vartiotornikieli

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

odette80

Re: vartiotornikieli

Viesti Kirjoittaja odette80 »

Meillä se meni niin että jollain oli repussa ollu smurffin kuva ja se oli kesken kokouksen hypänny repusta pois ja sanonut minulle riitti! :lol:
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

odette80 kirjoitti:Meillä se meni niin että jollain oli repussa ollu smurffin kuva ja se oli kesken kokouksen hypänny repusta pois ja sanonut minulle riitti! :lol:
Samantyyppinen juttu kierteli USA:ssakin, siellä smurffi lähti ovet paukkuen salilta.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Ch.K

Viesti Kirjoittaja Ch.K »

Markku Meilo kirjoitti:
odette80 kirjoitti:Meillä se meni niin että jollain oli repussa ollu smurffin kuva ja se oli kesken kokouksen hypänny repusta pois ja sanonut minulle riitti! :lol:
Samantyyppinen juttu kierteli USA:ssakin, siellä smurffi lähti ovet paukkuen salilta.
No eipäs ollu ihan tyhmä smurffi :mrgreen:
Tosiystävät ovat ikuisia.
Luopio?

Viesti Kirjoittaja Luopio? »

Ch.K kirjoitti:
Markku Meilo kirjoitti:
No eipäs ollu ihan tyhmä smurffi :mrgreen:
No eipä tosiaan ollut!

Näitä kun muistelee, tulee mieleen koko ajan hurjempia tarinoita "niiltä vuosilta".
Etelä-Amerikassa demonit taittaa ihmisten niskoja nips-naps ihan tuosta vaan, afrikassa noitatohtorit herättelee kuolleita(kuultu luotettavalta taholta afrikasta), muuttokuorman mukana muutti demoni, joka sanoi vanhan asunnon jättäessään: "mä muutan kanssa"... etc.

Nämä jutut aina tapahtuu jonkun tutun kaverille, ja pimeimmässä maailman kolkassa, jossa tieteellistä lähestymistapaa edustavat ihmiset eivät ole näkemässä. Nyt nauran silmät kyynelissä näille jutuille.
"Totuus ei saa koskaan tulla hyvän tarinan tielle"
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Luopio? kirjoitti:Etelä-Amerikassa demonit taittaa ihmisten niskoja nips-naps ihan tuosta vaan, afrikassa noitatohtorit herättelee kuolleita(kuultu luotettavalta taholta afrikasta), muuttokuorman mukana muutti demoni, joka sanoi vanhan asunnon jättäessään: "mä muutan kanssa"... etc.
Minusta oli mukavaa kertoa nuorena noita juttuja. Niistä sai itsekin jonkinlaista lisäarvoa omalle uskolleen ja etenkin kuulijaan sillä oletti tekevän uskonasioiden todellisuuteen liittyen kovan vaikutuksen. *Ei tarvitse uskoa mutta tiedäthän miten monille ihmisille on käynyt...*.
Viimeksi muokannut RaM, 14.01.2011 09:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

""afrikassa noitatohtorit "" -Väitetään että Amerikassa Haitissa olisi ne noitatohtorit, woodoo -uskonnoksiko sitä sanotaan (Afrikasta kyllä peräisin) kurantti uskonto. Ilmenneekö lahkon toiminnassa, ottaako huomioon ?
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Tässä yhteydessä lienee syytä todeta, että myös raamatun juutalaiset suorittivat parantamisrituaaleja linnunverta pirskotellessaan milloin taloihin, milloin tavaroihin ja milloin ihmisiin. Paavaliakin riivasi demoni sikalauman tapaan, eli woodoon jäljet johtavat sylttytehtaalle.
Vastaa Viestiin