Liika seksuaalisuus mitä se on?
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieras
Re: Liika seksuaalisuus mitä se on?
Lahkossa siis tavoitelluimpia puolisokandidaatteja ovat ne jotka täyttävät parhaimmiten lahkon tavoitteet, ihanteet.
Kun tuo sitten saa kumppanikseen vastaavan ykkösen toisesta sukupuolesta, kuuluu heitä sanoa tosi onnelliseksi pariksi.
Lahkon ilmapiirissä saattaa pari itsekin ruveta uskomaan omaan esimerkilliseen onnellisuuteensa. Ainakin sitä on mukava kuulla toisilta, ellei täydellistä kielteistä yllätystä ilmene kun tutustuu.
Kun tuo sitten saa kumppanikseen vastaavan ykkösen toisesta sukupuolesta, kuuluu heitä sanoa tosi onnelliseksi pariksi.
Lahkon ilmapiirissä saattaa pari itsekin ruveta uskomaan omaan esimerkilliseen onnellisuuteensa. Ainakin sitä on mukava kuulla toisilta, ellei täydellistä kielteistä yllätystä ilmene kun tutustuu.
- Jaakko Ahvenainen
Jotakin tämäntapaista olen tarkoittanut.
Lisäys: Luonnollisesti sukupuolesta riippumatta.
Lisäys: Luonnollisesti sukupuolesta riippumatta.
Viimeksi muokannut Jaakko Ahvenainen, 03.02.2011 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Vieras
Ei ole kokemusta muusta kuin JT-onnellisuudesta kaikillakaan - varsinkaan nuorilla pareilla.
Ihanneparien ei tarvi koskaan riidellä, kun ollaan sitää samaa mieltä kaikista asioista.
Sitten jos Beteliin erehtyy, ei saa hankkia lpasia.
Ihanneparien ei tarvi koskaan riidellä, kun ollaan sitää samaa mieltä kaikista asioista.
Sitten jos Beteliin erehtyy, ei saa hankkia lpasia.
-
kirjallisuusveli
Ihan tarkkaa tietoa mulla topicin kysymykseen liittyen ei ole, mutta oheisessa linkissä olevasta stoorista voisi päätellä ainakin sen, että kovin on yksilöllistä tuo liiallisen seksuaalisuuden määrä ja ylipäänsä se, mitä seksuaalisuudeksi kaikessa runsaudessaan mielletään. Hauskoja lukuhetkiä
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=30060
Viimeksi muokannut kirjallisuusveli, 04.02.2011 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
-
Ariadna
Kiitos kirjallisuusveli 
- Jaakko Ahvenainen
Tähän kiitokseen voi kyllä yhtyä.Ariadna kirjoitti:Kiitos kirjallisuusveli
-
odette80
Vanha juttu! Seuralin tuota aikoinaan alkuperäiseltä saitilta ja päätyihän toi radioonkin astikirjallisuusveli kirjoitti:http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=30060
-
lavanpalvelija
Naapuritalon emäntä säikähti omia piilotajuisia yllykkeitään, mikä toki on varsin ymmärrettävää, mä en kokenut keississä mitään naurettavaa.kirjallisuusveli kirjoitti:
Viimeksi muokannut Tony, 04.02.2011 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus fiksailtu
Syy: Lainaus fiksailtu
Varjo seuraa, halusit tai et.
-
Vieras
""Naapuritalon emäntä säikähti omia piilotajuisia yllykkeitään""
Niinpä. Tuossa jonkun veijarin kehittämässä vitsissä. Missä määrin sitten on totta esim. se, että viktoriaaniset naiset olisivat häveliäisyyssyistä pukeneet paljaita pöydänjalkoja (sukkiin ?).
Seksuaalisuus on vahva voima. Joillekin on alusvaatteet naapurin pyykkinarulla se alaston hevonen, mutta sitten se luokitellaan jo sairauden puolelle jos joku tosiaan sieltä pöksyt pihistää seksuaalisia tarpeitaan varten. Seksuaalisuus pitäisi saada olla normaalina asiana ja sille osoittaa normaalia kanavia kodeissa.
Niinpä. Tuossa jonkun veijarin kehittämässä vitsissä. Missä määrin sitten on totta esim. se, että viktoriaaniset naiset olisivat häveliäisyyssyistä pukeneet paljaita pöydänjalkoja (sukkiin ?).
Seksuaalisuus on vahva voima. Joillekin on alusvaatteet naapurin pyykkinarulla se alaston hevonen, mutta sitten se luokitellaan jo sairauden puolelle jos joku tosiaan sieltä pöksyt pihistää seksuaalisia tarpeitaan varten. Seksuaalisuus pitäisi saada olla normaalina asiana ja sille osoittaa normaalia kanavia kodeissa.
-
lavanpalvelija
Haitallisia häiriöitä voi ilmetä tapauksissa jolloin seksuaalista kehitystä tietyssä efektiivisessä iässä häiritään tai pyritään pakkkeinoin tukahduttamaan. Eroottisten signaalien havaitseminen ja tulkitseminen saattaa vinoutua ja seksuaalisuus ehdollistua eriskummallisuuksiin.Vieras kirjoitti:" Seksuaalisuus pitäisi saada olla normaalina asiana ja sille osoittaa normaalia kanavia kodeissa.
Varjo seuraa, halusit tai et.
-
Itsensä_etsijä
Heheh..oon uus täällä ja löyty tämmönen avaus, niin oli pakko kommentoidaTimpsukkainen kirjoitti:Vähän ennen erottamistani kokouksissa ja vanhemistossa puhuttiin rivoudesta ja seksuaalisuudesta. He sanoivat että jos katselee rintoja ja kiihottuu on syntiä jos ajattelee jostain että halauaisi harrastaa seksiä on syntiä.. Ja meilkeimpä se omaan sukupuoli elimeen koskettelu oli liikaa? Olenko nyt itse jotenkin outo vai ihminen kellä on seksualiihalut mitkä jumala meille on luonut eli tarpeet niin väärin? Tosin liika on liikaa mutta eikö luojan tekemää nais kauneutta saa katsoa? onko kaikki liikaa.![]()
-
Kaarmis
Yhdyn edelliseen puhujaan, siis kuvaannollisesti.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
sorbet
Näin 8 vuotta lähdön jälkeen voi sanoa, että meni jotkut seksi jutut aika överiksi. Nykyään en edes uskaltaisi. Silloin tuntui siltä, että otan takaisin kaiken mitä en ole saanut kokea. Ja otinkin. Ei ollut minkäänlaista käsitystä siitä millainen seksielämä ns maailmallisilla oli. Jälkikäteen kun kamujen kanssa jutellut niin sellainen olo, että ai oot ollut vaan kahden kanssa ja et oo siis kokeillut sitä,tätä ja tota...en kadu kokeilujani, se oli osa prosessia ja olisi tapahtunut tavalla tai toisella. Tyttärelleni haluan erilaisen kokemuksen, että tulevaisuudessa mahdollinen poikakaveri saa tulla yöksi ja nukkuvat samassa sängyssä jos sitä haluavat. Että seksi ei ole mikään mörkö. Kun onehkäisy kunnossa ja tautijutut juteltu kotona niin anti mennä vaan.
-
Kaarmis
En tiedä asiaa seksin alalta mitä ei kannattaisi kokeilla. Miten sitä muuten tietää mikä on se oma juttu?
Jos joku tykkää nimenomaan butt fistingistä nyrkillä, mikä mä oon sitä keneltäkään kieltämää?
Jos joku tykkää nimenomaan butt fistingistä nyrkillä, mikä mä oon sitä keneltäkään kieltämää?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Itsensä_etsijä
Itellä vähän sama..emmätiiä tuliks miehet jt tyhjiön korvikkeeks vai pitikö vaan ottaa selvää mistä on jääny paitsi ja mikä oli niin salaista... Nuorempana mulle eräs "maailmallinen" sanoi noin, etten tiedä mistä jään paitsi, kun meillä oli vähän juttua muttei menty loppuun asti koskaan. Sekin tiesi vielä, että olin sillon jt. Toi lause jäi pääkoppaan.. NYT mä tiedän mistä mä tosiaankin jäin paitsisorbet kirjoitti:Näin 8 vuotta lähdön jälkeen voi sanoa, että meni jotkut seksi jutut aika överiksi. Nykyään en edes uskaltaisi. Silloin tuntui siltä, että otan takaisin kaiken mitä en ole saanut kokea. Ja otinkin. Ei ollut minkäänlaista käsitystä siitä millainen seksielämä ns maailmallisilla oli. Jälkikäteen kun kamujen kanssa jutellut niin sellainen olo, että ai oot ollut vaan kahden kanssa ja et oo siis kokeillut sitä,tätä ja tota...en kadu kokeilujani, se oli osa prosessia ja olisi tapahtunut tavalla tai toisella. Tyttärelleni haluan erilaisen kokemuksen, että tulevaisuudessa mahdollinen poikakaveri saa tulla yöksi ja nukkuvat samassa sängyssä jos sitä haluavat. Että seksi ei ole mikään mörkö. Kun onehkäisy kunnossa ja tautijutut juteltu kotona niin anti mennä vaan.