Juup, kun nää kelit on kuin lehmän hönkäys, ni me tavalliset kerrostaloasujat joudutaan tyytymään ostarien viilennettyyn sisäilmaan. Mulla oli jo suunnitelmana että haen kaljani 3 kerrallaan, pääsee sinne viileään sitten vähän useammin...Ch.K kirjoitti:Voit Tony tulla meille käymään tutustumaan Mitsun pumpun ihanaan viileään hönkäykseen. vaikka ostettiin kyllä lämmityskustannusten vähentämistä mielessä, nyt kun kasvihuoneilmiö on parhaimillaan näkyvissä, sitä käytetään myös viilentämiseen
Kuumakin olisi
Valvoja: Moderaattorit
-
Kaarmis
Re: Kuumakin olisi
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
- Tony
Milloin voin muuttaa teille?Ch.K kirjoitti:Voit Tony tulla meille käymään tutustumaan Mitsun pumpun ihanaan viileään hönkäykseen. vaikka ostettiin kyllä lämmityskustannusten vähentämistä mielessä, nyt kun kasvihuoneilmiö on parhaimillaan näkyvissä, sitä käytetään myös viilentämiseen
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Kaarmis
Varaa lisää petejä, me muutetaan kaikki teille!Tony S kirjoitti:Milloin voin muuttaa teille?Ch.K kirjoitti:Voit Tony tulla meille käymään tutustumaan Mitsun pumpun ihanaan viileään hönkäykseen. vaikka ostettiin kyllä lämmityskustannusten vähentämistä mielessä, nyt kun kasvihuoneilmiö on parhaimillaan näkyvissä, sitä käytetään myös viilentämiseen
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
- Tony
Käärmikselle vinkiksi että Clas Ohlsonilta saa n. 50cm korkeita lattiatason tuulikoneita. Ei mikään viileän kehittäjä tietenkään, mutta ilma kiertää pirun tehokkaasti. 40€. Kesän paras ostos tähän saakka. 
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Ch.K
Eiku KÄYMÄÄN sanoinTony S kirjoitti: Milloin voin muuttaa teille?
Viimeksi muokannut Tony, 13.07.2011 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: quote fix
Syy: quote fix
Tosiystävät ovat ikuisia.
-
nina2011
Olen totaalisen kypsynyt helteisiin ja olenkin päättänyt olla tekemättä mitään ylimääräistä. Se viilentää. Siivoamisessakin tulee kuuma. Onkin parasta siirtää hommat syksyisiin sadepäiviin. Kylmä suihku viilentää myös vähäksi aikaa.
Helle tappaa uutisten mukaan vielä tuhat tänä vuonna. Jos asuu kerrostalossa jossa on kylmävarasto kannattaa mennä järjestelemään sitä. Tulee se ainakin se siivottua ja viilentää samalla. Voihan sinne toki leiriytyäkin jos uskaltaa. Meillä on kerrostalokyttääjä jengi joten tämä on mahdotonta. Luonnonkuitu vaatteet ja lakanat ovat mielyttävimpiä helteillä. Ei siis mitään polyesteriä vaan 100% puuvillaa. Tällä palstalla on mukava vierailla helteellä koska vastauksia saa nopeasti. Käytän muutamaa muuta palstaa joissa keskustelen harrastuksista, vastausta saa odottaa päiviä jos yleensä kukaan vastaa. Jos käyttää helteellä läppäriä ja pitää sitä sylissä kannattaa jalkojen ja läppärin väliin laittaa tyyny.
Helle tappaa uutisten mukaan vielä tuhat tänä vuonna. Jos asuu kerrostalossa jossa on kylmävarasto kannattaa mennä järjestelemään sitä. Tulee se ainakin se siivottua ja viilentää samalla. Voihan sinne toki leiriytyäkin jos uskaltaa. Meillä on kerrostalokyttääjä jengi joten tämä on mahdotonta. Luonnonkuitu vaatteet ja lakanat ovat mielyttävimpiä helteillä. Ei siis mitään polyesteriä vaan 100% puuvillaa. Tällä palstalla on mukava vierailla helteellä koska vastauksia saa nopeasti. Käytän muutamaa muuta palstaa joissa keskustelen harrastuksista, vastausta saa odottaa päiviä jos yleensä kukaan vastaa. Jos käyttää helteellä läppäriä ja pitää sitä sylissä kannattaa jalkojen ja läppärin väliin laittaa tyyny.
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.