Katsotaan mitä voi tehdä.
Tapaaminen Helsingissä 22.9.
Valvoja: Moderaattorit
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
- Alueveli
- Eläkeläinen
Ekassa postauksessa on kerrottu kaikki oleellinen. Mitä ohjelmaa odottaisit?vapahtaja kirjoitti:En jaksanut lukee koko ketjuu. Mitä siellä on ohjelmaa. Et kannattaako tulla
Käsittääkseni pointti tapaamisissa on nimenomaan ihmisten tapaaminen.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
Marilyn
TAPAAMISPAIKKA MUUTTUNUT!!
Tapaamispaikkaan on tullut muutos!
Eli aiemmin mainittu Chico's ei käykään, koska asiasta kysyttyäni ilmeni, että sinne pitäisi tehdä ruokatilaus valmiiksi etukäteen... Ja jos poppoo on näinkin epävarma tulostaan, ei sinne kannata pöytävarausta siis tehdä... Eli uutta paikkaa haetaan ja mietitään! Ehdotuksia otetaan myös vastaan!
Tietenkin voidaan tehdä niin, että varmasti mukaan tulevat ilmoittautuvat minulle esim yv:llä mahd pian ja sitten varaan sille porukalle pöydän. Ihan miten vaan. Kertokaa kommentteja!
Eli aiemmin mainittu Chico's ei käykään, koska asiasta kysyttyäni ilmeni, että sinne pitäisi tehdä ruokatilaus valmiiksi etukäteen... Ja jos poppoo on näinkin epävarma tulostaan, ei sinne kannata pöytävarausta siis tehdä... Eli uutta paikkaa haetaan ja mietitään! Ehdotuksia otetaan myös vastaan!
Tietenkin voidaan tehdä niin, että varmasti mukaan tulevat ilmoittautuvat minulle esim yv:llä mahd pian ja sitten varaan sille porukalle pöydän. Ihan miten vaan. Kertokaa kommentteja!
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
-
StereoX
Re: TAPAAMISPAIKKA MUUTTUNUT!!
Tuosta syystä aikoinaan itse en järjestänyt sinne miittä.. Varoituksena.. aika monessa paikkaa vaaditaan etukäteen tilattavat ryhmämenutMarilyn kirjoitti:Tapaamispaikkaan on tullut muutos!
"hedelmistään puu tunnetaan"
- Alueveli
- Eläkeläinen
Ryhmämenujen takia melko usein paikaksi on valikoitunut kiinalainen rafla Dragon Spring. Ja muista, että kaikille sopivaa paikkaa ja aikaa ei ole mahdollista sopia. Melkeinpä aina tulee soraääniä, joita ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. 
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
-
Kaarmis
Dragon Spring on hyvä ja edullinen paikka, kannatan.Alueveli kirjoitti:Ryhmämenujen takia melko usein paikaksi on valikoitunut kiinalainen rafla Dragon Spring. Ja muista, että kaikille sopivaa paikkaa ja aikaa ei ole mahdollista sopia. Melkeinpä aina tulee soraääniä, joita ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
Mutta riippumatta paikasta, ilmoittelen täten itseni ja Massettaren paikalle saapuvaksi.
-
Mimmi
Yritänpä minäkin pitkästä aikaa tulla...tosin tuo ukko on kai menossa keikalle samaaan aikaan ja tulee pieni lastenhoito-ongelma...lienee järjestelykysymys...katsotaan kumpi vie voiton...veikkaan että minä
Eli pienellä varauksella toi mun tulo...
"Virheet ovat hyvästä. Omistaan voi oppia ja toisten tekemistä nauttia"
-
AchanBeroean
Kiinalaiset näyttävät, että osaavat dominoida työmoraalillaan ja palveluasenteellaan vaikkapa Helsingin keskustan ravintolaelämässä. Ihmetelkää sitten, miksi muukin työ valuu kiinalaisiin käsiin.Alueveli kirjoitti:Ryhmämenujen takia melko usein paikaksi on valikoitunut kiinalainen rafla Dragon Spring.
Täytyy vain toivoa, että lisääntyvä hyvinvointi laiskistuttaa kiinalaiset, ennen kuin tuo reilun miljardin ihmisen kansakunta dominoi liikaa kaikkea maapallon talouselämää.
Ruokakin on ko. kiinalaisravintolassa hyvää.
"Mutta emme usko enää tällaiseen hölynpölyyn, vaan pidämme Vartiotorni-seuran aatetta fanaattisena ja vaarallisena ideologiana, koska se orjuuttaa ihmiset aivopesuohjelmansa avulla" - Herrick Åberg
-
Angelique
-
Markku Meilo
Tottahan toki, eikä edes tarvitse tentata kymmeniä kysymyksiä.Angelique kirjoitti:Oon ihan uusi täällä...onkohan mahdollista päästä mukaan?
Ei haittaa, etäisin toistaiseksi tietämäni tullee vajaan 300 km päästä, minulla matkaa on vajaa 1/10 mainitusta.Enkä asu Hgissä.
Se on harmi, viesteistäsi päätellen sinulla olisi 'jonkin verran' juteltavaa vastaavassa tilanteessa olleiden kanssa.Tosin työvuorot taitavat heittää päälle...Harmi.
Aika ajoin joku sinnikäs nainen näitä tilaisuuksia on järjestänyt, mikään ei kuitenkaan estä tapaamasta pienemmissäkin ryhmissä....järjestättekö useimminkin tämmöisiä tapaamisia? Toivottavasti.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti: