Suomalainen versio ole aivan yhtä eroottisesti latautunut. Suomalainen viittoja tyytyy pelkästään heiluttelemaan nyrkkiä ilmassa, kun amerikkalainen kollega eläytyy itsesaastutukseen hämmästyttävän vakuuttavasti. Linkki suomalaiseen versioon.
Edit: laitoin linkin asiallisempaan muotoon
Viimeksi muokannut SuurinBabylon, 02.09.2012 20:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SuurinBabylon kirjoitti:Suomalainen versio ole aivan yhtä eroottisesti latautunut. Suomalainen viittoja tyytyy pelkästään heiluttelemaan nyrkkiä ilmassa, kun amerikkalainen kollega eläytyy kuvitteelliseen itsesaastutukseen hämmästyttävän vakuuttavasti.
SuurinBabylon kirjoitti:Suomalainen versio ole aivan yhtä eroottisesti latautunut. Suomalainen viittoja tyytyy pelkästään heiluttelemaan nyrkkiä ilmassa, kun amerikkalainen kollega eläytyy kuvitteelliseen itsesaastutukseen hämmästyttävän vakuuttavasti.
Nuo viittomat ovat samoja mutta suomalainen viittoja tyytyy viittomaan ylempänä ja eläytymään vähemmän itse asiaan. Jenkkipojalla näyttäisi olevan sen verran omakohtaista kokemusta että kädet menevät automaattisesti sinnepäin kun pitää ja nautinnollinen ilmekin tulee syvimmistä muistoista. Lisäksi jenkkipoika taisi käyttää välillä kahtakin sormea naisen masturbaatiota kuvaillessaan eli ei ukkomiehenä ole ihan entisen teeren poikia vaan tietää mikä tekee parempaa.
Hymylehdessä ennen pakinoitsija kirjoitti Kööpenhaminan matkasta.
Siellä piti päästä Nyhavnille, ns tyttökadulle, pakinoitsija kirjoitti että kun kysyttiin elekielellä niin kysyjältä repesi housunpolvet.
Nyt siis vartiotorniseura rupeaa lähenemään hymylehden tasoa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja