Toki jos jätetään tuo käyttämäni sana NISÄKÄS pois. Munivilla ja nisillä ruokkivilla eläimillä biologiset kellot toki toimivat erisyistä.Vieras kirjoitti:-urokset haluavat jatkuvasti eli ovat jatkuvasti valmiita suvun jatkamiseen, kun taas naarailla tuo on kausiluontoista = kiima-aika
Ainakin jossain määrin lajikohtaista. Lohet pomppivat jokiputoukset keväällä, ankeriaat uiskentelevat sargassomerelle, milloinka muuten lie, mutta eikös kotikissakin mourua vain maaliskuussa ?
Liika seksuaalisuus mitä se on?
Valvoja: Moderaattorit
-
RaM
Re: Liika seksuaalisuus mitä se on?
-
Vieras
Tuohan tosiaan voisi näyttää ilkivallalta kun on tuo nisäkäs jäänyt pois. Joskus töllö kertoi että kun pohjoisvyöhykkeiltä vietiin jotain peuraeläimiä etelämantereen lähisaarelle hyötyeläimeksi, niin ensimmäinen kiima-aika epäonnistui koska siellä pohjoisen syksy on keväällä, mutta seuraavan kiima-ajan olivat jo osanneet ajoittaa paremmin. Ilmeisesti koiraat olivat vain kärsimättömiä.
-
Natsku
Kissalla voi olla kiima jopa kahden viikon välein!Vieras kirjoitti:-mutta eikös kotikissakin mourua vain maaliskuussa ?
jännä ilmiö on muuten kun sudella penis juuttuu emättimeen pitkähköksi aikaa siemensyöksyn jälkeen, oliko jopa tuntikausia ? Koirahan on sudesta jalostettu ja puhutaan että niin voi käydä sillekin, liekö kuinkakin totta.
Koiraeläimillä tosiaan on paisuvainen peniksessä, ihan tuntikausia se ei ole paisuksissa, mutta parikymmentäkin minuuttia on mahdollista.
- Jaakko Ahvenainen
Asiallisesti ottaen toistuvasti joka päivä, jopa useita kertoja päivässä yhdyntää hamuaminen vuosikausia voitaneen katsoa liialliseksi ja menee jo sairauden puolelle sukupuolesta riippumatta.
Toisaalta, mitä seksuaalisuus on, eikö myös: hellyyttä, hyväilyä, huomioonottamista? Tätä tuskin on liikaa.
Toisaalta, mitä seksuaalisuus on, eikö myös: hellyyttä, hyväilyä, huomioonottamista? Tätä tuskin on liikaa.
-
Vieras
""jopa useita kertoja päivässä yhdyntää hamuaminen vuosikausia voitaneen katsoa liialliseksi ja menee jo sairauden puolelle""
Taikka on yksilöllinen ominaisuus kuten perin harvoin innostumisetkin. Henk.koht. ominaisuuksiin suhtautuminen voi olla esim. sairaalloista taikka leimaavaa, kehuskelevaa se on myös usein.
""Toisaalta, mitä seksuaalisuus on, eikö myös: hellyyttä, hyväilyä, huomioonottamista? ""
Kysymykseen vastaisi että eikä ole, ei lapsen halailu ole seksuaalista hyväksikäyttöä. Jos sitä vaikeana pitää pitää, niin voihan sitä sanoa että siihen voi liittyä seksuaalinen aspekti.
Taikka on yksilöllinen ominaisuus kuten perin harvoin innostumisetkin. Henk.koht. ominaisuuksiin suhtautuminen voi olla esim. sairaalloista taikka leimaavaa, kehuskelevaa se on myös usein.
""Toisaalta, mitä seksuaalisuus on, eikö myös: hellyyttä, hyväilyä, huomioonottamista? ""
Kysymykseen vastaisi että eikä ole, ei lapsen halailu ole seksuaalista hyväksikäyttöä. Jos sitä vaikeana pitää pitää, niin voihan sitä sanoa että siihen voi liittyä seksuaalinen aspekti.
-
Vieras
HAHHAH, päivän naurut on saatu. Tulosteita postilaatikkoon -vieras ei sitten vissiin ole eläissään nähnyt koirien parittelevan? Mitä muuta haluat tietää? Tuoko haikara vauvat? lolVieras kirjoitti: jännä ilmiö on muuten kun sudella penis juuttuu emättimeen pitkähköksi aikaa siemensyöksyn jälkeen, oliko jopa tuntikausia ? Koirahan on sudesta jalostettu ja puhutaan että niin voi käydä sillekin, liekö kuinkakin totta.
-
Markku Meilo
Kun naurultasi ehdit, niin kertoile ihmeessä tietosi kaiken maailman tietämättömille. Tositiedon levittelyn työmaasi ei jää siihen, näille koirillekin olisi syytä huomauttaa trollaamisesta. Eikä työmaasi jää urbaanisivistyksen pariin, olen Saharassa nähnyt erämaakettujenkin trollaavan parittelunsa jälkeen.Vieras kirjoitti:HAHHAH, päivän naurut on saatu.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
- Jaakko Ahvenainen
Ajattelin aikuisia, en lapsia. Lasten helliminen on asia erikeen, enkä minä ainakaan tunne moisesta mitään seksuaalista "vetoa". Kunhan vielä vartut, voinet oppia kukaties jotain uutta seksuaalisuudesta, mutta jokaisella olkoon mielipiteensä. Voihan niitä perustellusta syystä muuttaakin. Sitäpaitsi: kyse ei ollut nyt hyväksikäytöstä, vaan liiasta seksuaalisuudesta. Josko pysyisit aiheessa tai avaa uusi ketju, jookos.vierashipships kirjoitti:Toisaalta, mitä seksuaalisuus on, eikö myös: hellyyttä, hyväilyä, huomioonottamista? ""
Lisäys: Mitä taas ensimmäiseen kommenttiisi tulee, voit toki elää ominaisuuksinesi. En niihin puutu.
-
Vieras
Jaska ei tunnu myöntävän lisenssiäkään vaikka ei toisaalta puutukaan.
Seksuaalisuuden aspekti saattaa liittyä ihmisellä kai milloin mihinkin, vaikkapa mustiin saappaisiin. Vissiin on joissain alastonkuvalehdissä muutoin alastomia mutta mustissa saappaissa poseeraavia ihmisiä. Saappaathan tavallisesti yhdistetään ulkotyömaille ja myös natsismiin.
Aikuistakin voi helliä ja antaa suukon poskelle jos huulillekin, vaikka monesta ne miesten väliset suukot ovat vastenmielistä nähtävääkin.
Yleinen inhimillinen piirre on katsoa normaaliksi semmoinen, mikä liittyy itseen. Avarakatseisuus on jo hankitumpi ominaisuus ja siksi myös vallankäytöllisiin tehtäviin edellytetään suurempaa ikää.
Näin uskontoon ja aiheeseen liittyen voinee noin kuriositeettina todeta että USA:n joissain osavaltioissa on ainakin vielä hiljattain ollut jotkin yhdyntäasennot rikoksellisia, se "takaapäin yhtyminen". Sekin kai raamattuperäiseksi kielloksi väitetty, liekö Mooses niin hyväksi nähnyt ?
Seksuaalisuuden aspekti saattaa liittyä ihmisellä kai milloin mihinkin, vaikkapa mustiin saappaisiin. Vissiin on joissain alastonkuvalehdissä muutoin alastomia mutta mustissa saappaissa poseeraavia ihmisiä. Saappaathan tavallisesti yhdistetään ulkotyömaille ja myös natsismiin.
Aikuistakin voi helliä ja antaa suukon poskelle jos huulillekin, vaikka monesta ne miesten väliset suukot ovat vastenmielistä nähtävääkin.
Yleinen inhimillinen piirre on katsoa normaaliksi semmoinen, mikä liittyy itseen. Avarakatseisuus on jo hankitumpi ominaisuus ja siksi myös vallankäytöllisiin tehtäviin edellytetään suurempaa ikää.
Näin uskontoon ja aiheeseen liittyen voinee noin kuriositeettina todeta että USA:n joissain osavaltioissa on ainakin vielä hiljattain ollut jotkin yhdyntäasennot rikoksellisia, se "takaapäin yhtyminen". Sekin kai raamattuperäiseksi kielloksi väitetty, liekö Mooses niin hyväksi nähnyt ?
-
lavanpalvelija
No ainakin minusta mahdottoman hauska sairaus. Olen pettymyksekseni huomannut iän myötä, että alan näköjään parantua.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Asiallisesti ottaen toistuvasti joka päivä, jopa useita kertoja päivässä yhdyntää hamuaminen vuosikausia voitaneen katsoa liialliseksi ja menee jo sairauden puolelle sukupuolesta riippumatta..
Huolimatta siitä, että kysymys on käytännössä hankauksesta kuitenkin silti enemmän päästä kuin snorkkelista. Tilanne on epäkiitollinen jos jehovantodistajuus on vaikeuttanut pään aisitimasta kitkaa.
Varjo seuraa, halusit tai et.
-
YksinäinenSusi
Ite oon huomannu , että joskus vielä ajatukset tuppaa jatkuvasti kääntymään rivoihin seksiasioihin , sitten kun ei haluaisi niitä ajatella ,niin ne pyörivät kauheasti kehää päässä.
Ja vaikea keskittyä mihinkään, monesti nuorena halusin päästä eroon tästä huulluudesta ja terveysasemallekin menin silloin nuorena erikoissairaanhoitajien pakeille, että oon ajatellu itsemurhaa tän pakkomielteen vuoksi, no ne sanoivat ettei masturbaation takia kannata itsemurhaa tehdä.Edesmennyt veljeni sanoi minulle kerran että leikkaa aivot pois, niin helpottaa...
Ajattelin silloin että kun se Jehova tappaa Harmagedonissa...
Että kyllä nää seksihalut ja semmoisten ajattelu on vahingoittanut jollain tavalla minua...
Mutta arvelen sen olevan niin siksi ,että seksistä obn annettu niin kielteinen kuva minulle lapsena ja myöskin miehen ja naisen välisestä parisuhteesta.
Äitikin aina jaksoi muistuttaa humalassa ollessaan , että kuinka isäni oli paha ja kiero,inhottava ja että minäkin olen aivan isän näköinen ja saatan olla aivan yhtä paha...Esim. me lapset oltiin raiskauksen tulosta.
Esim. minulle oli kehittynyt aivan väärä kuva ,kun olin nuori mies. Luulin että naiset eivät halua seksiä ,eivätkä halua synnyttää lapsia ja miehet vain aina vahingoittavat naisia laittamalla ne paksuiksi ja raiskaamalla heidät. Ja että miehet olivat aina pahoja ja tuijottivat äitiäni himokkaasti , joka paikassa missä hän kävikään.
Aina kun äiti kävi kaupassa hän jaksoi moittia miehiä ,kuinka he kaupassa tuijottivat häntä.
Nykyään sanon äitilleni , että entä jos se onkin niin päin , että sinä siellä kaupassa tuijotat niitä miehiä kun olet heidän tuijottelusta huolissaan,että tuijottaako ne sinua ja että totta kai miehet sitten ihmeissään tuijottavat takaisin ja ajattelevat että mitähän se tuokin nainen oikein tuijottaa minua.Ei siinä tuon kummemmasta tarvi olla kysymys.
Tämä kaikki alyttömyys on tehnyt minusta aika pahasti tunnevammaisen ja eisim.nuorena miehenä en kyennyt seurustelemaan nuorten naisten kanssa ollenkaan.Ja se jätti sellaisen arven etä nykyäänkään ei oikein osaa käyttäytyä naisen edessä oikein niin että saisi tyttöystävää itsellensä.
Ja vaikea keskittyä mihinkään, monesti nuorena halusin päästä eroon tästä huulluudesta ja terveysasemallekin menin silloin nuorena erikoissairaanhoitajien pakeille, että oon ajatellu itsemurhaa tän pakkomielteen vuoksi, no ne sanoivat ettei masturbaation takia kannata itsemurhaa tehdä.Edesmennyt veljeni sanoi minulle kerran että leikkaa aivot pois, niin helpottaa...
Ajattelin silloin että kun se Jehova tappaa Harmagedonissa...
Että kyllä nää seksihalut ja semmoisten ajattelu on vahingoittanut jollain tavalla minua...
Mutta arvelen sen olevan niin siksi ,että seksistä obn annettu niin kielteinen kuva minulle lapsena ja myöskin miehen ja naisen välisestä parisuhteesta.
Äitikin aina jaksoi muistuttaa humalassa ollessaan , että kuinka isäni oli paha ja kiero,inhottava ja että minäkin olen aivan isän näköinen ja saatan olla aivan yhtä paha...Esim. me lapset oltiin raiskauksen tulosta.
Esim. minulle oli kehittynyt aivan väärä kuva ,kun olin nuori mies. Luulin että naiset eivät halua seksiä ,eivätkä halua synnyttää lapsia ja miehet vain aina vahingoittavat naisia laittamalla ne paksuiksi ja raiskaamalla heidät. Ja että miehet olivat aina pahoja ja tuijottivat äitiäni himokkaasti , joka paikassa missä hän kävikään.
Aina kun äiti kävi kaupassa hän jaksoi moittia miehiä ,kuinka he kaupassa tuijottivat häntä.
Nykyään sanon äitilleni , että entä jos se onkin niin päin , että sinä siellä kaupassa tuijotat niitä miehiä kun olet heidän tuijottelusta huolissaan,että tuijottaako ne sinua ja että totta kai miehet sitten ihmeissään tuijottavat takaisin ja ajattelevat että mitähän se tuokin nainen oikein tuijottaa minua.Ei siinä tuon kummemmasta tarvi olla kysymys.
Tämä kaikki alyttömyys on tehnyt minusta aika pahasti tunnevammaisen ja eisim.nuorena miehenä en kyennyt seurustelemaan nuorten naisten kanssa ollenkaan.Ja se jätti sellaisen arven etä nykyäänkään ei oikein osaa käyttäytyä naisen edessä oikein niin että saisi tyttöystävää itsellensä.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
lavanpalvelija
Ole mielissäsi ajatuksistasi, eihän niistä kukaan tule raskaaksi.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Ite oon huomannu , että joskus vielä ajatukset tuppaa jatkuvasti kääntymään rivoihin seksiasioihin , sitten kun ei haluaisi niitä ajatella ,niin ne pyörivät kauheasti kehää päässä.:
Varjo seuraa, halusit tai et.
-
Vieras
Tuli mieleen, joskus aikoinaan oli lääkärilehdessä lääkärin kirjoitus, jossa hän kertoi vastaanotolle tulevan usein ihmisiä koska heillä on peräsuolessa jokin esine. Lääkäri totesi sen paikan koskettelun tuntuvan hyvältä ja siksi sinne lipsahtelevan esineitä. Varsinaista pointtia lääkärin kertomuksesta ei jaksa muistaa, mahdollisesti vain "työpäivän kuvausta", mutta hän ei käyttänyt mitään seksuaalisuuteen viittaavaa sanaakaan jutussa,
Onko muuten JarkkeParkkeBabylon hakenut net-foorumia, jossa vaihdetaan mielipiteitä nimenomaan noista seksuaalisista asioista. Siellä voisi tavata myös pohdiskelevia naisia ja että meillä kaikilla on erilaisia kysymyksenasetteluja, eikä kenenkään varmastikaan kannata itsemurhaa ajatella. Kun sen oman mielipiteensä mitättömyyden tässä maailmassa aavistaa, useimmat eivät sitä edes halua kuulla, niin siinä vapautuu varmaankin vanhasta näkökulmasta osaltaan ja ajattelee huomisen tekemistä paremmaksi.
Onko muuten JarkkeParkkeBabylon hakenut net-foorumia, jossa vaihdetaan mielipiteitä nimenomaan noista seksuaalisista asioista. Siellä voisi tavata myös pohdiskelevia naisia ja että meillä kaikilla on erilaisia kysymyksenasetteluja, eikä kenenkään varmastikaan kannata itsemurhaa ajatella. Kun sen oman mielipiteensä mitättömyyden tässä maailmassa aavistaa, useimmat eivät sitä edes halua kuulla, niin siinä vapautuu varmaankin vanhasta näkökulmasta osaltaan ja ajattelee huomisen tekemistä paremmaksi.
-
odette80
Eiköhän tuo uskonto ole saanut monille ongelmia aikaan myöskin seksin saralla. Kieltää nyt ajattelemasta mitään, koska se on vahingollista. Enemmän se vahingoittaa ettei saa ajatella normaaleja asioita ja ne patoutuu. Miten sitä kehenkään voi kiintyä, kun ei saa ajatella sitä kohdettaan ollenkaan tai ainakaan romanttisesti?!
Aina tulisi ajatella että onko se hyvin mukana, käykö kentällä ja yms. Mitkä on tavoitteet? Eipä olisi paljon sisarilla veljiä, jos vain ne "parhaat ja niin harvat" olisi piirityksen arvoisia. Naiivia minusta odottaa että nuo mainitut seikat tekisivät suhteesta hyvän. Kyllä siihen tarvitaan muutakin kuin uskonnollisia arvoja.
Vielä kun ei saa mitenkään enemmän ja vähemmän intiimisti koskea toiseen niin mistä sen oikeasti tietää tuleeko suhteesta mitään. Tässä tapauksessa se paha himo voi olla normaalia ja jos sitä ei ole niin miten sitä ehkä tulisikaan olemaan, kun hääyö koittaa? Siinä romahtaa moni unelma ja seksistä ja yhdessäolosta tulee irvokasta. Onni niille joilla kävi hyvä mäihä
Ongelmia tulee olemaan entistä enemmän, kun "paha maailma" syytää seksiä jokap paikasta ja seura kieltää sen vähäisenkin.
Aina tulisi ajatella että onko se hyvin mukana, käykö kentällä ja yms. Mitkä on tavoitteet? Eipä olisi paljon sisarilla veljiä, jos vain ne "parhaat ja niin harvat" olisi piirityksen arvoisia. Naiivia minusta odottaa että nuo mainitut seikat tekisivät suhteesta hyvän. Kyllä siihen tarvitaan muutakin kuin uskonnollisia arvoja.
Vielä kun ei saa mitenkään enemmän ja vähemmän intiimisti koskea toiseen niin mistä sen oikeasti tietää tuleeko suhteesta mitään. Tässä tapauksessa se paha himo voi olla normaalia ja jos sitä ei ole niin miten sitä ehkä tulisikaan olemaan, kun hääyö koittaa? Siinä romahtaa moni unelma ja seksistä ja yhdessäolosta tulee irvokasta. Onni niille joilla kävi hyvä mäihä
Ongelmia tulee olemaan entistä enemmän, kun "paha maailma" syytää seksiä jokap paikasta ja seura kieltää sen vähäisenkin.
-
Vieras
Luulen, että ne "huonosti mukana olevat" ja maailmaan päin kallellaan olevat ovat parempia elämänkumppaneita kuin lahkosta kannuksia itseleen keräävät höynäytetyt. Valvoisivat kotona vain sääntöjä liikaa ja tekisivät lahkotyötä ylenpalttisesti niin, ettei jäisi tarpeeksi aikaa kumppanille. Sama varoitus koskee liian "innokkaita" sisaria. Danger Zone!odette80 kirjoitti:Aina tulisi ajatella että onko se hyvin mukana, käykö kentällä ja yms. Mitkä on tavoitteet? Eipä olisi paljon sisarilla veljiä, jos vain ne "parhaat ja niin harvat" olisi piirityksen arvoisia. Naiivia minusta odottaa että nuo mainitut seikat tekisivät suhteesta hyvän. Kyllä siihen tarvitaan muutakin kuin uskonnollisia arvoja.