Jep, Jehovan todistajat tekevät minulle palveluksen karttamalla minua. Paikalliseen seurakuntaan voisi itse asiassa kirjoittaa lapun, etteivät tule tähän osoitteeseen koskaan ja nimi alle.Astrologi kirjoitti:Joskus entinen Jehovan todistaja saattaa pitää Jehovan todistajia huonona seurana, ehkä johtuen saamastaan huonosta kohtelusta. Silloin he haluavat karttaa JT:itä mikä on ihan normaalia itsesuojelua.
Ei se erotettu aina ole 'kartettu'
Valvoja: Moderaattorit
-
Pehmoluopio
Re: Ei se erotettu aina ole 'kartettu'
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
Mag Mell
Re: Ei se erotettu aina ole 'kartettu'
Ehkä näinkin.Vieras kirjoitti:Meitä sukulaisia ei siis voi aina syyllistää, vaan on olemassa myös 'erotetut', jotka on pihalla.
Toisaalta, ei täydellinen puhumattomuus ole ainoa syrjinnän muoto.
Mietihän itse, miten paljon haluaisit olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat kaikki vakaasti sitä mieltä, että sinä olet tai sinulla on ongelma, joka ehdottomasti vaatii korjausta. Luuletko oikeasti, ettei tällainen asia mitenkään näkyisi käytännön tasolla, käytännön teoissa ja puheissa?
Ainakin itse haluan viettää aikaani kaikkein mieluiten sellaisten ihmisten kanssa, joiden tiedän hyväksyvän minut sellaisena kuin olen, ja jotka eivät jatkuvasti halua muuttaa minua mieleisekseen.
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.