jt-nuorten kenttäily

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Re: jt-nuorten kenttäily

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Henekka83 kirjoitti:Nyt on aivan pakko laittaa toi kun muistu mieleen :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=qZlEXGW2420
"Paratiisissa tiikerit, lampaat ja krokotiilit ovat sitten ystäviä. Tämä on meidän käsityksemme asiasta."

Hymyilyttää se, kun Jehovan todistajat niin usein (lähes aina) puhuvat monikon ensimmäisessä persoonassa: "meidän mielestämme...", "me uskomme...", "meidän Jumalamme...", "me vietämme vapaa-aikaa vain..."

Toki uskonasiat ovat aina meidän-persoonassa, mutta onko todistajilla omia mielipiteitä edes ei-uskonnollisissa asioissa? Joskus epäilyttää asia. Kaikki on aina vain "me, me ja me".

JK
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Filippos kirjoitti:Kyllä minä valehtelematta nautin ainakin silloin tällöin kenttäilystä.
Pakko kertoa ajatuksissani tapahtuneesta Freudilaisesta lipsahduksesta, kun luin Filippoksen kommentin. Luin sen: "Kyllä minä valehtelemisesta nautin aina silloin tällöin kenttäilyssä." :)
Filippos

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Vieras kirjoitti:
Filippos kirjoitti:Kyllä minä valehtelematta nautin ainakin silloin tällöin kenttäilystä.
Pakko kertoa ajatuksissani tapahtuneesta Freudilaisesta lipsahduksesta, kun luin Filippoksen kommentin. Luin sen: "Kyllä minä valehtelemisesta nautin aina silloin tällöin kenttäilyssä." :)
No juu. Näin jälkikäteen ja oivaltavan Freudin ansiosta tajuan kans, että valehteleminen se varmaan oliki se hauskin osio. Oon aina tykänny provoilla ja aiheuttaa keskusteluja, vaikka en itte ois ollenkaan sitä mieltä, mitä esitän... :D
Vastaa Viestiin