Aloittaessamme pohdimme, saammeko ilmaa siipiemme alle, vai rysähtääkö koko juttu kasaan.
Nyt, vajaan neljän vuoden jälkeen, on syytä onnitella. 500 kirjautunutta jäsentä ja kymmenittäin "Vieraana" kirjoittavia sekä lukematon määrä lukijoita. Cheers !
Onnittelut, Veljesseura
Valvoja: Moderaattorit
- Jaakko Ahvenainen
-
Aaron Hannu
Re: Onnittelut, Veljesseura
Kiitos itselles ja Markulle, joka sai minutkin ihailemaan teidän suoraselkäisyyttä. Ette koskaan paenneet vaan olette olleet omia itsejänne, toimineet omilla nimillä ja siksi kai olen faninne aina
-
Aaac
Onnittelut!
Alueveli ja Lehtiveli perustivat Veljesseuran, johon aloitteestani muodostettiin myös tämä keskustelupalsta - niin ja liitettiin myös Uutiset Vartiotornin takaa. Tästä on muodostunut uskottava ja luotettava jehovantodistaja-aiheinen portaali, kuten pitikin. Samoin veljesseuralaisten aloitteesta perustettiin yhdistys Toipumisapu Kartetut ry.
Tältä palstalta ovat saaneet vertaistukea lukemattomat entiset jehovantodistajat. En halua edes miettiä sitä, miten monta itsemurhaa tämä palsta on estänyt. Palstaa onkin kehitetty entistä enemmän vertaistuen tarjoajaksi.
Kiitos kaikille keskusteluun osallistujille ja sen seuraajille! Tarttukaa näppikseen ja kertokaa kokemuksianne. Ette voi edes aavistaa, miten kirjoituksenne voi auttaa teitä itseänne - sekä muita.
Alueveli ja Lehtiveli perustivat Veljesseuran, johon aloitteestani muodostettiin myös tämä keskustelupalsta - niin ja liitettiin myös Uutiset Vartiotornin takaa. Tästä on muodostunut uskottava ja luotettava jehovantodistaja-aiheinen portaali, kuten pitikin. Samoin veljesseuralaisten aloitteesta perustettiin yhdistys Toipumisapu Kartetut ry.
Tältä palstalta ovat saaneet vertaistukea lukemattomat entiset jehovantodistajat. En halua edes miettiä sitä, miten monta itsemurhaa tämä palsta on estänyt. Palstaa onkin kehitetty entistä enemmän vertaistuen tarjoajaksi.
Kiitos kaikille keskusteluun osallistujille ja sen seuraajille! Tarttukaa näppikseen ja kertokaa kokemuksianne. Ette voi edes aavistaa, miten kirjoituksenne voi auttaa teitä itseänne - sekä muita.
Religionsfri.
-
nina2011
Alku innostuksen jälkeen opin käyttämään sivustoa. Varsinkin kun käyn vain lyhyen aikaa kerrallaan. Ensin olin vähän liian pitkiä aikoja ja ajatukset pyöri liikaa mielessä. Nyt tämä on mukavaa ja helpottavaa. Saa usein hyvälle tuulelle.
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
-
YksinäinenSusi
Minä olin ihmisraunio kun ekaa kertaa tulin näille sivuille, nämä sivut ovat selvastikin auttaneet minua purkamaan raskaita patoja mielestäni, enkä yhtään pistä hyperbolaa sanoessani näin.nina2011 kirjoitti:Alku innostuksen jälkeen opin käyttämään sivustoa. Varsinkin kun käyn vain lyhyen aikaa kerrallaan. Ensin olin vähän liian pitkiä aikoja ja ajatukset pyöri liikaa mielessä. Nyt tämä on mukavaa ja helpottavaa. Saa usein hyvälle tuulelle.
Kiitos tästä mahdollisuudesta ja ryhmän tuesta.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.