Tapaaminen Helsingissä 22.9.

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Lehtiveli
Eläkeläinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Täytyy yrittää tehdä järjestelyjä ollakseen läsnä tässä hengellismielisessä tilaisuudessa. ;)

Katsotaan mitä voi tehdä.
vapahtaja

Viesti Kirjoittaja vapahtaja »

En jaksanut lukee koko ketjuu. Mitä siellä on ohjelmaa. Et kannattaako tulla :?:
Alueveli
Eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

vapahtaja kirjoitti:En jaksanut lukee koko ketjuu. Mitä siellä on ohjelmaa. Et kannattaako tulla :?:
Ekassa postauksessa on kerrottu kaikki oleellinen. Mitä ohjelmaa odottaisit? :)

Käsittääkseni pointti tapaamisissa on nimenomaan ihmisten tapaaminen.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Marilyn

TAPAAMISPAIKKA MUUTTUNUT!!

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Tapaamispaikkaan on tullut muutos!

Eli aiemmin mainittu Chico's ei käykään, koska asiasta kysyttyäni ilmeni, että sinne pitäisi tehdä ruokatilaus valmiiksi etukäteen... Ja jos poppoo on näinkin epävarma tulostaan, ei sinne kannata pöytävarausta siis tehdä... Eli uutta paikkaa haetaan ja mietitään! Ehdotuksia otetaan myös vastaan!

Tietenkin voidaan tehdä niin, että varmasti mukaan tulevat ilmoittautuvat minulle esim yv:llä mahd pian ja sitten varaan sille porukalle pöydän. Ihan miten vaan. Kertokaa kommentteja!
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
StereoX

Re: TAPAAMISPAIKKA MUUTTUNUT!!

Viesti Kirjoittaja StereoX »

Marilyn kirjoitti:Tapaamispaikkaan on tullut muutos!

Eli aiemmin mainittu Chico's ei käykään, koska asiasta kysyttyäni ilmeni, että sinne pitäisi tehdä ruokatilaus valmiiksi etukäteen... Ja jos poppoo on näinkin epävarma tulostaan, ei sinne kannata pöytävarausta siis tehdä... Eli uutta paikkaa haetaan ja mietitään! Ehdotuksia otetaan myös vastaan!

Tietenkin voidaan tehdä niin, että varmasti mukaan tulevat ilmoittautuvat minulle esim yv:llä mahd pian ja sitten varaan sille porukalle pöydän. Ihan miten vaan. Kertokaa kommentteja!
Tuosta syystä aikoinaan itse en järjestänyt sinne miittä.. Varoituksena.. aika monessa paikkaa vaaditaan etukäteen tilattavat ryhmämenut ;)
"hedelmistään puu tunnetaan"
Alueveli
Eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Ryhmämenujen takia melko usein paikaksi on valikoitunut kiinalainen rafla Dragon Spring. Ja muista, että kaikille sopivaa paikkaa ja aikaa ei ole mahdollista sopia. Melkeinpä aina tulee soraääniä, joita ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. :)
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viesti:

Ryhmämenuongelma nostaa päätään jälleen. 8)
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Alueveli kirjoitti:Ryhmämenujen takia melko usein paikaksi on valikoitunut kiinalainen rafla Dragon Spring. Ja muista, että kaikille sopivaa paikkaa ja aikaa ei ole mahdollista sopia. Melkeinpä aina tulee soraääniä, joita ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. :)
Dragon Spring on hyvä ja edullinen paikka, kannatan.
Mutta riippumatta paikasta, ilmoittelen täten itseni ja Massettaren paikalle saapuvaksi. :)
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Yritänpä minäkin pitkästä aikaa tulla...tosin tuo ukko on kai menossa keikalle samaaan aikaan ja tulee pieni lastenhoito-ongelma...lienee järjestelykysymys...katsotaan kumpi vie voiton...veikkaan että minä :lol: Eli pienellä varauksella toi mun tulo...
"Virheet ovat hyvästä. Omistaan voi oppia ja toisten tekemistä nauttia"
AchanBeroean

Viesti Kirjoittaja AchanBeroean »

Alueveli kirjoitti:Ryhmämenujen takia melko usein paikaksi on valikoitunut kiinalainen rafla Dragon Spring.
Kiinalaiset näyttävät, että osaavat dominoida työmoraalillaan ja palveluasenteellaan vaikkapa Helsingin keskustan ravintolaelämässä. Ihmetelkää sitten, miksi muukin työ valuu kiinalaisiin käsiin.

Täytyy vain toivoa, että lisääntyvä hyvinvointi laiskistuttaa kiinalaiset, ennen kuin tuo reilun miljardin ihmisen kansakunta dominoi liikaa kaikkea maapallon talouselämää.

Ruokakin on ko. kiinalaisravintolassa hyvää.
"Mutta emme usko enää tällaiseen hölynpölyyn, vaan pidämme Vartiotorni-seuran aatetta fanaattisena ja vaarallisena ideologiana, koska se orjuuttaa ihmiset aivopesuohjelmansa avulla" - Herrick Åberg
Turhapuro

Viesti Kirjoittaja Turhapuro »

Olen paikalla myös. Yksi tuoli riittää, jos on varaus päällä.
-Joskus näin mustavalkoisena kaiken, mutta nyt kun näkee värit, niin paljon kauniimpi on maailma- -tp07-
Aspis

Viesti Kirjoittaja Aspis »

.
Viimeksi muokannut Aspis, 05.03.2009 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Angelique

Viesti Kirjoittaja Angelique »

Oon ihan uusi täällä...onkohan mahdollista päästä mukaan? Enkä asu Hgissä.
Tosin työvuorot taitavat heittää päälle...Harmi. järjestättekö useimminkin tämmöisiä tapaamisia? Toivottavasti.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Angelique kirjoitti:Oon ihan uusi täällä...onkohan mahdollista päästä mukaan?
Tottahan toki, eikä edes tarvitse tentata kymmeniä kysymyksiä.
Enkä asu Hgissä.
Ei haittaa, etäisin toistaiseksi tietämäni tullee vajaan 300 km päästä, minulla matkaa on vajaa 1/10 mainitusta.
Tosin työvuorot taitavat heittää päälle...Harmi.
Se on harmi, viesteistäsi päätellen sinulla olisi 'jonkin verran' juteltavaa vastaavassa tilanteessa olleiden kanssa.
...järjestättekö useimminkin tämmöisiä tapaamisia? Toivottavasti.
Aika ajoin joku sinnikäs nainen näitä tilaisuuksia on järjestänyt, mikään ei kuitenkaan estä tapaamasta pienemmissäkin ryhmissä.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viesti:

Jees eli en muista kävinkö vielä aikaisemmin mainitsemassa mutta yritän saapua paikalle jos vaan aikataulut antaa periksi.
Vastaa Viestiin