Rekisteröityminen
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieras
Rekisteröityminen
Nyt haluaisin täällä pitkään kirjoittaneena rekisteröityä ja olen kerran sen jo yrittänyt tehdä ja antanut e-mail -osoitteeni. Nyt yritin rekisteröityä, mutta tulee viesti, että e-mail on jo käytössä. Olen unohtanut aikaisemman käyttäjätunnuksen ja salasanan.
- Tony
Re: Rekisteröityminen
Laita s-postia vaikka osoitteeseen admin@veljesseura.org niin eiköhän toi saada hoidettua sitä kautta kuntoon.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Aaac
- Alueveli
- Eläkeläinen
Melkein suosittelisin kokeilemaan admin@veljesseura.orgTony Syrjänen kirjoitti:Laita s-postia vaikka osoitteeseen alueveli ät veljesseura.org niin eiköhän toi saada hoidettua sitä kautta kuntoon.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
- Tony
No niinhän mä just kirjotinki.Alueveli kirjoitti:Melkein suosittelisin kokeilemaan admin@veljesseura.orgTony Syrjänen kirjoitti:Laita s-postia vaikka osoitteeseen alueveli ät veljesseura.org niin eiköhän toi saada hoidettua sitä kautta kuntoon.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja