Mitä mässäilyä on rehellisesti kertoa tosiasioita siitä, mitä jeppulaseurakunnissa oikeasti tapahtuu? Esimerkiksi kun seuran presidentti kuolee, eikö sitä saisi uutisoida? Pitäisikö myös kaikki muut julkaisut, hesari esimerkiksi, kieltää?KN kirjoitti:---- Ehkä räikein ulkoistaja oli Aaacin "uutisia vartiotornin takaa" jossa omaa pahuutta ja väkivaltaisuutta tehtiin ymmärrettäväksi sillä, koska VT-seura on kauhean paha. Jehovantodistajien kärsimyksillä mässäily on irvokasta ja häpeäksi henkilölle, joka on nimimerkki Aaacin takana on.Aaron Hannu kirjoitti:Tätä samaa karttamista tapahtuu kaikkialla, eikä monet ex jteet poikkea tässä mitenkään muista, ei yhteisöt yleensä eikä ihmiset.
KN
Uutisista Vartiotornin takaa
Valvoja: Moderaattorit
-
Kaarmis
Uutisista Vartiotornin takaa
Viimeksi muokannut Tony, 19.10.2011 15:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Jaettu omaksi aloitukseksi ketjusta "Täyttääkö karttaminen syrjinnän tunnusmerkit?".
Syy: Jaettu omaksi aloitukseksi ketjusta "Täyttääkö karttaminen syrjinnän tunnusmerkit?".
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
KN
Re: Haussa haastateltava!
Ilman muuta saa UUTisoida, mutta kun UUTisoija lisää omia pahansuopaisia kommenteja onnettomuuksiin ja kuolemantapauksiin, niin UUTisoija ei ole enää UUTisoija vaan törkyturpa.Kaarmis kirjoitti:Mitä mässäilyä on rehellisesti kertoa tosiasioita siitä, mitä jeppulaseurakunnissa oikeasti tapahtuu? Esimerkiksi kun seuran presidentti kuolee, eikö sitä saisi uutisoida? Pitäisikö myös kaikki muut julkaisut, hesari esimerkiksi, kieltää?KN kirjoitti:---- Ehkä räikein ulkoistaja oli Aaacin "uutisia vartiotornin takaa" jossa omaa pahuutta ja väkivaltaisuutta tehtiin ymmärrettäväksi sillä, koska VT-seura on kauhean paha. Jehovantodistajien kärsimyksillä mässäily on irvokasta ja häpeäksi henkilölle, joka on nimimerkki Aaacin takana on.Aaron Hannu kirjoitti:Tätä samaa karttamista tapahtuu kaikkialla, eikä monet ex jteet poikkea tässä mitenkään muista, ei yhteisöt yleensä eikä ihmiset.
KN
Kuule ajatusten tonava, selitä mitä yhteistä on aaacin "uutisilla" ja hesarilla?
KN
-
Vieras
Re: Täyttääkö karttaminen syrjinnän tunnusmerkit?
""mitä yhteistä on aaacin "uutisilla" ja hesarilla? ""
Yhteistä on uutisarvo. HESA:sta saa lukea yleisiä uutisia, aaac tarjoaa lahkoon liittyvän erityisen uutisoinnin.
Yhteistä on, että HESA:n lukija tietää saaneensa saatavissa olevat tietyn merkittävyysluokan uutiset ja aaac:n uutisten lukija samoin saatavissa olevat tietyn merkittävyysluokan lahkoa koskevat uutiset.
Miksi tuota tarvitsee kysyä ?
Tässä on todettava että lahko itse julkaisee ja antaa tiedoksi vain mainoksia itsestään. Lahko häpeää omaa toimintaydintään, mikä ilmenee erillisinä julkaisuina lahkojäsenille ja ulkopuolisille sekä vielä lisäksi erillisinä julkaisuina lahkon vallankäyttäjille, sellaisina jotka vallankäyttäjien tulisi pitää salassa jäsenistöltäkin. Mainittakoon kirja "Kiinnitä huomiota itseesi ja koko laumaan" jota ei tässäkään olisi kyetty mainitsemaan, ellei Jehova olisi saattanut sitä julkisuuteen.
Tässä mielessä Aaac:n uutiset ovat jopa arvokkaampia, koska se seuraa pimeyden maailman partailla, Jehova kun vähitellen antaa valon paistaa kirkkaammin risukasaansa, niin sieltä heruu uutta tietoa sitten Aaac:n uutisiinkin. Esim. erilaisia pedofiiliuutisia.
Yhteistä on uutisarvo. HESA:sta saa lukea yleisiä uutisia, aaac tarjoaa lahkoon liittyvän erityisen uutisoinnin.
Yhteistä on, että HESA:n lukija tietää saaneensa saatavissa olevat tietyn merkittävyysluokan uutiset ja aaac:n uutisten lukija samoin saatavissa olevat tietyn merkittävyysluokan lahkoa koskevat uutiset.
Tässä on todettava että lahko itse julkaisee ja antaa tiedoksi vain mainoksia itsestään. Lahko häpeää omaa toimintaydintään, mikä ilmenee erillisinä julkaisuina lahkojäsenille ja ulkopuolisille sekä vielä lisäksi erillisinä julkaisuina lahkon vallankäyttäjille, sellaisina jotka vallankäyttäjien tulisi pitää salassa jäsenistöltäkin. Mainittakoon kirja "Kiinnitä huomiota itseesi ja koko laumaan" jota ei tässäkään olisi kyetty mainitsemaan, ellei Jehova olisi saattanut sitä julkisuuteen.
Tässä mielessä Aaac:n uutiset ovat jopa arvokkaampia, koska se seuraa pimeyden maailman partailla, Jehova kun vähitellen antaa valon paistaa kirkkaammin risukasaansa, niin sieltä heruu uutta tietoa sitten Aaac:n uutisiinkin. Esim. erilaisia pedofiiliuutisia.
-
KN
Jos ole perillä arvostelusta, jota olen 10-vuotta kohdistanut aaacin "UUTisiin", niin tietäisit, että en kohdistanut arvostelua faktatietoon, vaan siihen, millaisilla saatesanoituksilla nämä "UUTiset" on höystetty.Vieras kirjoitti:""mitä yhteistä on aaacin "uutisilla" ja hesarilla? ""
Veljesseura sivuston ilmaantumisen johdosta vuonna 2007 aaac, joko sai lääkityksensä kuntoon tai vain muuten hillitsi itsensä, koska vuoden 2007 jälkeen en ole huomannut provosoivaa ja ilkeän pahantahtoista sairasta kirjoittelua. Taisi olla niin, että vuonna 2007 aaac liitti "UUTisensa" veljesseura sivuston yhteyteen.
Ajatusten tonavalta kysyin, mitä yhteistä aaacin "UUTisilla ja hesarilla on? Totuus on, ettei mitään! Aaacin "UUTiset" eivät täytä uutisille asetettuja kriteerejä.
Lainaus Wikipediasta:
>>Uutisointi on journalismia, joka tyypillisesti kirjoitetaan tai esitetään uutisten kaltaisella tyylillä. Useimmiten toimittajat ensin tutkivat uutisten taustat ja esittävät ne sitten yleisölle totuudenmukaisesti tarkoituksenmukaisessa muodossaan. Jos uutisella halutaan muokata kohteen mielipidettä (totuudenmukaisella tai valheellisella aineistolla), on kyse propagandasta.<<
http://fi.wikipedia.org/wiki/Uutinen
-
Vieras
Mutta jokainen aaac:n uutisia lukeva tietää että ne ovat uutisia. Toki saatesanojen tyylistäkin voidaan keskustella, ja se sopii varmati lahkolle paremmin kuin että puhuttaisiin itse uutisista
"Jos ole perillä arvostelusta" -Aaac:n uutisa lukevana ei ole tarpeen olla perillä. uutisia suositan erityisesti jehovantodistajille itselleen.
"Jos ole perillä arvostelusta" -Aaac:n uutisa lukevana ei ole tarpeen olla perillä. uutisia suositan erityisesti jehovantodistajille itselleen.
-
KN
Heh, justiin lainasin kriteerejä uutisista. Juttusi alkaa, mennä komedian puolelle.Vieras kirjoitti:Mutta jokainen aaac:n uutisia lukeva tietää että ne ovat uutisia.
KN
-
Vieras
Siellä on tuoreimpia uutisia mm. että lahkon presidentti (USA:ssa käytetty nimike toimitusjohtajasta) on kuollut ja että lahko myy kiinteistöjään New Yorkissa.
-
KN
Aivan rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että tuo kanava pyrkii eroon luopio-seiskan maineesta. Kokonaisuudessaan aaacin "uutiset" pyrkivät välittämään kielteisen kuvan jehovantodistajuudesta ja muokkaamaan mielipidettä, joten siksi se on propagandan väline exien käsissä.Vieras kirjoitti:Siellä on tuoreimpia uutisia mm. että lahkon presidentti (USA:ssa käytetty nimike toimitusjohtajasta) on kuollut ja että lahko myy kiinteistöjään New Yorkissa.
KN
-
Vieras
Re: Uutisista Vartiotornin takaa
""aaacin "uutiset" pyrkivät välittämään kielteisen kuvan jehovantodistajuudesta""
Aaac:n uutiset eivät pysty välittämään muita uutisia lahkosta kuin mitä lahko itse tuottaa.
Aaac:n uutiset eivät pysty välittämään muita uutisia lahkosta kuin mitä lahko itse tuottaa.
- Tony
Jos oikein tulkitsen, niin olet tuohtunut jostain tai korkeintaan pariin uutisointiin liittyvästä sivuhuomautuksesta vuosien takaa. Korjaa jos olen väärässä. Jos olen oikeassa, niin huomaatko ollenkaan itse millaista myrskyä yrität lietsoa ja millaiseen snapsilasiin?KN kirjoitti: Ilman muuta saa UUTisoida, mutta kun UUTisoija lisää omia pahansuopaisia kommenteja onnettomuuksiin ja kuolemantapauksiin, niin UUTisoija ei ole enää UUTisoija vaan törkyturpa.
Semminkin kun tiedämme millaisella lämmöllä vt-seura kirjoittelee muista uskonnoista ja toisinajattelijoista, kritiikkiä esittävistä nyt puhumattakaan. Se hehkuttelee ja mässäilee sillä että väärä uskonto ja sen edustajat tullaan murhaamaan pian alkavassa harmagedonissa. Onko tämä jotenkin erityisen asiallista mielestäsi? Tai se että konventeissa naureskellaan tyytyväisenä ajatukselle että kohta Jehova murhaa kaikki homot ja lesbot?
Ciro Aulicino:
http://www.youtube.com/watch?v=ba8TDlVsEsUKyllä, voiton tunne, kun viimeinkin Jehovan oikeus on toteutettu. Aids on lopetettu. Homot ovat poissa, homoseksuaalit tai lesbot, murhaajat, huumekeis... tuletko olemaan pahoillasi näiden ihmisten puolesta? Ehei! *naurahtaa*.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
KN
Erikoita kielenkäyttöä keskustelupalstan ylläpitäjältä. Onko mielipiteen ilmaisi yritystä lietsoa myrskyä snapsilasiin? Kärjistäen toimintasi on yhtä järkevää, kun yrittäjän hermoilu siitä, että joku ostaa yrittäjän myymiä tuotteita. Hieman ihmettelen, mihin on kadonnut se verrattain älykäs Tony.S takavuosilta? No lopetaan lietsonta, kun se noin rasittaa. Keskustelu voikin jatkua exien keskinäisen hymistelyn muodossa.Tony S kirjoitti:Jos oikein tulkitsen, niin olet tuohtunut jostain tai korkeintaan pariin uutisointiin liittyvästä sivuhuomautuksesta vuosien takaa. Korjaa jos olen väärässä. Jos olen oikeassa, niin huomaatko ollenkaan itse millaista myrskyä yrität lietsoa ja millaiseen snapsilasiin?KN kirjoitti: Ilman muuta saa UUTisoida, mutta kun UUTisoija lisää omia pahansuopaisia kommenteja onnettomuuksiin ja kuolemantapauksiin, niin UUTisoija ei ole enää UUTisoija vaan törkyturpa.
-
Bergerac
Hivenen OT:tä mutta olen ollut havaitsevani sen, että etenkin HS:n UUTiset koskien ulkomaalaisten, pakolaisten, turvapaikanhakijoiden tms mahdollisia rikoksia saattavat olla jostain syystä peitelty sellaiseen muotoon, josta ei voida päätellä että nimenomaan ulkomaalaiset, pakolaiset, tms ovat mahdollisen rikoksen takana.KN kirjoitti:Ajatusten tonavalta kysyin, mitä yhteistä aaacin "UUTisilla ja hesarilla on? Totuus on, ettei mitään! Aaacin "UUTiset" eivät täytä uutisille asetettuja kriteerejä.
Lainaus Wikipediasta:
>>Uutisointi on journalismia, joka tyypillisesti kirjoitetaan tai esitetään uutisten kaltaisella tyylillä. Useimmiten toimittajat ensin tutkivat uutisten taustat ja esittävät ne sitten yleisölle totuudenmukaisesti tarkoituksenmukaisessa muodossaan. Jos uutisella halutaan muokata kohteen mielipidettä (totuudenmukaisella tai valheellisella aineistolla), on kyse propagandasta.<<
http://fi.wikipedia.org/wiki/Uutinen
Ei ole mitenkään erikoista että HS ei kerro mahdollisen rikoksen osalta mahdollista ulkomaalais-statusta, tuntomerkkejä jne mutta yllättäen samaan aikaan poliisin sivut tai muut mediat kertovat samasta asiasta yksityiskohtaisemmilla tiedoilla kuten tuntomerkit, mahdollinen ulkomaalais-status, kielitaito jne.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
- Tony
Ei, mutta jos se toistuu pari kertaa vuodessa säännöllisesti, niin onhan siinä tiettyä lietsonnan makua. Etsi nyt ne paljon parjaamasi uutiset tähän niin niistä voi keskustella ja katsellaan millaisen myrskyn niistä voi keittää.KN kirjoitti:Onko mielipiteen ilmaisi yritystä lietsoa myrskyä snapsilasiin?
Heh, tuttu kuvio. Ovi auki ja suoraa huutoa, ja ennenkuin kukaan ehtii kunnolla vastaamaan, ovi kiinni ja bye bye.No lopetaan lietsonta, kun se noin rasittaa. Keskustelu voikin jatkua exien keskinäisen hymistelyn muodossa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
KN
Siis hei halooooooooo, mitenkä ylläpitäjän ilmaisu >>niin huomaatko ollenkaan itse millaista myrskyä yrität lietsoa ja millaiseen snapsilasiin?<< pitäisi ymmärtää muuten, kuin että pistä jätkä lätty kiinni.Tony S kirjoitti: Heh, tuttu kuvio. Ovi auki ja suoraa huutoa, ja ennenkuin kukaan ehtii kunnolla vastaamaan, ovi kiinni ja bye bye.
Eiköhän tuossa pointti tullut varsin selväksi.
KN
-
Vieras
Re: Uutisista Vartiotornin takaa
KN:lle:
Huomioi seuraavat "Stadin Slangin" sanonnat:
*Helsingin Sanomat" = HeSa
*Helsinginkatu = Hesari
*Sörnäinen = Sorkka
*Helsingin keskusvankila = Sorkka
/Rauski
Huomioi seuraavat "Stadin Slangin" sanonnat: