Konventti tyhjiö

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Jaakko Ahvenainen

Re: Konventti tyhjiö

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

RaM kirjoitti:Eläinten vajaa hyödyntäminen... mitä se sellainen on? :shock:
Ei tykkää tönkkösuolatuista muikuista. :wink:
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Sitä että kaikkea mitä eläimestä voisi ihmisravinnoksi käyttää, ei käytetä. Mutta se siitä aiheesta tässä ketjussa. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Näennäismoraalista hölynpölyä.
nina2011

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Hämeenlinnan karkkipöytä oli aika kiva. Mitä varten niitä vaihtorahoja piti vaihtaa, mistä vedettiin kynällä yli paljonko oli käyttänyt..oliko virvokebisnes niin tuottavaa. ei tainnu olla ihan tukkuhinnoilla.kenelle meni tuotto?
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Karkkibisnes ei ollut suurta, mutta erittäin tuottavaa. Ostettiin tukusta ja myytiin kioskihinnoilla. Joka viikonloppu ostoksille tuotiin satoja asiakkaita. Muun tarjonnan loppuessa pelkkää namikauppaakaan ei ole loogista pitää, joten namirahat menevät nyt sitten maailman.

Osaisiko joku kertoa, onko keittiötilat nykyään missään käytössä vai lojuvatko hyödyttöminä?
nina2011

Olihan myynnissä myös ykkösolutta? Muistan nähneeni punakan miehen ostamassa niitä kun itse hain lasisissa pulloissa olevia limuja lapsena.
nina2011

Lainsäädäntö on muutunut elintarvikkeiden parissa työskenteleville. Kaikkilla pitäisi olla Eviran hygieeniaosaamiskortti.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:
Ei tykkää tönkkösuolatuista muikuista. :wink:
Niinpä... harva haluaa hyödyntää kalojen sisälmyksiä. Tai lintujen. Itse syön vain perattuja kaloja, vaikka tuo puolisko vetää kyllä halulla hartaalla myös perkaamattomia voissa paistettuja neulamuikkuja, kun niitä 'tuoreeltaan' toreilla kaupitellaan.

Eikä syynä tähän hyödyntämättömyyteeni ole suinkaan jehovantodistajuus vaan henkilökohtainen inhoni mm. sisäelinten syömistä kohtaan. Sama ei uskonnollinen inho liittyy veren syömiseen.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

nina2011 kirjoitti:Lainsäädäntö on muutunut elintarvikkeiden parissa työskenteleville. Kaikkilla pitäisi olla Eviran hygieeniaosaamiskortti.
Jokin vastaavanlainen kortti pitäsi kehitellä 'hengellisen ravinnon' kaupustelijoille. Pääsisi ihmiset niistäkin rauhaan. :lol:
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

RaM kirjoitti:Osaisiko joku kertoa, onko keittiötilat nykyään missään käytössä vai lojuvatko hyödyttöminä?
Mulla on muistikuva, että olisin kuullut jotain kerrottavan niiden remontoinnista, mutta tarkemmin en osaa sanoa. Pitää tänään kysyä faijalta kun olen hänen luona käymässä. Muistikuva saattaa myös olla virheellinen. :?

Keittiön tiloihin on kuulemma remontoitu asuntoja.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Hämeenlinna lienee mainio vanhimmiston grillipartyjen paikka. Mahtaneeko huomanneet tämän käyttömahdollisuuden... oletan että ainakin lähitulevaisuudessa vanhin sanoo rouvalleen "kultaseni lädenkin tästä viikonlopuksi vanhinten kokoukseen Hämeenlinnan konventtisalille. Kurja reissu mutta pakko osallistua. Käydään läpi kesäkuisen piirikonventin saldoa."
"Mihin sinä tuota viskipulloa ja kabanossipakettia tarvitset" kysyy rouva.
"Tämä on vain tuliaislahja niille, jotka siellä asustavat ja pitävät meitä vieraanaan" vanhin vastaa ja miettii mielessään 'ja tämän avulla saamme myös paremmin yhteyden Henkeen'.

Nimim. 'viskipullon konventtihallilla vartiointipalveluksessa tyhjentänyt'
Perdition

Viesti Kirjoittaja Perdition »

Hämeenlinna remontoitiin n. vuosi sitten, itse keittiötä en muista mihin tarkoitukseen se remontissa meni, mutta kahvitus hoidetaan nykyään isoilla "moccamastereilla" entisen apukeittiön puolella.
Invita Minerva
nina2011

moccamasteri! :D
nina2011

Pakko lisätä tähän että naistenvessassa haisee kahvipissa! 8)
Ch.K

Viesti Kirjoittaja Ch.K »

nina2011 kirjoitti:Onko kellään muulla tällästä vaikeutta juuri konventtien aikaan, että tuntuu jotenkin haikealta kun konventtiin ei halua mennä ja sitten toisaalta pitäis viettää normaalia juhannusta mutta sen viettoon ei ole perinteitä. Pitäisi perheen kanssa viettää juhannusta niin pitää oikeen miettiä mitä kaikkee sitä kuuluukaan tehdä kun on aika monta jussia kököttänyt konventissa.
No kokolle ja makkaralle ainakin.
Olin töissä. :?
Tosiystävät ovat ikuisia.
Vastaa Viestiin