Mie olen huomannut ihan samaa.Kaarmis kirjoitti:KN, sulla on hyviä kirjoituksia nykyään.
Yleinen palaute
Valvoja: Moderaattorit
-
Mag Mell
Re: Yleinen palaute
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
-
KN
Kiitos sinulle kaarmis ja samalla voin pyytääkkin sinultakin anteeksi viimeisen 10-vuoden aikana aiheuttamaani pahaa mieltä. Vuosina 2000-2010 olen ollut varsin raju päänaukoja, välillä kun omia tekstejä lukee näin jälkeenpäin, niin sitä ajattelee WTF. Mag Mell kiitos samoin kannustuksesta.Kaarmis kirjoitti:KN, sulla on hyviä kirjoituksia nykyään. Jatka samaan malliin. Ei meiän tarvii olla samaa mieltä aina.
KN
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Ja me ajateltiin että WTBSKN kirjoitti: Vuosina 2000-2010 olen ollut varsin raju päänaukoja, välillä kun omia tekstejä lukee näin jälkeenpäin, niin sitä ajattelee WTF.
And Justice For All
-
Mag Mell
Huutonauru!sinner74 kirjoitti:Ja me ajateltiin että WTBS![]()
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
-
Vieras
Erittäin tapahtumarikasta
ja empaattista Vuotta 2012 toivottelen kaikille jotka Vs-saittia lukevat ! =)
http://files.positiivarit.fi//WebCards/64/uusi08.jpg
ja empaattista Vuotta 2012 toivottelen kaikille jotka Vs-saittia lukevat ! =)
http://files.positiivarit.fi//WebCards/64/uusi08.jpg
-
Viljo
Mahdollistaako foorumisofta web-linkkien avaamisen suoraan uuteen välilehteen/selainikkunaan? Eräällä toisella palstalla on käytössä SMF ja siellä on hienoa kun linkit avautuvat aina uuteen välilehteen.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
kirjallisuusveli
Käsittääkseni pienellä vaivalla ainakin Windows -käyttistä käyttävällä on mahdollisuus aukaista linkki jokatapauksessa uudessa ikkunassa. Linkkiä osoitettaessa painamalla hiiren oikeaa painiketta (muistaakseni) aukeaa valikko, josta voi 'kehottaa' avaamaan uudessa välilehdessä tai jopa uudessa ikkunassa - siinä nyt ei kyllä ole mitään järkeä kylläkään.Viljo kirjoitti:Mahdollistaako foorumisofta web-linkkien avaamisen suoraan uuteen välilehteen/selainikkunaan? Eräällä toisella palstalla on käytössä SMF ja siellä on hienoa kun linkit avautuvat aina uuteen välilehteen.
Sitten kannattaa vilkaista selaimen asetuksista, josko sieltä löytyisi erillinen asetus jolla linkit automaattisesti ohjataan aina avautumaan uuteen ikkunaan.
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
- Tony
Ymmärtääkseni on mahdollista (ko. asetuksen koodi pitäisi ilmeisesti muokata).Viljo kirjoitti:Mahdollistaako foorumisofta web-linkkien avaamisen suoraan uuteen välilehteen/selainikkunaan? Eräällä toisella palstalla on käytössä SMF ja siellä on hienoa kun linkit avautuvat aina uuteen välilehteen.
Mielestäni nykyinen vaihtoehto on siinä mielessä hyvä, että käyttäjä voi itse valita avautuuko sivu nykyiseen ikkunaan vai uuteen. Noihan saa uuteen välilehteen kun painaa Ctrl-namiskan pohjaan ja sitten vasta klikkaa linkkiä. Ei mikään kauhea duuni jos tosissaan haluaa linkin avautuvan uuteen akkunaan.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Filippos
Jos hiiressä on keskirulla, sitä painamalla aukeaa linkki uuteen välilehteen. Tai moness läppärissä kahden sormen napautus avaa myös.
-
Viljo
Jaahas, ensimmäinen vastaukseni meni näemmä bittiavaruuteen.Tony kirjoitti:Mielestäni nykyinen vaihtoehto on siinä mielessä hyvä, että käyttäjä voi itse valita avautuuko sivu nykyiseen ikkunaan vai uuteen. Noihan saa uuteen välilehteen kun painaa Ctrl-namiskan pohjaan ja sitten vasta klikkaa linkkiä. Ei mikään kauhea duuni jos tosissaan haluaa linkin avautuvan uuteen akkunaan.
Joo, eihän tuo iso vaiva ole, mutta laiskalle ctrl-näppäimen painaminen on silti pieni voimanponnistus kun joutuu käyttämään kahta kättä.
Varsinainen syy miksi tykkään avata luettavat ketjut omaan välilehteen on hitaahkon nettiyhteyden (Saunalahti Nopsa) ja läppärin virransäästön aikaansaama viive back-nappulaa painettaessa. Ehkä olen vaan turhan mukavuudenhaluinen.
-
Viljo
Kas kas, tuo keskirullan painaminen tuohon tarkoitukseen oli mulle uutta. Pitäisi varmaan lukea ohjeita tarkemmin.Filippos kirjoitti:Jos hiiressä on keskirulla, sitä painamalla aukeaa linkki uuteen välilehteen. Tai moness läppärissä kahden sormen napautus avaa myös.
-
Filippos
Kysymällähän nuo asiat selviää.
T: tietotekniikankin ope
- Tony
Keskirulla ratkaisi tämän keissin!

Ei ois ehkä kannattanut tunnustaa. Saatat joutua kysymysten ristituleen.Filippos kirjoitti:Kysymällähän nuo asiat selviää.T: tietotekniikankin ope
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Viljo
¨Filippos kirjoitti:Jos hiiressä on keskirulla, sitä painamalla aukeaa linkki uuteen välilehteen. Tai moness läppärissä kahden sormen napautus avaa myös.
Olisit voinut kertoa vielä sen, että keskirullalla saa välilehden suljettua yläpalkista. Sen huomasin tänään.
-
Filippos
no jopas, tuotapa en oo itekkään ennen huomannu.
Kiitosta vain vinkistä.