Ajattelen samankaltaisesti (jos jumala sitten sattuukin olla olemassa, ilmoitelkoon itsestään jos tarpeelliseksi näkee/ enää ilkeää kaiken tämän jälkeen, ja mennään sen mukaan vasta sitten). Mutta koska jumalan olemassaolon todellisuus on todistajuudessa fakta eikä olettamus, lähestyn asiaa usein heidän ajattelumallinsa kannalta.Kysymys on tietty hyvin teoreettinen, kun jumalaa ei ole olemassa, mutta kuitenkin
Itse kyllä pienenä ihmisenäkin ymmärrän, etten voi työpaikallakaan jättää "kaikkea levälleen" vapaapäiväksi/viikonlopuksi, vaan hommat on tehtävä ennen sitä siihen kuntoon ettei asiat leviä käsiin sen aikana. Oletetulla jumalalla ei tainnut olla järkeä tässäkään asiassa edes sen vertaa mitä ihmisellä on. Tosin, tuolla oletetulla jumalalla ei olekaan pomoa joka voisi motivoida tekemään työnsä kunnolla loppuun asti.
Taidonnäyte loistavasta päätelmästä. Koska ihmisiä on maailmassa enemmän kuin 2000v sitten, asiat vaikuttavat useampiin ihmisiin kuin 2000v sitten. Tämä ei nyt vaan satu olemaan todiste mistään muusta kuin siitä, että ihmisiä on aiempaa enemmän, ja että asioiden määrän kasvu kulkee suunnilleen samaa vauhtia ihmismäärän kasvun kanssa.Jos sinusta näyttää siltä, että maanjäristykset vaikuttavat useampiin ihmisiin kuin koskaan aikaisemmin, olet oikeassa.
Milloinkohan JT:t julistavat uutisena, että ihmisiä kuolee aiempaa enemmän?
Ja kiitos Meilolle VT:n lainauksen oikaisusta:
on muuttunut mukavasti muotoonThe past 100 years are certainly active
Se on vähän kuin joku lainaisi sanoja: "olen viime vuodet ollut aktiivisesti mukana työelämässä" muodossa "kuluneiden vuosien aikana olen loppuunkuluttanut itseni työnteolla ollessani työnarkomaani", vaikka sanat oltaisiin tarkoitettu ilmaisemaan, ettei ole ollut kovin pitkiä aikoja työttömänä tuona aikana.”kuluneiden sadan vuoden aikana on ollut selvä aalto suurten maanjäristysten voimakkuudessa ja esiintymistiheydessä”,