Omalla nimellä kirjautuminen
Valvoja: Moderaattorit
-
nina2011
Re: Omalla nimellä kirjautuminen
Joku on yrittänyt kirjautua mun nimimerkillä sisään kun äsken yritin vain yhden kerran kirjautua tuli ilmoitus että olen yrittänyt liian monta kertaa vaikka en ole pitkään aikaan käynyt koko sivustolla. Onko kellään käynyt näin? Ilmeisesti se joku ei ollut keksinyt salasanaa...
Juorut on ärsyttäviä. Olen joutunut monta kertaa juoruilun kohteeksi ja kuullut keksittyjä asioita itsestäni. Ihmiset ei ilmeisesti tajua miltä se tuntuu ennen kuin on itse joutunut samaan tai yleensäkin henkinen kasvu on juoruilun yläpuolella. On ihan eri asia vaikka puhua aviopuolisonsa kanssa jostain asioista. Kuin julkisesti levittää perättömiä ja keksittyjä asioita. Tai siihen riittää oikeastaan ihan oikean asian kertominen jonka seuraava henkilö vähän muuntaa. Ja sitä seuraavaa muuttaa ja juoru on valmis, perätön ja pahansuopa.
Kyllä toisten ihmisten asioitten tulisi jäädä ainakin oman perheen sisälle jos joku niistä on halunnut puhua.
Juorut on ärsyttäviä. Olen joutunut monta kertaa juoruilun kohteeksi ja kuullut keksittyjä asioita itsestäni. Ihmiset ei ilmeisesti tajua miltä se tuntuu ennen kuin on itse joutunut samaan tai yleensäkin henkinen kasvu on juoruilun yläpuolella. On ihan eri asia vaikka puhua aviopuolisonsa kanssa jostain asioista. Kuin julkisesti levittää perättömiä ja keksittyjä asioita. Tai siihen riittää oikeastaan ihan oikean asian kertominen jonka seuraava henkilö vähän muuntaa. Ja sitä seuraavaa muuttaa ja juoru on valmis, perätön ja pahansuopa.
Kyllä toisten ihmisten asioitten tulisi jäädä ainakin oman perheen sisälle jos joku niistä on halunnut puhua.
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
-
Vieras
" Onko kellään käynyt näin? " -Ei meikäläiselle.
" Olen joutunut monta kertaa juoruilun kohteeksi " -ikävää. myötätuntoa, näin offitopikkina, myös saatanalle ja jehovalle ajatellen kuinka paljon vartiotorniseura on tullut heistä juoruilleeksi.
" Olen joutunut monta kertaa juoruilun kohteeksi " -ikävää. myötätuntoa, näin offitopikkina, myös saatanalle ja jehovalle ajatellen kuinka paljon vartiotorniseura on tullut heistä juoruilleeksi.
-
Massetar
Minulle tuli äsken sisään kirjautuessani tuo sama ilmoitus.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Minä haluaisin esiintyä omalla nimelläni, mutta hieman säälin sukulaisiani. Kom sii, kom saa, sukulaiseni ovat kohdelleet minua siedettävästi, miksi vittuilisin päin naamaa? Paradoksaalista kyllä, pelaan tässä asiassa jehovalahkon säännöillä.
And Justice For All
- Tony
Se voi olla että jollakin on ollut liian vähän tekemistä ja on yrittänyt arvata käyttäjien salasanoja. Kannattaa tarkistaa ettei salasana löydy suosituimpien salasanojen listauksista. Sillä pitäisi jo pärjätä pitkälle.

"Suomen yleisimmät salasanat IS:n mukaan (--merkityt kirosanoja):
1. Salasana
2. 123456
3. p------
4. 12345
5. qwerty
6. 514007
7. k----
8. moikka
9. p----
10. koira
11. tietokone
12. jeejee
13. k------
14. juhani
15. jokerit
16. killer
17. joonas
18. 123456789
19. petteri
20. password
21. hevonen
22. s------
23. p----
24. moimoi
25. jalkapallo
26. apina
27. antti
28. pokemon
29. asdasd
30. akuankka"

"Suomen yleisimmät salasanat IS:n mukaan (--merkityt kirosanoja):
1. Salasana
2. 123456
3. p------
4. 12345
5. qwerty
6. 514007
7. k----
8. moikka
9. p----
10. koira
11. tietokone
12. jeejee
13. k------
14. juhani
15. jokerit
16. killer
17. joonas
18. 123456789
19. petteri
20. password
21. hevonen
22. s------
23. p----
24. moimoi
25. jalkapallo
26. apina
27. antti
28. pokemon
29. asdasd
30. akuankka"
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
Sama juttu, mutta vaikka se tärkein osa sukulaisista kohteleekin hyvin, niin ajattelin että eihän tässä ole oikeasti siitä kyse, vaan siitä alentuuko lahkon mielivallan alle vai ei. Nimellä kirjoittelu on kohdallani julkinen vastalause tuota mielivaltaa vastaan. Ymmärrän kuitenkin oikein hyvin ettei monikaan halua esiintyä nimellään.sinner74 kirjoitti:Minä haluaisin esiintyä omalla nimelläni, mutta hieman säälin sukulaisiani. Kom sii, kom saa, sukulaiseni ovat kohdelleet minua siedettävästi, miksi vittuilisin päin naamaa? Paradoksaalista kyllä, pelaan tässä asiassa jehovalahkon säännöillä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Jaakko Ahvenainen
On käynyt kolmisen kertaa. Kannattaa laatia salasana, missä on isoja ja pieniä kirjaimia, erikoismerkkejä, numeroita, jne sekaisin ja vaihtaa salasanaa aika ajoin.nina2011 kirjoitti:Joku on yrittänyt kirjautua mun nimimerkillä sisään kun äsken yritin vain yhden kerran kirjautua tuli ilmoitus että olen yrittänyt liian monta kertaa vaikka en ole pitkään aikaan käynyt koko sivustolla. Onko kellään käynyt näin? Ilmeisesti se joku ei ollut keksinyt salasanaa...
-
Vieras
Joskus pohtinna salasanateoriaa.
Siinähän tulisi olla vieraalle keksimisvaikeus, ittelle muistamishelppous.
Tarttee keksiä teema. siitä sitten voi piirtää kalenteriin apupiirrokset joita ei sitten kukaan arvaakaan.
Esimerkki. Teemana I (eka) koululuokka. Kalenteriin muistipiirroksiksi tuolta ekaluokalta sen pitkälettisen tytön letit. Tytön nimi oli Pilvi, mistä saadaan ensimmäinen tavu salasanan ensimmäiseksi tavuksi. Sitten voidaan piirtää pisamainen naama, ainoa pisamainen luokalla, Allu, jonka toinen tavu saadaan salasanankin toiseksi tavuksi. Tämmöinen logiikka on salasanan murtajalle mahdoton tehtävä murrettavaksi.
Siinähän tulisi olla vieraalle keksimisvaikeus, ittelle muistamishelppous.
Tarttee keksiä teema. siitä sitten voi piirtää kalenteriin apupiirrokset joita ei sitten kukaan arvaakaan.
Esimerkki. Teemana I (eka) koululuokka. Kalenteriin muistipiirroksiksi tuolta ekaluokalta sen pitkälettisen tytön letit. Tytön nimi oli Pilvi, mistä saadaan ensimmäinen tavu salasanan ensimmäiseksi tavuksi. Sitten voidaan piirtää pisamainen naama, ainoa pisamainen luokalla, Allu, jonka toinen tavu saadaan salasanankin toiseksi tavuksi. Tämmöinen logiikka on salasanan murtajalle mahdoton tehtävä murrettavaksi.
- Jaakko Ahvenainen
Mikäli "Vieras" edustaa Jehovan todistajia, en kummeksu esimerkin logiikkaa verbaalistikaan ilmaistuna, mikäli taas ei edusta, on esimerkki mauton.Vieras kirjoitti:Esimerkki. Teemana...
-
Vieras
Luonnehdintakilpailuun ilmoittautuen pitäisin esimerkkiä vain teknisenä, toisaan pelkkänä esimerkkinä