Yleinen palaute
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieras
Re: Yleinen palaute
mitä on tapahtunut Veljesseura.org-sivuille kun ei mitään päivityksiä aikoihin?
-
Vieras
Aika vanhoja näkyy "uutiset" olevankin..Vieras kirjoitti:mitä on tapahtunut Veljesseura.org-sivuille kun ei mitään päivityksiä aikoihin?
- Alueveli
- Eläkeläinen
Veljesseuran pääsivu on kieltämättä päässyt viime vuosina näivettymään. Syynä on epäilemättä se että alkuperäisinä sisällöntuottajina minä ja Lehtiveli olemme tahoillamme löytäneet muitakin kiinnostuksen kohteita. Uutisia sivustolle tuottaa Aaac. Suunnitelmissa on päivittää pääsivua sekä teknisesti että sisällöllisesti ja näin mahdollistaa helpompi ylläpidettävyys useammalle henkilölle. Aikataulua en tässä yhteydessä uskalla lähteä profetoimaan. Foorumi kuitenkin on nykyisellään sivuston kulmakivi ja on siksi nauttinut korkeampaa prioriteettia päivitysten suhteen.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
Vieras
Uusiutumisen surma on päivittämisen hitaus.Alueveli kirjoitti:Synttäreiden kunniaksi sivusto muuttui niin ulkoa kuin sisältäkin ja uusia ominaisuuksiakin tuli käyttöön.
Mielellämme haluaisimme kuulla käyttäjien mielipiteitä ja parannusehdotuksia uudistuksiin liittyen.
Risuja tai ruusuja, sana on vapaa :)
Sivujen arvoa alentavat uutisten päivittämättä jättäminen + hot topicsien uusiutumattomuus.
Toisaalta kiitosta tippuu Meilolle useista topiceihin vastaamisesta mielipiteiden lisäksi kovalla faktalla seuran omasta kirjallisuudesta, joka vaatii varmasti paljon aikaa ja vielä enemmän pitkämielisyyttä ja hyviä hermoja kaikkien epäkohtien sekamelskassa.
-
Vieras
Rakas Lähimmäinen !
Sinä olet hyvä ihminen ja sinullakin on oikeus onnelliseen elämään.
Kaikkea hyvää Sinulle ja Hyvää alkavaa Syyspäivää !
"Good Morning " ;D
Kaikkea hyvää Sinulle ja Hyvää alkavaa Syyspäivää !
"Good Morning " ;D
-
Markku Meilo
Männäpäivinä on jehovantodistajuutta käsittelevään osioon tehty useita avauksia, joissa ei ole selvää ja kommentoitavaa, jehovantodistajuuteen oleellisesti liittyvää asiaa. Arvon vieras tai -aat, tehkää avaukset osiojaon mukaan, se ei ole vaikeata.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Massetar
Kun "Vieraan" kirjoittama kirjoitus siirretään Yleistä uskonnosta osioon. Vieras ei itse enää näe omaa kirjoitustaan.
-
Vieras
Mullen on niin käynynnäkkii, että on kirjoitus hävinnyt, niin oikeastaan ei mullen känynnä vaan sillen kirjoituksellen.
Ei siinä koe menettävänsä juurikaan, vaikkei sitä näekään, kun ei kirjoitusvirheetkään tapaa loppua vaikka niistä tulisi muistutus omien silmien (jotka vt-seuran mukaan on luotu, eivät kehittyneet) kautta.
Sen tyyppisiä kysymyksiä on kuitenkin ollunna esillä että lakkaako vt-seura-uskonto, tms ja ajatteli tarjota yhden näkemyksen.
Joskus aiemminkin samasta aiheesta, mutta ATK ei ole varmaa, joskus se räjäyttää silmille sen ilmoituksen että ei yhteyttä saatu, milloin mitäkin. Niin nyt tietää epäillä sen aiemmankin saattaneen mennä perille. Nykyään muuten palasi se hiiren kursorin häiriö ettei se joskus suostuisi menemään, ja heti singahtelee sinne tänne. Täytynee olla jokin sähköinen (staattinen ?) häiriö mikä lie.
Toivottavasta nuo osiomuutostarpeet eivät tunnu liian raivostuttavan ärsyttäviltä askareilta.
Ei siinä koe menettävänsä juurikaan, vaikkei sitä näekään, kun ei kirjoitusvirheetkään tapaa loppua vaikka niistä tulisi muistutus omien silmien (jotka vt-seuran mukaan on luotu, eivät kehittyneet) kautta.
Sen tyyppisiä kysymyksiä on kuitenkin ollunna esillä että lakkaako vt-seura-uskonto, tms ja ajatteli tarjota yhden näkemyksen.
Joskus aiemminkin samasta aiheesta, mutta ATK ei ole varmaa, joskus se räjäyttää silmille sen ilmoituksen että ei yhteyttä saatu, milloin mitäkin. Niin nyt tietää epäillä sen aiemmankin saattaneen mennä perille. Nykyään muuten palasi se hiiren kursorin häiriö ettei se joskus suostuisi menemään, ja heti singahtelee sinne tänne. Täytynee olla jokin sähköinen (staattinen ?) häiriö mikä lie.
Toivottavasta nuo osiomuutostarpeet eivät tunnu liian raivostuttavan ärsyttäviltä askareilta.
- Tony
Jehovan todistajat -alueelle tulee nykyään aika säännöllisesti sinne kuulumattomia avauksia (eli avauksia joilla ei sellaisenaan ole tekemistä jehovantodistajuuden kanssa), joita siirrellään oikeisiin lokeroihin. Tosin mistään siirtopalvelusta ei ole kysymys, joten jos näitä ilmenee enemmänkin, harkinnan mukaan niitä voidaan myös poistaa kokonaan.Massetar kirjoitti:Kun "Vieraan" kirjoittama kirjoitus siirretään Yleistä uskonnosta osioon. Vieras ei itse enää näe omaa kirjoitustaan.
Rekisteröitymisen etuihin lukeutuvat Yleistä uskonnosta -osion näkyminen ja kommentointimahdollisuus, sekä Yleinen keskustelu -osion kommentointimahdollisuus.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
eeromantymaa
Moderaattorit, hoi: Ongelmia keskustelupalstalla
Olen uusi palstalla, enkä osanne käyttää sitä oikein:
Lähettäessäni viestin, viesti menee lähetettävät-kansioon lähetetyt-kansion sijaan.
Viestini eivät siis tunnu menevän perille. Mitä teen mahdollisesti väärin?
Lähettäessäni viestin, viesti menee lähetettävät-kansioon lähetetyt-kansion sijaan.
Viestini eivät siis tunnu menevän perille. Mitä teen mahdollisesti väärin?
- Tony
Re: Moderaattorit, hoi: Ongelmia keskustelupalstalla
Et tee mitään väärin. Yksityisviesti siirtyy lähetettävistä lähetettyihin kun vastaanottaja on lukenut viestin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Vieras
Sivistynyt kielenkäyttö?
En voi enää suositella tutuilleni tutustumista Vs-sivuihin..
On niin pahaa ja rumaa kieltä.
Kummastuneita katseita sain osakseni,kun tämmöistä olen- kuulema- suositellut lukemaan:
-kiinostus sivustoa kohtaan lopahti alatyylin juttujen myötä.
Kummastuneita katseita sain osakseni,kun tämmöistä olen- kuulema- suositellut lukemaan:
Löytyvät Niinistö-keskustelusta, joka aiheena kiinnosti heitä.....-polkaiseet häränpaskaan, vaan suorastaan norsun. Taputuksenne osittivat typeryytenne.
-taputtanut kaikennäköiselle paskalle,
-kaulaasi myöten paskassa kuppikunnassa, nimeltä jehovantodistajat.
-kaulaansa myöten tuossa sonnassa
- kusettamistaan jiitee-hurmassa
-Jos kommenttini etoo, niin yrjöä mieluummin vessan pönttöön.
-mistä hitosta Sinä tiedät, mille kaikelle paskalle minä olen taputtanut.
-antaa laatan lentää, kun juttusi oikein oksettavat?
-
Kaarmis
No voi perse. Juuri sinua kun olisi tänne tarvittu, parantamaan keskusteluiden keskimääräistä tasoa. 
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
KN
Re: Sivistynyt kielenkäyttö?
Pyydän anteeksi! Ei ole sivuston vika, jos sivustolle kirjoittaa idiootti ja nyt tarkoitan itseäni. Kirjoitus luiskahtaa varsin herkästi pois raiteiltaan tälläisellä sivustolla, jonne kirjoittaa tunnevammaisia/tunnevammautettuja ihmisiä, kuten minä.Vieras kirjoitti:En voi enää suositella tutuilleni tutustumista Vs-sivuihin..
Kummastuneita katseita sain osakseni,kun tämmöistä olen- kuulema- suositellut lukemaan:Löytyvät Niinistö-keskustelusta, joka aiheena kiinnosti heitä.....-polkaiseet häränpaskaan, vaan suorastaan norsun. Taputuksenne osittivat typeryytenne.
-taputtanut kaikennäköiselle paskalle,
-kaulaasi myöten paskassa kuppikunnassa, nimeltä jehovantodistajat.
-kaulaansa myöten tuossa sonnassa
- kusettamistaan jiitee-hurmassa
-Jos kommenttini etoo, niin yrjöä mieluummin vessan pönttöön.
-mistä hitosta Sinä tiedät, mille kaikelle paskalle minä olen taputtanut.
-antaa laatan lentää, kun juttusi oikein oksettavat?
Muistutan kuitenkin, että mallikas otoksesi, ei todennäköisesti muodosta edes promillea Veljesseuran kirjoittelusta, joten pliiiiiis sitä kuuluisaa tasapainoista näkemystä kehään pyydän.
KN
-
Kaarmis
KN, sulla on hyviä kirjoituksia nykyään. Jatka samaan malliin. Ei meiän tarvii olla samaa mieltä aina.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."