Onko innostusta?
Mun luokse iltaa istumaan nyyttäri periaatteella ja jatkoille yöelämään.
Yksityisviestillä saa osoitteen ja puhelin numeron.
Helppo tulla esim junalla, asemalta matkaa 100m ja voin tulla vastaan.
Jos tulee (kehäkolmosenulkopuolelta) ja kotimatka on pitkä niin muutamalle mahdollisuus järjestää nukkumis paikka.
Erityisesti uudet rohkeasti mukaan!
Lämpimästi tervetuloa!
Miitti Hyvinkäällä 8.9.2012 Klo. 17-
Valvoja: Moderaattorit
-
ajoulupukisti
Re: Miitti Hyvinkäällä 8.9.2012 Klo. 17-
bttt
"Ilmaus "uskollinen ja ymmärtäväinen orja" viittaa siis ryhmänä kaikkiin niihin tuon voidellun hengellisen kansan jäseniin, jotka kulloinkin ovat eläneet maan päällä vuodesta 33 lähtien aina nykyaikaan saakka" -w04 1/3 s. 8-12
-
sorbet
Kiitos kaikille osallistujille!!!!
Mun luona 22 henkeä ja muutama lisää tuli vielä jatkoille. Laskinko oikein, että 7 uutta oli mukana, joille tämä siis oli eka miitti. Keväällä seuraava täällä hyvinkäällä 4/13, ajankohdasta infoa tuonnempana. Sai taas uutta energiaa alkaa suunnitella uutta miittiä, kun näin paljon oli kiinnostusta.
Toivottavasti silloinkin uusia naamoja mukana.
Mun luona 22 henkeä ja muutama lisää tuli vielä jatkoille. Laskinko oikein, että 7 uutta oli mukana, joille tämä siis oli eka miitti. Keväällä seuraava täällä hyvinkäällä 4/13, ajankohdasta infoa tuonnempana. Sai taas uutta energiaa alkaa suunnitella uutta miittiä, kun näin paljon oli kiinnostusta.
Toivottavasti silloinkin uusia naamoja mukana.
-
Kaarmis
Kiitos, mukavaa oli. Multa jäi sinne muovikassi jossa oli pari kirjaa, yeitän joskus noutaa...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
SonOfJesus
Kiva ilta oli! Kiitos! Oli taas kerran niin mukava kokous! (No, ehkä vähän hälisevä
)
Oli mukava tavata nuoria, jotka ovat rohkeasti irtautuneet Seurasta. Voimia kaikille.
Oli mukava tavata nuoria, jotka ovat rohkeasti irtautuneet Seurasta. Voimia kaikille.
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.