Vetäistäänkö pystyyn leikkimielinen veto?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jaakko Ahvenainen

Vetäistäänkö pystyyn leikkimielinen veto?

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Olen vahdannut sivustoa nyt yhtäjaksoisesti puolisen vuorokautta. Koko ajan on kävijöitä ollut paikalla. Vieraat aktivoituvat aamuyön tunteina. Nyt kirjautuneita on jo yli 600. Minä veikkaan, että vielä tämän vuoden puolella kalahtaa 650 rikki. Mitä te veikkaatte?

Joka tapauksessa tämä on viidessä vuodessa erinomainen saavutus ja osoittaa näiden sivujen merkityksen. Uskonnolla ja "uskonnolla" on merkitystä, ja miten me alussa edes epäröimme palstan toimivuutta! Vaikuttaa minusta tämä kehitys oikein hyvältä.

Uutisointi todistajuuden valheellisuuksista jatkuu. Tulee ainoastaa huolehtia iskeä oikeaan "saumaan", ettei uutiarvo väljähtyisi, ja rajusti. Veljet ja sisaret ovat tehneet hyvää työtä.

Mutta se veikkaus? :D
Bergerac

Re: Vetäistäänkö pystyyn leikkimielinen veto?

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti: Nyt kirjautuneita on jo yli 600. Minä veikkaan, että vielä tämän vuoden puolella kalahtaa 650 rikki. Mitä te veikkaatte?
Pistetään vähän paremmaksi eli 666 :lol:

Olisiko tämän ketjun parempi paikka tuolla yleisessä keskustelussa?
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
SuurinBabylon

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Vieraat aktivoituvat aamuyön tunteina.
Jotenkin tämä ei yllättänyt minua.
Jaakko Ahvenainen

Mun veikkauksestani puuttuu vielä 18. :D
Lothar II

Viesti Kirjoittaja Lothar II »

Taitaa onnistua vasta ensi vuonna - päivät loppuvat tältä vuodelta liian aikaisin.
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Mun mielestä olisi mielenkiintoista nähdä kuinka moni vastaisi jos ylläpito lähettäisi kaikille tunnuksen aktivointipyynnön johon tulisi vastata vaikkapa yhden kuukauden kuluessa.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Jaakko Ahvenainen

Jep. Silloin saataisiin selville todellinen sivuston käyttäjämäärä.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Viljo kirjoitti:Mun mielestä olisi mielenkiintoista nähdä kuinka moni vastaisi jos ylläpito lähettäisi kaikille tunnuksen aktivointipyynnön johon tulisi vastata vaikkapa yhden kuukauden kuluessa.
Ja niille, joilla on kaksi nimmaria, annetaan kaksi kuukautta aikaa, kolmen omistaja(t) saisivat kolme kuukautta.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Jep. Silloin saataisiin selville todellinen sivuston käyttäjämäärä.
Jos todelliseksi käytöksi katsotaan rekisteröinti ja mahdollinen lukukäynti tai useampia, ei hätää. Mutta jos todellisen käytön rajana olisi sen ensimmäisen viestin kirjoittaminen, niin äkkiä katsomalla laskin 173 nimmaria, joiden viestimäärä ei aivan yllä tuohon tavoitteeseen, heidän viestimääränsä jää niukasti alle tuon rajan.
Vastaa Viestiin