-Raamatun, tuon länsimaisen kulttuurin perusteoksen tuntemus karttui. Tuskin olisi koskaan tullut hirveesti sitä luettua muuten.
-sai paljon kavereita ympäri maata ja jopa maailmaa. Osa heistä oli ihan aitoja ystäviä, suuri osa tietenkin vain JT-hymyä™ tarjoavia lässyttäjiä
-hyviä bileitä, JT-rentut™ pitivät kyllä yhtä. Yhteinen kiinnijäämisen pelko yhdisti kummasti
-kielitaito harjaantui ja esiintymistaito myöskin. Voisin sanoa, että nykyisin nautin esiintymisestä, vaikka esim. ensimmäiset harjoituspuheet olivat yhtä helvettiä jännittämisen takia
-ilman JT-taustaa en tuntisi ketään teistäkään
-tuli matkailtua melko paljon. Vaikka ne olivatkin monesti konventtireissuja, niin osattiin niihin yhdistää kaikkea muutakin mukavaa. Joskus tais jopa käydä niin, että konventissa oltiin lähinnä väliajalla ja muu aika sitten jossain mukavammissa puuhissa... Ja kyllä Pietarin konventtimatkallakin matkanjohtajamme, veli kv:n sijainen, piti huolen siitä, että rajan ylitettyämme ensimmäisen kaupan kohdalla pysähdytään ostamaan janoisille juotavaa
JT-hymy™ on rekisteröity tavaramerkki. Oikeudet omistaa Vartiotornin Raamattu ja Traktoriseura RY