Rienaaja kirjoitti:Me leikattiin vielä varmuuden vuoksi raajat ja pää irti - ettei vaan demonit pistäisi niitä kävelemään roskiksesta!! Kunnon taikauskoista fanaattisuutta 1300-luvun tyyliin.
Siis ihan oikeasti paloittelumurhasitte smurffiukkelin? Huh, onneksi mun iskä ja äiskä ei vaatineet moista. Henkimaailman otuksiin uskominen teettää paradoksaalisesti uskomattomia asioita...
Olisko hyvä käytännön pila prässätä Smurffien joululevy Kindgom Melodiesin etiketillä, ja ujuttaa se valtakunnansalille? Vai soittaako ne nykyään ämppäriltä? Tiedostonimien fiilausta...taitaa mennä valokopio- ja postiluukkuosastolle
edit: näköjään aina joudun editoimaan jälkikäteen sanomisiani
sinner74 kirjoitti:
Olisko hyvä käytännön pila prässätä Smurffien joululevy Kindgom Melodiesin etiketillä, ja ujuttaa se valtakunnansalille? Vai soittaako ne nykyään ämppäriltä? Tiedostonimien fiilausta...taitaa mennä valokopio- ja postiluukkuosastolle
Jee, tosi hyvä idea!! Mä voisin oikeasti lähteä valtakunnan salille vaan kuullaakseni "maalatkaa, smurffijengi, maalatkaa..Hengailkaa smurffijengi, hengailkaa", kun laulu nro 139 "Jehova on voimamme" (en muista biisien nimi joten vedin hatusta - smurffibiisilainaukset sen sijaan ovat aidot ) pitäisi soida!
Tosta tuli muuten mieleen mitä mun kaveri ,joka oli YK-joukossa Libanonissa kertoi.. Joku sen komppaniasta oli baari-illan jälkeen kännipäissä murtautunut minariittiin ja laittanut levysoittimeen AC/DC-levyn. Eli kun aamulla viiden aikaan piti kuulua..."Alllllllaaaah u akbar" -soikin Thunderstruck!!
Kännikala pistettiin heti seuraavalla lennolla Suomeen kun paikalliset halusivat murhata hänet ja muutenkin olivat raivoisia YK-sotilaille.
Vieras kirjoitti:"-Tuosta heräsi kysymys että kieltääkö lahko kirjalliset työt jäseniltään jos niiden luoja on ollut seksuaalisesti poikkeava ?
Oota, mietin hetken... Joo.
Hallintoelimen tunnetut homppelihömpät ovat näinollen saastuttaneet jehovan totuuden kanavan.
Loogisesti tarkastellen kaikki kirjallinen suolto eli ns.hengellinen ravinto ,minkä WBTS on vuosikymmenten saatossa masinoinut on siis saatanallista ,demonisoitua .
Voe, veikkoset!
Vieras kirjoitti:Onkos tuo nyt ihan totta ?
Demonit on aiemmin sanottu olevan vanhoissa tavaroissa, ei tavaratalokamassa. Ja jos siis valmistaa nuken siniseksi, niin se sinisyyskö tuo demonin ? Eivätkö jt:t käytä sinistä paitaa ?
Eikö smurffit ollut piirretty tv:ssä näytetty lasten sarja ? Oliko se kielletty ja jos oli niin mikä vaikutusmekanismi kiellon perusteena oli ?
Sanoisi Veikko Leinonenko se on se pomo, sanolehden kysymykseen että kyllä niin on, smurff-nukkeja ei saa pitää koska niissä on demoneja, on muun muassa valtakunnansalilla semmoinen hypännyt käsilaukusta ja poistunut salista ulos.
Tuo tulisi tietysti saattaa lehdistölle kysymys- ja uutisaiheeksi, jos niin on.
ONKO TÄMÄ OIKEESTI TOTTA+++ olen käynyt nyt jt kokouksissa ja tutkinut niin en tiiä nyt sitten......
Markku Meilo kirjoitti:Smurffit ovat pahasta - piste.
Näin minullekin opetettiin. Varsinkin se smurffien johtaja on pakanallinen kopio joulupukista koska käyttää punaista vaatetusta. Kyllä, tämä kaikki on tullut JT-vanhempieni suusta ja myös muutaman Veli Korkea-arvoisemman suusta.
Markku Meilo kirjoitti:Smurffit ovat pahasta - piste.
Näin minullekin opetettiin.
Joo nain on sanottu. Jotkut ystavat jopa hieman suuttuivat kun epailin tata USA:ssa laukusta hypannytta smurffia - minun kuulemassa versiossa smurffi jopa puraisi vieatonta todistaja rukkaa. Yritin kylla selitella, etta eiko ne demoni voimat jaa kokouksen ulkopuolelle kun on Jehovan henkea sali pullollaan...ei auttanut. Kuulemma jopa jossain pain Suomea on isokokoinen pehmo smurffilelu keskella yota hyokannyt viattoman tyttorukan kimppuun!
Tosiaalta, onhan Bruce Springsteenkin pyytanyt todistajia lahtemaan konsetistaan.....tai sitten ei....
"smurffien johtaja on pakanallinen kopio joulupukista koska käyttää punaista vaatetusta. "
Puna-asuinen joulupukki on peräisin puolestaan Coka-Cola -mainoksesta, jonka lie piirtänyt kauppakorkean käynyt mainospiirtäjä ? (demoni sen kuin pysytttelee kintereillä)
V***u on kyllä wartiotorniseuralla ongelmat vähissä kun on tarmoa jotain nukke/sarjakuva/piirretty-hahmoa tarvinnu alamaisiltaan kieltämään! Alkaa olla suuri vitsi koko WTBTS...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vieraas kirjoitti:Suomessa erityisesti helluntailaiset erikoistuivat salapoliisihommiin näiden saatanallisten viestien löytämiseksi joskus 80-luvun tienoilla.
Jehovan todistajien keskuudessa kiersi joskus viime vuosituhannen puolella jonkin aikaa sitkeä huhu, että astianpesuaine Fairya tekevä Procter & Gamble -yhtiö oli okkulttistien käsissä, joten tuote Fairy oli myös jotenkin demoninen. Joku sitten oikein otti Englannista asti selvää asiasta, ja lopputulos taisi olla, että hölynpölyä.... tai sinne päin. Muistaako kukaan tätä episodia?
... niin ja Smurffilelu oli kuulemma jossain valtakunnansalin lattialla kävellyt, joten Smurffit ovat vieläkin kiellettyjen listalla tiukkapipo-JT-perheissä.
HEI!tämä taisi levitä silloin myös minunkin tietooni.....piti heittää kaikki kiss jutut pois ja
sitten eräs veli tuli sanomaan fairy on saatanasta.....No nyt käytän fairya ja kuuntelen kissiä huumori mielellä ..........omituista...Minulle taitaa sopia tavallinen arki.........
"fairy on saatanasta"
-Ne aineet joilla liuotetaan tukkeutunut jätevesiputki lavuaarin alta, käyttämättä viemäripumppua, ovat kylläkin pirullisia koska ne kuulema syävyttävät itse putkiakin, eikä niitä tulisi käyttää.
Vieras kirjoitti:"fairy on saatanasta"
-Ne aineet joilla liuotetaan tukkeutunut jätevesiputki lavuaarin alta, käyttämättä viemäripumppua, ovat kylläkin pirullisia koska ne kuulema syävyttävät itse putkiakin, eikä niitä tulisi käyttää.
Urbaanilegendaa, aine perustuu emäkseen eikä happoon.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Tieto on ollut painettuna kiinteistöalan aikakausijulkaisussa noita asioita käsittelevässä artikkelissa.
Toisaalta, kuinka sitten olisi otettu selvää minkä verran on eri asunnoissa mitäkin konsteja käytetty.
Minä huomasin sen valheen "että heillä olisi rakkaus keskuudessaan".
Aluksi oli tietysti kova "rakkaus pommitus", niin kuin täällä on monet hyvin ilmaisseet.
Jos kuuluu seurakunnan "kermaan", niin silloin kyl arvostusta tulee.
Mutta jos ei enää pystykkään tekee kovinkaan paljoa, niin sitten katsotaan kuin halpaa makkaraa.