Futis EM

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

avartunut

Futis EM

Viesti Kirjoittaja avartunut »

Kuka voittaa? Mä oon tylsä ja sanon Saksa.
Tony

Re: Futis EM

Viesti Kirjoittaja Tony »

Futishan on siitä mielenkiintoinen laji, että sitä pelataan 90 minuuttia, ja Saksa voittaa aina (Atik Ismail tänään radiossa).

No Saksa on tietenkin vahva mestariehdokas. Toiseksi ehdokkaaksi heittäisin Ranskan. Ja toki monia muitakin on.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Kun ei tiedä, pitäis sanoa että Kanada :)

Oliskohan tuo Saksan vuosi. Espanjalla on palikat, ehkä Ranskallakin. Hollanti saattaa yllättää, jos neidit sattuvat tulemaan toimeen keskenään.

Saksa.
And Justice For All
sinner74
Ylläpitäjä

Tanska yllätti Hollannin. En silti jaksa uskoa että juuttien virta riittää päätyyn saakka. Hieno peli, anyways.
And Justice For All
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

sinner74 kirjoitti:Tanska yllätti Hollannin. En silti jaksa uskoa että juuttien virta riittää päätyyn saakka. Hieno peli, anyways.
Joo, Tanska järjesti kieltämättä yllätyksen mutta ei minunkaan mielestä taida mustan hevosen asema kestää mestaruuteen saakka.

Itse veikkailisin ehkä Espanjaa.. 8)
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Bergerac

Bergerac kirjoitti:
sinner74 kirjoitti:Tanska yllätti Hollannin. En silti jaksa uskoa että juuttien virta riittää päätyyn saakka. Hieno peli, anyways.
Joo, Tanska järjesti kieltämättä yllätyksen mutta ei minunkaan mielestä taida mustan hevosen asema kestää mestaruuteen saakka.

Itse veikkailisin ehkä Espanjaa.. 8)
Spanien ja Portujen peli oli kyllä jännä, mutta Spanit veivät. Veikkaukseni Spanien suhteen pitää vielä toivoa yllä.

Saksa-Italia, josko kävisi niin että Saksa poistaa historian haminat ja voittaisi Italian sekä etenisi Espanjaa vastaan loppuotteluun ?
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Spanieli voittaa, haukkuu pallon maaliin ja merkkaa vielä pallon.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Mulla on ollut jo alusta lähtien sellainen fiilis että finaalissa olisi Saksa ja Espanja. Saa nähdä miten käy.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Bergerac

Viljo kirjoitti:Mulla on ollut jo alusta lähtien sellainen fiilis että finaalissa olisi Saksa ja Espanja. Saa nähdä miten käy.
Olen samaa mieltä tai toivoisin tätä. Olisi eräällä tavalla loistava finaali.
sinner74
Ylläpitäjä

Kohtahan tuo nähhään :) Italia on ihme venyjä. Näkyi tekevän just maalinkin...
And Justice For All
Bergerac

sinner74 kirjoitti:Kohtahan tuo nähhään :) Italia on ihme venyjä. Näkyi tekevän just maalinkin...
Niinpä teki komian maalin. Menee jännäksi ja vaatii Saksalta venymistä. Voi nyt käydä kyllä ihan miten tahansa.

ESP vs ?
Bergerac

Bergerac kirjoitti:
sinner74 kirjoitti:Kohtahan tuo nähhään :) Italia on ihme venyjä. Näkyi tekevän just maalinkin...
Niinpä teki komian maalin. Menee jännäksi ja vaatii Saksalta venymistä. Voi nyt käydä kyllä ihan miten tahansa.

ESP vs ?
Jaahas, 2-0 makarooneille. Ei taida Bratwurstit tästä enää venyä.

ilmeisesti ESP vs ITA loppuottelussa
sinner74
Ylläpitäjä

Bergerac kirjoitti: Jaahas, 2-0 makarooneille. Ei taida Bratwurstit tästä enää venyä.

ilmeisesti ESP vs ITA loppuottelussa
Jep, taitaa kehkeytyä konkurssimaiden fiesta sunnuntaille. Eikai siinä mittään.
Aika paljon vauhdikkaampi ollut tämä toinen välierä kuin eilinen :)
And Justice For All
Bergerac

Haastan leikkimieliseen vedonlyöntiin sinner74:n ja kaikki muutkin.

Maali/tulos-Veikkaukset varsinaisella peliajalla loppuottelusta Espanja-Italia. (veikkauksen ulkopuolelle jääköön jatkoaika ja rankkarit, jos sopii)

Tässä veikkaukseni:
Espanja-Italia 1-1
sinner74
Ylläpitäjä

Se lopputuloshan tulee olemaan:

Espanja-Italia 1-2

Balotelli tekaisee yhden maalin. Toivottavasti kukaan idiootti ei heitä kentälle banaania, Mario saattaa käyttäytyä sen jälkeen vähän arvaamattomasti:
http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/ar ... pos=ok-nln
And Justice For All
Vastaa Viestiin