Jt-"tittelisi"?
Valvoja: Moderaattorit
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
-
Analysoija
-
Jaakob
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
-
JohnTheRevelator
Jep. Itse olin vanhin. Vanhimmisto suosittelee ja Kv pistää nimityksen eteenpäin. Ennen nimityksen lukemista kaksi veljeä vielä varmistaa, että nimitettävällä ei ole esteitä astua tehtävään, eli tunnustamattomia syntejä. Pyhä henki???Jaakob kirjoitti:Joka taas on yksi todiste siitä miten nämä päätökset tehdään "pyhän hengen ohjauksessa" hyvin selkeästiAnalysoija kirjoitti:Suositus vanhimmaksi oli vanhimmiston taholta tehty.
Usko tarkoittaa sitä ettei halua tietää totuutta
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
-
Jakke
Taisivat ne AP:ksi nimittäessäkin jotain kysellä. En tunnustanut, vaikka olis ehkä kannattanu näin jälkeenpäin ajateltuna...JohnTheRevelator kirjoitti:
Jep. Itse olin vanhin. Vanhimmisto suosittelee ja Kv pistää nimityksen eteenpäin. Ennen nimityksen lukemista kaksi veljeä vielä varmistaa, että nimitettävällä ei ole esteitä astua tehtävään, eli tunnustamattomia syntejä. Pyhä henki???
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Jaakob
Tuosta sai hieman väärän käsityksen, minulta ei suoraan kysytty että haluanko avustavaksi vaan kerrottiin vihjaillen että "petraa hieman kentällä käymistä" niin sitten tehdään avustava.Tertsa kirjoitti:Miten tuohon passaukseen reagoitiin?Jaakob kirjoitti:Avustavan "natsoja" ehdoteltiin yhdessä vaiheessa mutta kieltäydyin kunniasta ja vaihdoin seurakuntaa.
Tästä pari kuukautta niin vaihdoin tosiaan toiseen seurakuntaan koska en enää pystynyt käymään vanhan srk:n kokouksissa. Kulissin ylläpitäminen ei enää onnistunut, uudessa srk:ssa kävi helpommin.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
- Alueveli
- Eläkeläinen
Minulla avustavan natsat jäivät onneksi saamatta. Ainoa este nimitykselle kuulemma oli alle 20v ikä. En ollut tienraivaaja, joita voi erään vanhimman mukaan nimittää vähän nuorempanakin. Kotoa muuton yhteydessä vaihtui seurakunta ja nimitys viivästyi sen verran sopivasti, ettei sille ollut enää tarvettakaan 
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
Wonderman
Re: Jt-"tittelisi"?
Julistaja vaan, eihä musta helvetin ujosta jätkästä mihinkää sen suurempaa ollu, aika luuseri olinYleisönpalvoja kirjoitti:Tittelikysely.