Salkku

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieraas

Re: Salkku

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

vanessa kirjoitti:Siskot ostivat juuri lehdille sopivia kokous- ja kenttälaukkuja.
Sitten tilattiin vielä ryhmänä saksasta Raamatun ja kirjan kansi, nahkaisia ja omilla nimillä tai nimikirjaimilla.
Se taisi olla joku veli siellä, kun niitä teki, koska olivat nimen omaan seuran kirjoihin sopivia.
Sieltä sai myös muistiinpanovihkoja sekä kenttävihkoja. :)
Ainakin 80-90-luvulla moiset omilla nimillä tai nimikirjaimilla koristellut kannet olivat vahvasti tuomittuja konventtiohjelmissa. Yksi kierrosvalvoja (jonka nimen olen unohtanut, pitkä ja ankea tyyppi) tuomitsi konventissa erikseen myös auton perään magneetilla tai tarralla kiinnitettävät merkinnät kuten "TURBO". Olivat muotia joskus. "Aivan kuin ei sitä tietäisi ilman että menee auton perään katsomaan." :) Sama mies katsoi aiheelliseksi konventtiohjelmassa lavalta käsin tuomita julkkiksista puhumisen tyyliin "Korisevan Arja", "Aivan kuin ne muka olisivat tuttuja". Jep jep, hallintoelin tarjoaa "vahvaa ruokaa oikeaan aikaan". :)
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Vieraas kirjoitti:
vanessa kirjoitti:Siskot ostivat juuri lehdille sopivia kokous- ja kenttälaukkuja.
Sitten tilattiin vielä ryhmänä saksasta Raamatun ja kirjan kansi, nahkaisia ja omilla nimillä tai nimikirjaimilla.
Se taisi olla joku veli siellä, kun niitä teki, koska olivat nimen omaan seuran kirjoihin sopivia.
Sieltä sai myös muistiinpanovihkoja sekä kenttävihkoja. :)
Ainakin 80-90-luvulla moiset omilla nimillä tai nimikirjaimilla koristellut kannet olivat vahvasti tuomittuja konventtiohjelmissa. Yksi kierrosvalvoja (jonka nimen olen unohtanut, pitkä ja ankea tyyppi) tuomitsi konventissa erikseen myös auton perään magneetilla tai tarralla kiinnitettävät merkinnät kuten "TURBO". Olivat muotia joskus. "Aivan kuin ei sitä tietäisi ilman että menee auton perään katsomaan." :) Sama mies katsoi aiheelliseksi konventtiohjelmassa lavalta käsin tuomita julkkiksista puhumisen tyyliin "Korisevan Arja", "Aivan kuin ne muka olisivat tuttuja". Jep jep, hallintoelin tarjoaa "vahvaa ruokaa oikeaan aikaan". :)
Todella vahvaa ruokaa eikä mitään maitoa! :D
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Olen nähnyt joskus nettisivuston, jossa kaupataan JT-toimintaan sopivia tarvikkeita ja lomakohteita, jotka vastaa JT-näkemysiä
Mir

Viesti Kirjoittaja Mir »

Minulla oli nahkainen kainalosalkku, jossa oli ulos vedettävät kantokahvat. Siihen ei mahtunut kuin oleellinen. Vieläkin omistan kyseisen kuljetusapuvälineen, joka on pienen kokonsa ja ajattoman ulkomuotonsa takia todella käytännöllinen.

Yhdellä nuorella sisarella näin hämeenlinnan konventissa kerran laatikkomaisen käsilaukun, jossa luki isolla keltaisella K-18.
proteo

Viesti Kirjoittaja proteo »

Mir kirjoitti:Minulla oli nahkainen kainalosalkku, jossa oli ulos vedettävät kantokahvat. Siihen ei mahtunut kuin oleellinen.
Hah kun muistui mieleen. Mulla oli kakarana ilmeisesti samanlainen. Sen kestävyys tuli kokeiltua jättämällä se auton renkaiden alle.
Vastaa Viestiin