Watchtowerilta animaatioelokuva lapsille

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

ajoulupukisti

Re: Watchtowerilta animaatioelokuva lapsille

Viesti Kirjoittaja ajoulupukisti »

cs the apostate hieman kritisoi tätä hienoa julkaisua (kuinka se kehtaa).
http://www.youtube.com/watch?&v=wxfuPD89Wxs

Jos tosiaan miettii, että muovilelu pitää heittää roskiin, niin miten on niiden disneyn taikafilmien kanssa.
"Ilmaus "uskollinen ja ymmärtäväinen orja" viittaa siis ryhmänä kaikkiin niihin tuon voidellun hengellisen kansan jäseniin, jotka kulloinkin ovat eläneet maan päällä vuodesta 33 lähtien aina nykyaikaan saakka" -w04 1/3 s. 8-12
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Mun mielestä on jotenkin röyhkeätä kuinka Hallitsevan Elimen jäsen puhuu animaation voimasta pienten lasten suhteen.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Keskustelupalstoilla on ollut jossain määrin epäuskoa tämän “Become Jehovah’s Friend - Listen, Obey, and Be Blessed” -animaation aitoudesta. Sitähän ei ole vielä julkistettu monissakaan konventeissa. Osa on uskonut sen olevan “luopioiden” juoni. Jotkut exät ovat näyttäneet teosta esim. ei-JT-puolisoilleen, jotka ovat tyrmistyneet sisällöstä. Eipä tunnu oikein lämmintä vastaanottoa saavan siis.

Ruotsissa joku oli lähettänyt sen koulukuraattori/psykologi-sukulaiselleen. Norjassa joku muu oli nähnyt isoimman vaivan ja lähettänyt sen “Pelastakaa Lapset” -järjestölle, lapsiasiamiehelle, oikeusministeriöön, pääministerin toimistoon, “stortingetin” oppositiopuolueille ja ihmisoikeusjärjestöille. Myös moni lehti Norjassa on saanut vinkin animaatiosta. Itse linkitin Sparlock-osuuden viestiin, jonka lähetin tutulle, paljon lasten kanssa työskentelevälle psykoterapeutille.

Saisikohan vastaavaa operaatiota organisoiduksi täällä?

Olisi muuten kiinnostavaa tietää, ilmestyykö animaatio Suomessa dubattuna vai tekstitettynä. Jälkimmäinen vaihtoehto ei tietysti pienemmille lapsille toimisi.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Vieraas

Edit: Siirsin omaan ketjuunsa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onko tämä nyt sitten dubattu suomeksi? Mikä on Sparlockin nimi suomenkielisellä raidalla?
Japi-40
Viesti:

VT-seura syyllistää lapsia (uusi DVD)

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Vieraas

Re: VT-seura syyllistää lapsia (uusi DVD)

Kuva
SuurinBabylon

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Käy sääliksi nykyisen JT-sukupolven lapsia. Itse muistan aikanani miten smurffit menivät roskikseen. Itse olisin pienenä poikana halunnut pitää smurffeille hautajaiset ja heittää hieman multaa heidän päälleen, mutta sekin tuomittiin pakanallisena ja smurffit päätyivät tavalliseen sekajätteeseen. :evil:

Edit: Poistettu video löytyy Youtubesta edelleen, mm. täältä http://www.youtube.com/watch?v=CcvKgpT3u-c
SuurinBabylon

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Suomenkielisen edition virallinen käännös Sparlock the Warrior Wizardista on "Sparlock Taistelijavelho".
Vieraas

Kuva
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Vahvasti tuoksuu siltä että Saatanan maailmasta on löydetty paljon kopioimisen arvoisia ideoita. :mrgreen:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Mag Mell

Viesti Kirjoittaja Mag Mell »

^^ Ei helvetti! :mrgreen:
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
Filippos

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Tuossa Youtuben kommenteissa oli hoksaus: Äiti heitätti roskiin lainassa olevan toisen lapsen lelun! Moraali hukassa?
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Filippos kirjoitti:Tuossa Youtuben kommenteissa oli hoksaus: Äiti heitätti roskiin lainassa olevan toisen lapsen lelun! Moraali hukassa?
Olen kuulevinani videon pätkästä, että Calebin kaveri antoi lelun Calebille*.

* Oikeudet väärinkuulemiselle pidätetään
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin