Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Vieras kirjoitti:Mikä tätä palstan moderointia nykyään vaivaa? Tästä yleisen palautteen alta poistettiin asiallinen palautekeskustelu (johon osallistui ylläpitäjäkin?!?!?) ja Jehovan todistajien maailmanlopun oppiin ja Raamattuun liittyvä uusi avaukseni ja tieteellinen näkökulma siihen poistui äsken saman tien oppikeskusteluista.
Täällähän on moderointi sekaisin kuin lapsi karusellissä!
Agnostikko-keskustelu siirretty sille varattuun ketjuun Yleiselle puolelle.

Kyse ei kuitenkaan ole siirtopalvelusta, joten jatkossa vastaavat sivupolut poistetaan harkinnan mukaan kokonaan.

Kertaus säännöistä:
Säännöt kirjoitti:Tämän keskustelufoorumin päätarkoitus on palvella vertaistukipalstana eronneille tai eroa harkitseville Jehovan todistajille tai jehovantodistajuudesta kiinnostuneille.
Osio yleiseen keskusteluun perustettiin aikoinaan (rekisteröityneiden) käyttäjien pyynnöstä. Varsinaista yhteyttä foorumin päätarkoitukseen sillä ei kuitenkaan ole, joten osio rajattiin ainoastaan rekisteröityneille. Jos foorumilla haluaa keskustella yleisistä aiheista, niin rekisteröityminen on ainoa vaihtoehto. Lisäksi se on varsin helppoa (kuten nimimerkki vieras todennäköisesti tietää).
Viimeksi muokannut Tony, 02.06.2012 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus lisätty
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

On osoittautunut ettei rekisteröityminen ole aina mielekästä.
Tony

vieras kirjoitti:Jehovan todistajien maailmanlopun oppiin ja Raamattuun liittyvä uusi avaukseni ja tieteellinen näkökulma siihen poistui äsken saman tien oppikeskusteluista.
Sehän nimenomaan ei liittynyt Jehovan todistajien maailmanlopun oppiin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vieras

Voiko sen paremmin enää liittyä kuin avauksen boldatut alkusata?
Tony

Tuo yhteys vielä hieman selvemmin esille, niin bueno.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. On mielenkiintoista että juuri sinä olet törmännyt tuohon huutavaan vääryyteen samalla kun tällä palstalla on kuitenkin satoja tyytyväisiäkin käyttäjiä. Käytätkö peiliä?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vieras

Yleinen keskustelu
Uskontoon liittymätön keskustelu.
Valvoja: Moderaattorit 540 Aiheet7956 Viestit
Uusin viesti Kirjoittaja Mag Mell
01.07.2012 11:00
kovasti etsin lukeakseni ,vaan ei löydy?
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

On siirretty palstalle "Yleistä uskonnosta". tänne ei ole valitettavasti pääsyä rekisteröitymättömiltä. Tästä syystä et löytänyt. Ongelman ratkaisuksi suosittelen, että rekisteröidyt. :)
Vieras

Osio yleiseen keskusteluun perustettiin aikoinaan (rekisteröityneiden) käyttäjien pyynnöstä. Varsinaista yhteyttä foorumin päätarkoitukseen sillä ei kuitenkaan ole,
joten osio rajattiin ainoastaan rekisteröityneille.
Jos foorumilla haluaa keskustella yleisistä aiheista, niin rekisteröityminen on ainoa vaihtoehto.
kyllä nuo muut viestit oli ihan luettavissa rekisteröitymättömänkin silmille, mutta klo 11.00 viesti ei.
ai että osa on ihan "piilossa", ettei sitä pysty lukemaankaan rekisteröitymättä.?
Yleistä ja kovin salaista...
Vieras

Yleinen keskustelu
Uskontoon liittymätön keskustelu.
Valvoja: Moderaattorit 540 Aiheet7963 Viestit
Uusin viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen
01.07.2012 22:39
Ihan luettavissa rekisteröitymättömin silmin myäs tuo
"uskontoon liittymätön keskustelu" on.

mainittu Mag Mellin klo 11 rekisteröity kirjoitus lienee deletoitu kun ei näy.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Vieras kirjoitti:Yleistä ja kovin salaista...
Jep. Popsi, popsi porkkanaa...
Tony

Vieras kirjoitti: ai että osa on ihan "piilossa", ettei sitä pysty lukemaankaan rekisteröitymättä.?
Yleistä ja kovin salaista...
Foorumin säännöt & rekisteriseloste (LUE ENSIN) kirjoitti:
Keskustelun jaottelu

Yleistä uskonnosta. Vain rekisteröityneille näkyvä alue, jonne kuuluu Jehovan todistajiin liittymätön uskonnollinen keskustelu. Alueella automaattinen siivous, joka poistaa vanhat viestiketjut joihin ei ole tullut vastauksia kuuden kuukauden aikana.
Vieras

Re: Anthony Morris III selventää asioita

Tony kirjoitti:Muutama turhanpäiväinen henkilöönkäymisviesti poistettu.

Etenkin toiselle komentoijalle sen verran terveisiä, että nimittelykiintiö on tälle vuodelle täynnä.

Mielestäsi Jehovan todistajaksi oletettua henkilöä saa kuitenkin heti kättelyssä ryhtyä piikittelemään tai ivaamaan?
Etkö Tony ymmärrä minkä viestin se antaa esimerkiksi epäluuloiselle jt-lukijalle? Suosittelen että ihan oikeasti miettisitte tuota asiaa.
Viimeksi muokannut Tony, 29.07.2012 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus vastaukseen lisätty
Tony

Vieras kirjoitti:Mielestäsi Jehovan todistajaksi oletettua henkilöä saa kuitenkin heti kättelyssä ryhtyä piikittelemään tai ivaamaan?
Etkö Tony ymmärrä minkä viestin se antaa esimerkiksi epäluuloiselle jt-lukijalle? Suosittelen että ihan oikeasti miettisitte tuota asiaa.
Siitä syystä sekin viesti poistettiin.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Kirjoittajan ollessa huolissaan epäluuloisista jt-lukijoista, saattaisi joku ajatella kirjoittajan ottavan kyseisen asian huomioon omissakin kirjoituksissaan, eikä edellyttäisi huolenpitoa ainoastaan muilta kirjoittajilta.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Vastaa Viestiin