En varmasti olisi vaimoainesta jehovantodistajana

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Maisikki

En varmasti olisi vaimoainesta jehovantodistajana

Viesti Kirjoittaja Maisikki »

Muutaman tutun "jeharin" tiedän. Olenkin miettinyt, olisin varmasti hyvin kartettu ja halveksittu nainen jos olisin yhtäkkiä jepsuli?
Olen kovaääninen, rämäkästi nauravainen, minulla on mielipiteitä, olen korkeasti koulutettu johtavassa asemassa yrityksessä, käytän kyllä hameita mutta naisellisia (liian) ja toki myös housuja, meikkaan, olen näkyvä ja kuuluva... en voi sietää sovinistisia miehiä jotka alentavat naista tai pyrkivät olemaan se "suurin ja kaunein" perheen pää... enkä kertakaikkiaan missään nimessä voi sietää pakotettuja mielipiteitä, olen juuri sitä mieltä mitä olen.
Mitäköhän tapahtuisi jos kaltaiseni nainen ilmestyisi valtakunnansalille tutustumaan? Vai otattaisiinko avosylin vastaan?
Vieras

Re: En varmasti olisi vaimoainesta jehovantodistajana

Viesti Kirjoittaja Vieras »

"käytän kyllä hameita ... toki myös housuja" -Eihän ?

-Tuo jehovantodistajat on vakava asia, se aivopesee, mielenhallintamenetelmillään, rakkauspommituksella aloittaen, sillä sinne voi joutua jäseneksi, eikä ole kysymys että mitä sanoisivat.

Se mitä voi tehdä, jehovantodistajalle, on yrittää saada hänet ajattelemaan omilla aivoillaan. Esim. toimittamalla lahkon vanhan kirjallisuuden valokopionäytteitä kriittisistä kohdista, maailmanlopun ennustevuosista, sellaisista opeista joiden nykyään kielletään olleen olemassakaan, heidän postiluukkuihinsa.

keskustelussa auttaminen ajattelemisen aloittamisessa saattaa olla työläämpää kun tulisi tietää jo enemmän.

Kun jt pääsee lahkon otteesta, ei se tapahdu ilman kriisiä ja toipumisaikaa, mutta uusi päivä on aina edellistä parempi.

Että ei lahkokirkkoon meno leikillinen asia ole. Robotti-ihmisinä he ovat kohteliaita ja houkuttelevia, velvollisuudet tulevat vasta kasteen myötä.
Vieras

Maisikki kirjoitti: olen korkeasti koulutettu johtavassa asemassa yrityksessä, ... olen näkyvä ja kuuluva... en voi sietää sovinistisia miehiä ... olen juuri sitä mieltä mitä olen.
No eipä voisi kovin positiivista ennustetta antaa, jos jostakin kummasta syystä rupeaisit hinkumaan todistajaksi. Mutta mielenkiintoista vois olla. :)
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Maisikki kirjoitti:Mitäköhän tapahtuisi jos kaltaiseni nainen ilmestyisi valtakunnansalille tutustumaan? Vai otattaisiinko avosylin vastaan?
Otettaisiin avosylin vastaan ja alkaisi rakkauspommitus. Se päättyisi siinä vaiheessa kun et hyväksyisi omaksuttavaksesi annettuja ajatuksia.

Kokemuksesi menisi samaan malliin kuin jos minä menisin teeskentelemään uusnatsien kokoukseen. Mutta ei hätää jehovantodistajat kaipaavat kuvauksesi mukaista naista yhtä paljon kuin uusnatsit kaipaavat kaltaistani äijää.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Vieras

Maisikki kirjoitti:Muutaman tutun "jeharin" tiedän. Olenkin miettinyt, olisin varmasti hyvin kartettu ja halveksittu nainen jos olisin yhtäkkiä jepsuli?
Olen kovaääninen, rämäkästi nauravainen, minulla on mielipiteitä, olen korkeasti koulutettu johtavassa asemassa yrityksessä, käytän kyllä hameita mutta naisellisia (liian) ja toki myös housuja, meikkaan, olen näkyvä ja kuuluva... en voi sietää sovinistisia miehiä jotka alentavat naista tai pyrkivät olemaan se "suurin ja kaunein" perheen pää... enkä kertakaikkiaan missään nimessä voi sietää pakotettuja mielipiteitä, olen juuri sitä mieltä mitä olen.
Mitäköhän tapahtuisi jos kaltaiseni nainen ilmestyisi valtakunnansalille tutustumaan? Vai otattaisiinko avosylin vastaan?
No et varmaankaan kaikille muillekaan. Monet ei-sovinistisetkin miehet karsastavat feministisiä naisia. (Ei siis henkilökohtainen mielipiteeni.)
Vieras

Monet,monet ei-sovinistiset naisetkin
karsastavat feministisiä naisia....
Vieras

Omien mielipiteiden esittäjät ovat ovat asiaankuuluva ja luonnollinen ihmisryhmä. Sellaisia oikeastaan kaikkien pitäisi ollakin, mutta kovaääniset röhönaurajat ovat yleensä ylimielisiä narsisteja joista en pidä. On kyseessä sitten mies tai nainen.
Vieras

"Olen kovaääninen, rämäkästi nauravainen"
-Ei ole tullut mieleen että voisi itseään esitellä äänestään ja naurustaan. Kun puheena niin naurukin on viesti ja sopivassa tilanteessa sopii äänekäskin esim. tunnelman lisäkohottajaksi. Paljoissa hetkissä toki hillitty ja joskus on sopimatonta nauraa ollenkaan. Hameista tykkään.
Mievaan

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

Maisikki ollaan ku 2 marjaa, lukuunottamatt että kulutin yli 20 vuotta salin penkkejä, kunnes lopetin sen. Turha toki odottaa että olis löytäny aviomiestä. Jos ei sopeutunu porukkaan (sisäpiiriin) niin sai olla ihan yksin. Varmasti aluks kaikki on täynnä intoa ku joku ulkopuolinen tulee salille ja kaikki esittää parastaan ;-) Pidemän ajan jälkeen varmaan rupee huomaamaan et kaikki ei ookkaan niiku aluks näyttä (vieraskoreus lähtee) Jokaisessa seurakunnassa minkä tiiän on kuppikuntia jotka hengailee keskenään ja jos löytää oman paikkansa niin kyl sit voi olla ihan ok, mut mulle ei löytyny =/
Mir

Viesti Kirjoittaja Mir »

Maisikki kirjoitti:Muutaman tutun "jeharin" tiedän. Olenkin miettinyt, olisin varmasti hyvin kartettu ja halveksittu nainen jos olisin yhtäkkiä jepsuli?
Menisit mieluummin feministikerhoon. Noin ihailtavat talentit menisivät täysin hukkaan valtakunnansalilla.
Vastaa Viestiin