seksi ei tunnu miltään

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Mag Mell

Re: seksi ei tunnu miltään

Viesti Kirjoittaja Mag Mell »

Markku Meilo kirjoitti:Tosi mies ei puhu eikä pussaa.
Ja jää siitä johtuen monesti ilman. :wink:
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
Kapteeni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kapteeni »

Saanko lainata Filioppoksen mainiota vastausta eräästä ihan toisesta aiheesta. Se sopii minun mielestäni hyvin myös näihin panohommiin:

”Naiivi väite on se, että sillä, joka huomaa toiminnassa puutteita, pitäisi olla valmiina esittää parempi ratkaisu.
Näinhän se ei tietenkään pidä olla. Kovinkaan moni asia ei olisi parantunut, jos tuo paremman mallin vaatimus olisi ollut pakollinen kaikelle kritiikille. Tietenkin puutteet pitää ilmiantaa, jos sellaisia huomaa ja sen jälkeen voi yhteistyössä pyrkiä löytämään parempia toimintamalleja.”

Myös Mag Mellin repliikki hieman lyhennettynä tuosta aivan toisesta aiheesta kelpaa myös täällä:

”Höpöhöpö. Ei tarvitse olla Saarioisella töissä voidakseen sanoa, että Atrian ruoka on paskaa.
Ei mun tarvitse olla automekaanikko todetakseni, että automobiili on kaputt kun se ei lähde käyntiin.”

Myöskin Mag Mellin mielipidettä Israelilaisista voi soveltaa kannustuksena meille miehille:

”Ihan kiitettävästi ovat tehneet kyllä muutakin kuin pelkästään odottaneet tumput suorina.”

Toivottavasti tytöt eivät tykkää pahaa, että näin aivan kuin Vartiotorni lainasin heidän vastauksiaan ihan toisesta aiheesta, mutta kun sopivat niin hienosti tähän aiheeseen.

Itse väittäisin, että isotissinen ja leveäperseinen nainen on enemmän inspiroiva näissä panohommissa, kuin luuviulu. Minulle ovat aina riittäneet kaksi perusasentoa eli edestä- ja takaapäin. Ilmeisesti ovat riittäneet myöskin naisilleni, sillä kovasti ovat kiitelleet jälkeenpäin.

Nykyäänhän olen yhden naisen aviomies, joten ei tarvitse, niin kovasti näytellä taitojaan, voi tyytyä yhteen asentoon, kun on kontrakti. Taikka niinkuin eräs hyvä naisystäväni Persialainen kemian insinööri ( siis melkein terroristi ) sanoi naimisiin mennessään, että nyt on kameli puskettu mäen päälle ja voi ottaa rennommin, kun on alamäki eikä tartte pitää niin huolta ulkonäöstään ja muusta sellaisesta, eli meinasi, että aviomies on verkossa.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Ei hätää "Kapu", aika hoitaa asiat.
http://www.youtube.com/watch?v=tGhLfiW1noY
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Naiset monasti valittavat, että seksi miehen kanssa ei tunnu miltään.

Mutta oliskohan oikeesti vikaa myös siinä, että nainen ei osaa vaatia tai kertoa miehelle, mitä haluaa.

Uskon, että monikin mies haluaisi ottaa naisensa tarpeet huomioon, mutta jos nainen pahimmassa tapauksessa teeskentelee, että ihanaa oli, niin mistä mies voi tietää sitä, että se ei ollutkaan ihanaa.

Naisten kannattaisi ruveta vaatimaan, että minullekin kuuluu se ihana tunne tai muutoin seksiä et saa, senkin mulkku.
Jos ei puolin ja toisin osata puhua tarpeistaan, niin monesti ajaudutaan siihen, että nämä seksihommat ulkoistetaan jollekin kolmannelle taholle. :roll:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Olen kokeillut ulkoistamistakin. Senkin mulkku. Ei ehkä olis kannattanu.

Se on herkkä laji ja uskoisin että rohkeus puhumiseen auttaa.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Se mitä minä nyt vanhempana osaan sanoa, niin naiset syttyvät siitä jos mies osaa jutella mukavia, on ns.pilke silmäkulmassa, on nauravainen, heittelee mukavaa huumoria, on miehekäs - sellaisesta miehestä nainen kiinnostuu.

Ja tällaisia miehiä on harvassa, siksi nykyään onkin paljon yksinäisiä miehiä.

Syy saattaa olla osin siinä, että kun mies kasvaa nuoruutensa yh-äitinsä kanssa, niin miehelle ei kehitykään miehekkyyttä, kun ei ole se oma isä roolimallina.
Tietysti jos yh-äiti osaa valita kunnollisen miehekkään miehen itselleen siis 2. miehekseen, niin tämä toimii samalla hyvänä korvaavana roolimallina myös poikalapselle.

Mutta aika usein äidit, joilla on huono itsetunto - valitsevat yhtä huonon miehen kuin ensimmäinenkin oli.

Tosin nykyään näyttäisi olevan enemmän naisia , joilla on vähän liiankin hyvä itsetunto , mikä on tietysti erittäin hyvä asia lajinkehityksen kannalta.

Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen valitsee kunnollisen terveen miehen ja syntyy terveitä lapsia.

Huonot ongelmaiset miehet jäävät ilman naista, ja eivät pääse sitten levittämään epätervettä perimäänsä, mikä on ihan hyvä asia.

Tosin on ongelmaisia, huonoitsetuntoisia naisiakin, jotka valitsevat näitä ongelmapesämiehiä toistuvasti itselleen, eikä sellaisesta tietenkään mitään hyvää synnykään.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
sorbet

Viesti Kirjoittaja sorbet »

Itse taidan olla sellainen möläyttelijä, että kyllä kerron sängyssäkin mistä tykkään. Ei pelota, että joku asia olisi sopimatonta ehdottaa. Haluan myös tarkaan tietää mistä sänky kumppani tykkää. Enkä säikähdä vaikka kertoisi mitä. Joo, tiedän, taidan olla poikkeus. Mutta seksin harrastaminen on mukavaa, minkäs sille teen. Aina kumppanin kanssa toiveet eivät kohtaa, mutta pienellä harjoittelulla löytyy uusia juttuja, joista molemmat pitävät. Tosin kaikista ei ole siihen, että kokeiltaisiin jotain uutta. Moni mies sitä mieltä, että se yksi asento saa riittää ja naisen on oltava siihen tyytyväinen, no minäpä en ole ja on tullut monelle miehelle nopea lähtö mun sängystä. Monesti miehillä vaikea ehdottaa jotain, isken Kama Sutran käteen ja menen suihkuun ja mennessäni huikkaan, että joku asento on oltava ehdottaa kun palaan. On ujompikin kaveri uskaltanut kuvasta näyttää mitä haluaisi kokeilla. Tiedän, että olen sängyssä vaativa, mutta tietääpä mieskin, että minun lempiasentoni ei ole sängyssä kuollut lahna. Tulipas vuodatus...
Kapteeni
Viesti:

sorbet kirjoitti:Tiedän, että olen sängyssä vaativa, mutta tietääpä mieskin, että minun lempiasentoni ei ole sängyssä kuollut lahna. Tulipas vuodatus...
Vai niin, Sorpet. Et ole siis enää koskematon. Mitenkä neiti sitten selvittää asian, kun jonain päivänä löytyy se oikea prinssi ja kysyy, että onko kunnia säilynyt ? :oops:

Käryhän siinä käy ja silloin on parasta olla joku hätävalhe valmiina.
Mitä selitystä olet aikaisemmin käyttänyt, kun on asiaa ihmetelty ? Meinaan vaan, että kun nyt itse on syypää siihen, että on antanut ja kunniansa menettänyt, niin varmaan on useamman kerran joutunut sepittämään jonkun tarinan. :roll:

Ihan ymmärrettävä asiahan se on, että tällaista sulhasmiehet vaativat, enhän minäkään mene kauppaan ostamaan polkupyörän rengasta, joka on jo puhjennut. :lol: :wink:
sorbet

Prinssejä ei ole olemassakaan.
Ja miksi sitä mitään tarinoimaan kun olen itse sinut asian kanssa.
Yhden lapsenkin maailmaan jo pyöräyttänyt niin kokematonta ei saa tekemälläkään.
Tyytyväinen olen siihen, että osaan ja uskallan.

Kuka mies edes kokemattoman haluaa????

En oikein osaa tähän vastata, kun tekstissäsi oleva ajatusmaailma minulle ihan vieras.
Mag Mell

Viesti Kirjoittaja Mag Mell »

Kapteeni kirjoitti:Ihan ymmärrettävä asiahan se on, että tällaista sulhasmiehet vaativat
No ei se kyllä ole, mitenkään päin ajateltuna, ja veikkaan että Kapteenikin tämän kyllä hyvin tietää.
Vastaisuuden varalle vinkkinä, että hyvä provo on sellainen, joka vaikuttaa olevan edes joltain osin auttavasti uskottavan tuntuinen. Vähän harjoittelua vielä, niin kyllä se siitä. :mrgreen:
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
Kapteeni
Viesti:

sorbet kirjoitti:
Kuka mies edes kokemattoman haluaa????

En oikein osaa tähän vastata, kun tekstissäsi oleva ajatusmaailma minulle ihan vieras.
Repliikkini oli heitetty ihan huumorilla.:D
Tuli mieleen, että kyllä musliimikultuureissa tuo neitsyyden säilyttäminen on tärkeätä ja luulenpa, että Jehovan Todistajienkin parissa saman asian säilyttäminen sille oikelle veljelle on tärkeätä.

Muuten en näistä asioista paljoa tiedä, kun niinkuin jo aikaisemmin mainitsin olen ainoastaan kahden asennon mies ja siihenkin tarvitsen ginsengiryypyt. :D
sorbet

Kapteeni: näin ajattelinkin, että oliko huumoria, mutta en ollut ihan varma, kun aikaisemmin en ole kanssasi keskustellutkaan. Kama Sutra käteen ja opettelemaan =P
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Mag Mell kirjoitti:No ei se kyllä ole, mitenkään päin ajateltuna
Luin ensin "ajeltuna". :roll:
Vaikka sillä sinänsä väliä miten päin :P
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Mag Mell kirjoitti:
Markku Meilo kirjoitti:Tosi mies ei puhu eikä pussaa.
Ja jää siitä johtuen monesti ilman. :wink:
Olen kuullut isojen poikien sanovan, että kyllä molemmat jäävät ilman silloin kun tarjonta ja kysyntä ovat etäällä toisistaan.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
lavanpalvelija

Viesti Kirjoittaja lavanpalvelija »

Nainen on minulle yhä mysteeri vaikka iän myötä olen aistinut, ettei miehellä ja naisella niin suurta eroa ole kuin yleensä puhutaan, päinvastoin pelkistetyt stereotypiat vain lannistavat- etenkin naista.
Varjo seuraa, halusit tai et.
Vastaa Viestiin