Futis EM

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Re: Futis EM

Viesti Kirjoittaja Tony »

Joudun olemaan eri mieltä veikkaustoimistojen kertoimista, kun Espanja on asetettu suosikin jalustalle. Paikkapaikoin varsin nihkeää peliä ovat pelanneet, Kroatiastakin pääsivät eroon niukin naukin.

0-2

Se että on veikkaustoimistojen kanssa eri mieltä, on tietenkin hyvä asia kertoimien kannalta. :twisted:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Tony

Vaikka nämä finaalit ovat yleensä ilmeisen vähämaalisia, en voinut olla laittamatta pientä betsiä Italian 0-3 ja 1-3 voitoille, kun kertoimet ovat kutakuinkin kohdallaan (0-3 tulokselle 50.00 ja 1-3 tulokselle 70.00).
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

sinner74 kirjoitti:Se lopputuloshan tulee olemaan:

Espanja-Italia 1-2

Balotelli tekaisee yhden maalin. Toivottavasti kukaan idiootti ei heitä kentälle banaania, Mario saattaa käyttäytyä sen jälkeen vähän arvaamattomasti:
http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/ar ... pos=ok-nln
Hieman Offia:

Joo, kaikenlainen rasismi, "huliganismi" sekä myös kaikenlainen räikeä suunsoitto ja myös väkivalta pitää kitkeä pois kentältä/katsomosta. Miten tähän päästään, en tiedä.

Usein puhutaan rasistisita ongelmista. Usein myös unohdetaaan se, että alkuperältään tummaverinen saattaa osoittaa ilmeisesti "kulttuuriinsa" perustuen äkkipikaisuuden sekä myös väkivaltaisuuden. Tätä ei voi yleistää, koskee toki kaikkia ihmisiä.
-> Edellämainittuun johtopäätökseen voin päätyä erään jalkapalloseuran pelaajien käytöksestä peleissä tai sen jälkeen. Jotta ei tulisi kunnianloukkauksia niin voisin vain todeta että ko. Seuran pelaajat ovat kunnostautuneet hienosti, kuten aloittamalla tappeluita ym.
Sanotaan niin että tapaus tai oikeastaan useat tapaukset liittyvät lounaiseen Suomeen ja 5-6 divariin.

Surkuhupaisinta tässä on se, että ko Seura mainostaa sivuillansa rehellisyyttä, ihmisien huomioon ottamista ja eräällä tavalla monikulttuurisuutta.

Yllätys että tämä Seura koostuu osittain/etenkin maahanmuuttajista, ja Seuralle/pelaajille vuosien varrella osoitetut TOISTUVAT rangaistukset/ylilyönnit osoittavat käsittääkseni sen, että "kulttuuri-taustan" -osalta näillä tyypeillä kenties kiehuu hieman herkemmin.
Täytyy vielä ihmetellä miten tälläinen Seura alemmilla divari-tasoilla sortuu vuosien varrella kerta toisensa jälkeen ihmeellisyyksiin.

Vinkki: Ko Seuran maalivahti hyökkäsi väkivaltaisesti kesken pelin sivussa olleen henkilön kimppuun. Potki sekä löi (tästä löytyy videomateriaalia). Ja kävi kuumana vielä senkin jälkeen kun joukkuetoverit yrittivät rauhoitella. Ja ko maalivahti ei ollut suomalais-syntyinen, kuten ei suurin osa tuosta joukkuuestakaan.
Vinkki2: ko Seura on jostain kumman syystä onnistunut järjestämään PELIN AIKANA rähinoitä muutaman vuoden aikana. Ja esiintynyt uutisotsikoissa näiden johdosta yllättävän useasti.

Off stop.

Ps. Tuohon iltalehden linkkiin liittyen siellä oli mielestäni hyvä kommentti:
"Banaanin heitto ei ole hyväksyttävää mutta tappaminen on? Balotellilla hauska logiikka."

Edit: Tässä hienoa jalkapalloa, kenties jopa eräällä tavalla kulttuurin rikastamisen muodossa
http://www.futismaailma.com/uutiset/uut ... p?id=20197
Viimeksi muokannut Bergerac, 01.07.2012 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Tony kirjoitti:Vaikka nämä finaalit ovat yleensä ilmeisen vähämaalisia, en voinut olla laittamatta pientä betsiä Italian 0-3 ja 1-3 voitoille, kun kertoimet ovat kutakuinkin kohdallaan (0-3 tulokselle 50.00 ja 1-3 tulokselle 70.00).
Kyllähän nuita kannattaa aina kokeilla pikku panoksilla. Mun ystävä veikkasi vuonna 2004 Kreikkaa Euroopan mestariksi ennen kuin ensimmäistäkään peliä oli pelattu. Minä nauroin katketakseni. Loppujen lopuksi hän nauroi matkalla pankkiin.
And Justice For All
Tony

Veikkaustoimistot olivat tällä kertaa oikeassa.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Epsanja?
Vastaa Viestiin