JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Äiti oli kysynyt tätä asiaa vanhimmalta tänään kokouksessa, ja vanhin oli sanonut että tällaisia valheita sitä esitetään.
Ja sitten hän soitti kotitutkistelun pitäjälleen ja se oli sanonut myös että tämä on valhetta ja nauranutkin vielä.
Pyysin äitiä kysymään kuitenkin useilta muiltakin Jt:ltä tätä asiaa , että saataisiin varmuus kumpi valehtelee - vt-seura vai luopiot.
Näyttää siltä , että kaikki vaan kumotaan valheena mitä yrittää kertoa internetin tiedoista, ne ovat kuulemma väärennettyä tietoa ja Saatana siten saa ihmiset hämmentymään.
Mutta Jehovan järjestöä ei voi mikään saada sortumaan, sanoo äiti.
Itse olen nimitelty, eiku nimitetty veijari. Tuo YK on totta. Jokainen pelle, joka muuta väittää valehtelee. Näillä, jotka väittävät seuran sikailua luopioden valheeksi, on aika paljon tunnollaan ja tilillään.
Kyllä he joutuvat tästä maksamaan jossain vaiheessa. Tämä vain on klassinen esimerkki, kuinka sikamaisen halveksivasti seura opettaa omia "sokeita" oppilaitaan toimimaan "erotettuja kohtaan".
Mihin jäi neuvo: rukoile ja rakasta myös vihollista.
VT seura on verivelkaisempi kuin mikään muu uskonto. Se harjoittaa hengellistä ja henkistä väkivaltaa.
Valitettavasti virkavalta ei tätä näe, koska he eivät ymmärrä käyttää asiantuntijoita apunaan, jotka tuntevat Jehovan todistajat. Yliopisto koulutus EI heitä tähän valmenna. Päinvastoin. Tervejärkinen koulutus estää (onneksi) heitä näkemästä sileiden paitojen, hymyjen ja suorien solmioiden ja lipevien sanojen taakse vuosien probagandistisen koulutuksen tuotoksen. Puhu "ulkopuoliselle" kuin suolalla höystettynä, heh, näinhän minäkin lavalta opetan.
On se kumma, kun seura on päällimmäisenä aina itkemässä uskonnonvapautta, mutta ei anna sitä omille jäsenilleen. Jos et usko, sinut erotetaan ja kaikkia sukulaisia ja ystäviä käsketään karttamaan sinua, ei saa tervehtiä, ei saa edes syödä samassa pöydässä.
Se siitä uskonnonvapaudesta. JT:stä 39% lähtisi heti pois jos näin ei olisi!!! Minä myös.