Jehovan todistajat asematunnelissa
Valvoja: Moderaattorit
-
Japi-40
- Viesti:
Jehovan todistajat asematunnelissa
Olin tässä yksi päivä asematunnelissa ja panin merkille,että Jehovan todistajien määrä asematunnelissa on pienentynyt vielä 1980-90 luvun vaihteessa kun minä olin vielä mukana Jehovan todistajia oli asematunnelissa pilvin pimein. Mihin kaikki ovat kadonneet?
-
Viljo
Re: Jehovan todistajat asematunnelissa
Ovat kuolleet, veikkaisin.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
Vieras
Hyvä kysymys, näin koskaan tuohon työhön osallistumattomana näkisi tunnelin vähiten vastenmielisenä vaihtoehtona, voisi tarkkailla ihmisiä, elämänmenoa, kontakti otettaisiin eikä tarvitsisi ottaa, neitosten sääriä silmäillessä voisi haaveilla kuinka ihan kohta sitten pääsee rapsuttelemaan leijonankorvantaustaa kunhan tässä vielä klocka tikittää taksvärkin täyteen...
-
Viljo
Tunnelissa pitää kuitenkin olla aika kovapintainen jeppu, koska siellä on aika todennäköistä että tulee melko asiantuntevaa ja oman näkemyksen haastavaa kommenttia. Eli hengellisesti se ei ehkä ole helpoin. Mut tämä on vaan arvausta, en ole koskaan siellä 'kenttäillyt'.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
Vieras
He ovatkin syvimmällä mielenhallinnassa. Kysyin asematunnelissa vanhemmalta todistajamieheltä, pitikö paikkansa että Jehovan todistajat uskoivat vuoden 1975 -maailmanloppuun? Vastaus oli jotakuinkin: "minä tiedän, koska elin silloin, ja Seura ei koskaan virallisesti ennustanut Harmagedonia, se oli vain yksittäisten todistajien väärä odotus". Aika tiukasti saa uskoa hallintoelimeen, jos pystyy omat muistonsakin uudelleenkirjoittamaan, kun se niin käskee.Viljo kirjoitti:Tunnelissa pitää kuitenkin olla aika kovapintainen jeppu, koska siellä on aika todennäköistä että tulee melko asiantuntevaa ja oman näkemyksen haastavaa kommenttia. Eli hengellisesti se ei ehkä ole helpoin. Mut tämä on vaan arvausta, en ole koskaan siellä 'kenttäillyt'.