Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Manu on tehnyt tehtävänsä, manu saa mennä. Näinhän se tapaa mennä muissakin lafkoissa. Surullista tämä kyllä on.
Jaska, ei tää mitään surullista ole! Lähinnä täysin naurettavaa. Meitsi on vaan kuuskymppinen alkoholisoitunut vanha faija. Ei meitsi mitään surua enää tunne. Lähinnä skrivasin nuoremmille lafkan "jäsenille", että ymmärtäisivät miten heidän tulevaisuudessaan 100% tulee käymään.
Tätä mun vaatimaton mielipide tullaan tietysti "lafkalaisten" puolelta täysin "demonisoimaan"!
Mutta lopussa "kiitos seuraa".
Mun mutsi luovutti vasta kuolinvuoteellansa. Oli odottanut koko elämänsä pääsevänsä kuolematta paratiisiin. Kuoli mun "käsiini", ihan kirjaimellisesti, katkerana ja täynnä vihaa kaikkea ja kaikkia kohtaan.
Faijani kuoli myös käsiini. 58 vuotta "palvelleena". Pyysi tunti ennen delaamistaan mua! rukoilemaan Jorvin terminaalissa, että Jehova vielä soisi hänen nähdä Harmagedonin. Silloin kyllä säälitti. Tietysti hänen toivomuksensa täytin niin hyvin kuin pystyin.
Kuoleman jälkeen olin hänen "seurassaan" pari tuntia. Avasin hänen silmäluomensa, enkä koskaan ole sellaista kauhun kohtaamista nähnyt kenenkään silmissä. Olen ollut mukana, ihan noin "harrastuksesta" sadoissa samanlaisessa tilanteessa. Mitää aikaisempaa en voi verrata tähän hänen silmistään loistuvaan kauhuun.
Niin, että kaikki nuoremmat, yrittäkää uskoa vanhempien kokemuksiin, niin voitte päästä hirvittävästä tulevaisuudestanne!