Miten selvisitte eroamisesta / erottamisesta?
Valvoja: Moderaattorit
-
toolman
-
Vieras
Re: Miten selvisitte eroamisesta / erottamisesta?
"onnekas, kun edes äiti on pitänyt yhteyttä, "
Kohta klo 22 nyt 9.3 näyttää 7 -kanavalta tulevan leffa, joka esitellään miehen palkkaamisella ystäväksi jotta voi osoittaa että sellainen on.
Leffa sanotaan komediaksi, tiedä sitten naurattaako ajatus kierrättää Vieraaan mutsia jotta voi osoittaa että sellainen on kuten lahkojohto sanoo ettei välejä neuvota katkaisemaan.
Kohta klo 22 nyt 9.3 näyttää 7 -kanavalta tulevan leffa, joka esitellään miehen palkkaamisella ystäväksi jotta voi osoittaa että sellainen on.
Leffa sanotaan komediaksi, tiedä sitten naurattaako ajatus kierrättää Vieraaan mutsia jotta voi osoittaa että sellainen on kuten lahkojohto sanoo ettei välejä neuvota katkaisemaan.
-
turo
Suru, kaipaus, pettymys, ikävä, suuttumus...ne ovat tunteita ja niistä selviää tuntemalla ne. Itse tietää, että on tehnyt itselleen oikein, se on tärkeintä. Koe ne kaikki tunteet, ei ne sua huononna, ne jatkavat matkaansa ja sinä jäät. Voimia.
-
Mievaan
Kyl ne jää taka-alalle ajan kanssa, mutta välillä kuohahtaa ku törmää johkin jt. asiaan. Niiku se iltalehden kirjotus. "Tää on niin tätä." mietin, mikään ei oo muuttunu, eikä varmaan muutu. Itse elän päivä kerrallaan ja yritän nähdä elämässä ne hyvät asiat. Kliseetä mutta on ainaski auttanu mua. Sekin saa hyvälle mielelle että voi itse tukea joitakin täällä, miiteissä. Olen onnellinen koska nyt alkoi oikea elämä. Ilman sääntöviidakkoa, ilman synnin taakaa, pelkoa harmagedonista jne. Me ei olla tehty mitään "pahaa" vaan ne jt. ystävät/sukulaiset jotka hylkää. Jos kerran on päässyt eroon siitä niin en kyllä suosittele palaamaan. Ehkä saat sukulaiset/ystävät takaisin, mutta se ei korvaa sitä että joutuu loppuelämän elää valheessa, näytellen.