Miltä näyttäisivät yrityksien "duunareille" järjestämät saunaillat, syyspäivät, kevätpäivät, pikkujoulut, yksikköpäivät, osastopäivät, tiimipalaverit, hengennostatuspalaverit tms , jos yritykset toimisivat Seuran logiikan mukaisesti ?Jakke kirjoitti: Minusta tämä Vartiotornin Raamattu- ja traktoriseura Oy toimii kuten mikä tahansa firma: Ei kaikille paskahommien tekijöille tarvitse kertoa mitä etuja pomot saa. Pomoilla on kuitenkin se v*ttumainen vastuukin niskoillaan, pitäähän heille jotain etujakin suoda.
- osanotto olisi aina kaikissa tapauksissa "suotavaa" omantuntonsa mukaan
- jokainen duunari maksaa itse omat matkakulunsa, pitemmältäkin tulevat
- jokainen duunari ottaa omat ruoat sekä juotavat mukaan tilaisuuteen
- jokainen duunari ottaa omat vauhdikkaammat juotavat mukaan
- jokainen duunari maksaa itse oman hotellikulunsa, jos 2 päiväinen ja yöpyminen tarpeen
- jokainen duunari maksaa itse osuutensa aktiviteeteistä, jotka on etukäteen suunniteltu
- jokainen duunari maksaa itse osuutensa järjestetyistä lounaista tai illallisista
- jokainen duunari maksaa itse osuutensa hulppeista vuokramökeistä
- kaiken edellämainitun lisäksi olisi yrityksen puolesta asetettu vapaaehtoinen nyyttikolikko-laatikko, johon voisi antaa lahjoituksia kulujen kattamiseksi ja henkilökunnan virkistystoiminnan tukemiseksi (siis yrityksen hallussa oleva, ei duunareiden oma)
Jotain tuttua ?