Konventtiosallistumiset

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Konventtiosallistumiset

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Oletko osallistunut konventteihin ns. "luopiona" tai eronneena / erotettuna / kartettuna?

Kuinka osallistumistasi on häiritty tai onko se peräti kielletty?
Kaarmis

Re: Konventtiosallistumiset

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Vieras kirjoitti:Oletko osallistunut konventteihin ns. "luopiona" tai eronneena / erotettuna / kartettuna?

Kuinka osallistumistasi on häiritty tai onko se peräti kielletty?
Kyllä. Sain nappikorva-agentit perääni.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Minua luvattiin tulla tönimään jos ilmaannun jäähalliin, mutta jostain kumman syystä tönijöitä ei ilmaantunut. Ei vaikka heti väliajan alettua nousin näkyvästi seisomaan katsomossa ja ryhdyin pällistelemään ympärilleni.:twisted:
odette80

Viesti Kirjoittaja odette80 »

En ole kokeillut. Ehkä joskus pitäisi. Tosin olen niin outo naama varsinkin etelässä että kukaan ei olisi kiinnostunut.
Timpsukkainen

Viesti Kirjoittaja Timpsukkainen »

Mut heitettiin maahan niin että kolme sormea murtui poliisi sanoi että seurakunnan jäsenillä ei ole oikeuksia pidättää tai estää tapahtumaan pääsy. Tosin olin sinne menossa Naisia katselee ja ehkä vähän niitä meloottisia näkymiä ihan huvikseen. Onneksi sain veljes liitolta hyvät rahat =)
Aaac

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Timpsukkainen kirjoitti:Mut heitettiin maahan niin että kolme sormea murtui poliisi sanoi että seurakunnan jäsenillä ei ole oikeuksia pidättää tai estää tapahtumaan pääsy. Tosin olin sinne menossa Naisia katselee ja ehkä vähän niitä meloottisia näkymiä ihan huvikseen. Onneksi sain veljes liitolta hyvät rahat =)
Kerrohan lisää :)
Religionsfri.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Oliko Jäähallin konventti?
Vastaa Viestiin