Jos tarkoitat totuuden olevan jalkovälissä, niin kaiketi Sinun totuutesi siellä sitten on, minun ei. Etsin sitä. Mutta miten tämä sinänsä liittyy otsikon aiheeseenVieras kirjoitti:...totuus niin helposti joutuu erilaisiin näkökulmiin.
Mihin VT-seuran netti menee?
Valvoja: Moderaattorit
- Jaakko Ahvenainen
Re: Mihin VT-seuran netti menee?
-
YksinäinenSusi
Vieras kirjoitti:...pappi pyysi kysyi nunnaa riisuutumaan, koska ei ollut koskaan nähnyt alastonta naista. Nunna suostui ja kysyi samaa papilta, ihmetellen sitten tämän riippuvaista jalkovälissä. Pappi siihen että se on Jumalan lahja, jos työnnän sen sinuun se luo uutta elämää. Nunna tähän että työnnä se kameliin.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Vieraas
Ihan vähän hämmentävää, miten äkkiä keskustelu ajaa sivuraiteelle.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Koska Pilatus ei tiennyt, hän kysyi. Koska minä en tiedä, minä kysyn. Et suvainnut vastata asiallisesti. Miksi, mikä tässä niin vaikeaa on, jos totuuden tiedät, miksi kaihdat kertomasta? Tarkoittaako 38 Pilatuksen ikää vai virkavuosia?Vieras kirjoitti: 38 Pilatus sanoi hänelle: ”Mikä on totuus?”
Video ei ollut ohjeistusvideo.
- Jaakko Ahvenainen
Viimeinen viestini: "Mutta miten tämä sinänsä liittyy otsikon aiheeseen
". Tällaista tämä täällä toisinaan. Koetamme pysyä asiassa. On sinänsä kohtuullisen vaikea ennustella, mihin suuntaan ao. netti menee. Jotain tästä voi havainnoida, mikäli useampi "virallinen" osoite yhdistetään. Tämä temppu olisi sinänsä ihan viisasta.
Jokseenkin typerää näin: http://www.watchtower.org/fi/index.html ja näin http://www.jw.org/index.html?option=QrYQCsVrGZNT ja ties millä muulla tavalla, mutta katsotaan. Ajallaan asia ratkeaa.
Jokseenkin typerää näin: http://www.watchtower.org/fi/index.html ja näin http://www.jw.org/index.html?option=QrYQCsVrGZNT ja ties millä muulla tavalla, mutta katsotaan. Ajallaan asia ratkeaa.
-
Vieras
Johanneksen evankeliumi,18. luku:Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Koska Pilatus ei tiennyt, hän kysyi. Koska minä en tiedä, minä kysyn. Et suvainnut vastata asiallisesti. Miksi, mikä tässä niin vaikeaa on, jos totuuden tiedät, miksi kaihdat kertomasta? Tarkoittaako 38 Pilatuksen ikää vai virkavuosia?Vieras kirjoitti: 38 Pilatus sanoi hänelle: ”Mikä on totuus?”
” 37 Sen tähden Pilatus sanoi hänelle: ”Oletko sinä sitten kuningas?” Jeesus vastasi: ”Sinä itse sanot, että olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten olen tullut maailmaan, että todistaisin totuudesta. Jokainen, joka on totuuden puolella, kuuntelee minun ääntäni.”
38 Pilatus sanoi hänelle: ”Mikä on totuus?”
Oiskoohan tuo jakeen luku tua 38?
-
Vieras
"Mikä on totuus ?" =
Ns."oppineiden" yleinen mielipide/käsitys,
että pyrkimys saada minkäänlaista varmuutta näistä asioista on hyödytön. :)
Ns."oppineiden" yleinen mielipide/käsitys,
että pyrkimys saada minkäänlaista varmuutta näistä asioista on hyödytön. :)
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Koitetaanpa pysyä aiheessa, totuuden olemuksesta voi niin halutessaan avata oman ketjunsa.
And Justice For All
-
Vieras
Tuleeko todistajien uudelle nettisaitille "Totuus" sovellus Androidille ja iPhonelle, joka lataa automaattisesti totuuden uusimmat päivitykset suoraan Brooklynin hallintoelimen palvelimelta. Ettei esim. ovella vahingossa esittele sukupolviopin väärää versiota. Sitä jossa on tietoturvaongelmia ja takaovia.sinner74 kirjoitti:Koitetaanpa pysyä aiheessa, totuuden olemuksesta voi niin halutessaan avata oman ketjunsa.
-
Tornista-tippunut
jw.org uudistukset
Nyt kaikki vaan luomaan käyttäjätiliä: https://www.jw.org/index.html?option=HFRsFVTrHC1
Tilin luominen ei hyödytä mitään, se ei anna mitään uusia ominaisuuksia käyttöön. Huomatkaa jw.org sivulle tullut mahdollisuus hakea kokouksia ja vieläpä paikantaa ne kartasta.
Tilin luominen ei hyödytä mitään, se ei anna mitään uusia ominaisuuksia käyttöön. Huomatkaa jw.org sivulle tullut mahdollisuus hakea kokouksia ja vieläpä paikantaa ne kartasta.
-
Henekka83
Mun mielestä vt-seura on aivan jälkeen jäänyt nyky nettiyhteiskunnasta
Noi sivuthan ovat kun jostain 1990 luvulta.
Noi sivuthan ovat kun jostain 1990 luvulta.
-
Vieras
Lahkokirjallisuushan oli paperiversiona tunnettu niistä puolen lauseen siteeraukisista todistuksina, esimerkiksi Barclayn lausunnosta, jolla lahko sai Barclayn kehumaan itseään, kun koko virke olisi paljastanut, että Barclay piti lahkon käännöstä törkeänä väärennöksenä.
Nettiversioissa tulee silmiinpistävämmin ilmeisesti esiin linkkien puuttuminen lähdeviitteisiin ?
Nettiversioissa tulee silmiinpistävämmin ilmeisesti esiin linkkien puuttuminen lähdeviitteisiin ?
-
Vieras
Täsmentäisitkö, kenestä Barclaystä onkaan kyse?Vieras kirjoitti:Lahkokirjallisuushan oli paperiversiona tunnettu niistä puolen lauseen siteeraukisista todistuksina, esimerkiksi Barclayn lausunnosta, jolla lahko sai Barclayn kehumaan itseään, kun koko virke olisi paljastanut, että Barclay piti lahkon käännöstä törkeänä väärennöksenä.
etunimi, ammatti jne---
-
Vieras
Vieras kysyy: kenestä Barclaystä
lahkokirja "puhu perustellen..." . Tunnettu raamatunkääntäjä William Barclay.
Tri Donald P. Shoemaker tiedusteli asiaa kirjeitse. Vastauksessa Barclay mm: ...hyvin harkitulla leikkauksella pannut minut sanomaan päinvastaista kuin olin tarkoittanut.
Asiasta on Randall Wattersin kirjassa "Thus saith the go´verning body of Jehovah´s witnesses"
Googlettaessa William Barclay, Glasgown yliopisto.
Kiva kun kysyt. Pasi Turusen kirja kertoo tämänkin asian.
lahkokirja "puhu perustellen..." . Tunnettu raamatunkääntäjä William Barclay.
Tri Donald P. Shoemaker tiedusteli asiaa kirjeitse. Vastauksessa Barclay mm: ...hyvin harkitulla leikkauksella pannut minut sanomaan päinvastaista kuin olin tarkoittanut.
Asiasta on Randall Wattersin kirjassa "Thus saith the go´verning body of Jehovah´s witnesses"
Googlettaessa William Barclay, Glasgown yliopisto.
Kiva kun kysyt. Pasi Turusen kirja kertoo tämänkin asian.