Jehovantodistajuus suojaa lesboudelta?
Valvoja: Moderaattorit
-
KN1
Jehovantodistajuus suojaa lesboudelta?
.
Viimeksi muokannut KN1, 28.06.2013 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Tony
Re: Jehovantodistajuus suojaa lesboudelta?

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
KN1
,
Viimeksi muokannut KN1, 28.06.2013 16:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Tony
Jos kuva ei auennut, niin sen tarkoitus on kysyä että mitä tässä aloituksessa haetaan. Itselle jäi epäselväksi.KN1 kirjoitti: Melko lailla OFFia.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
KN1
.
Viimeksi muokannut KN1, 28.06.2013 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Tony
No vaikka sen verran, että ketä vastaan tässä taistellaan. Seksuaalianarkisteja?KN1 kirjoitti: Pitääkö vielä selventää lisää?
-
Ariadna
Niin, tai sitten tehdä itsemurhan. Näitä tapahtuu yllättävän paljon todistajienkin keskuudessa. Niistä vain vaietaan.KN1 kirjoitti:Eräiden kristillisten ryhmien eheytyshoidot on tuomittu varsin voimakkaasti, mtta jos äärilesbo on käännytyksestä samaa mieltä, niin mikäettei. Eheytyshoidot OK ja salinpenkiä kuluttava homo voi kääntyä heteroksi.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Akuliinan vaikutuksesta yleiseen maailmanmenoon en olisi kovin huolissani. Suurin osa ihmisistä vierastaa tuon kaltaista vouhotusta. Minä törmäsin tyyppiin ensimmäistä kertaa nyt, kun linkkasit tuon artikkelin.
Sitä en kyllä hokaa, miksi lesboudelta pitäisi jollain tavalla pyrkiä suojaamaan? En tietysti pysty sanomaan 13-vuotiaan tytön ajatus- ja kokemusmaailmasta varmuudella mitään, mutta luulen että kyllä luonto enimmäkseen osoittaa automaattisesti sen puun, johon tikanpoika tai -tyttö mieltyy. Tietysti voimakkaalla propagandalla ja syyllistämisellä voidaan saada ihminen näennäisesti toimimaan luontonsa vastaisesti, tätähän erinäiset uskonryhmittymät ovat harjoittaneet maailman sivu, urakalla ja laskuun.
Jehovantodistajien valtakunnansali on toki turvallinen paikka, vauvasta vaariin. Esimerkiksi en ole kuullut koskaan, että joku olisi joutunut liikenneonnettomuuteen valtakunnanasalilla istua jäpittäessään.
Sitä en kyllä hokaa, miksi lesboudelta pitäisi jollain tavalla pyrkiä suojaamaan? En tietysti pysty sanomaan 13-vuotiaan tytön ajatus- ja kokemusmaailmasta varmuudella mitään, mutta luulen että kyllä luonto enimmäkseen osoittaa automaattisesti sen puun, johon tikanpoika tai -tyttö mieltyy. Tietysti voimakkaalla propagandalla ja syyllistämisellä voidaan saada ihminen näennäisesti toimimaan luontonsa vastaisesti, tätähän erinäiset uskonryhmittymät ovat harjoittaneet maailman sivu, urakalla ja laskuun.
Jehovantodistajien valtakunnansali on toki turvallinen paikka, vauvasta vaariin. Esimerkiksi en ole kuullut koskaan, että joku olisi joutunut liikenneonnettomuuteen valtakunnanasalilla istua jäpittäessään.
And Justice For All
-
KN1
.
-
KN1
.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Tällaiseen minä en ole törmännyt. Jonkin sortin uskonnolliselta fanatismilta tuokin äkkiseltään kuulostaa, jossa empatiakyky on aika finaalissa.KN1 kirjoitti:Työpaikkani käännyttäjä kertoi minulle aivan suoraan, että "joka nainen on lesbo, mutta he eivät vain vielä tiedä sitä" Kuulemma kaikki naiset tiukan paikan tullen suostuisivat lesboaktiin.
Antamasi esimerkin valossa en voi moittia.KN1 kirjoitti: Tuollaisen sakin haluan pitää kaukana lapsistani.
And Justice For All
-
Ariadna
Re: Yleinen palaute
Tällä palstalla on vieraillut henkilöitä joiden lähipiirissä on ollut itsemurha tapauksia. Suosittelin silloin, jos tehtäisiin vastaava lista, joka on tuolla Ruotsin puolella.KN1 kirjoitti: Jos niitä tapahtuu "yllättävän paljon" niin lienee varsin helppoa luetella, vaikka 10 viimeisintä homoseksuaalisuuden ja jehovantodistajuuden ristiriitojen aiheuttamaa itsemurhaa. Paikkakunnat/seurakunta riittävät, sillä kontakteillani voin varsin helposti asiat tarkistaa.
http://hjalpkallan.se/forum/showthread.php?t=8861
Listassa on myös suomalaisia ja siitä puuttuu, eräs oman srk. pojan tekemä, Turusta kotoisen ollut.
Omakohtaisesti sellaisen teon kokeneena läheisenä voin kuvitella, ettei syytä tekoon ole selitetty, meille jäljelle jäi vain anteeksipyyntö kaikille niille jotka suremaan jäävät.
Jos todistajuudessa kaikki olisi hyvin ja ristiriidatonta, niin on yllättävää, että noinkin monta raportoitua jo löytyy, eikä kaikkia edes tuohonkaan Ruotsissa olevaan ole listattu.
Lisäksi voin mainita niitä srk:ssani olleita yrityksiä tekoon oli nejä tuon yhden onnistuneen lisäksi.
-
KN1
-
Ariadna
Luet ehkä liian nopeasti vastauksia, syvenny siihen mitä sanoin.KN1 kirjoitti:Peruskouluruotsillani en löytänyt tietoa siitä, että he olisivat tehneet itsemurhan seksuaali-identiteetin vuoksi? Korjaa jos olen väärässä.
Ymmärrän sinua oikein hyvin. Olethan vieläkin kuvioissa mukana. Itselläni meni kymmenen vuotta eroamisen jälkeen, kun aloin ymmärtää menneitä tapauksia toisessa valossa.Olen vuosia lukenut kauheuksista todistajien keskuudessa, mutta ongelma tuleekin tässä, en kykene todentamaan esitettyjä juttuja, vaikka olen yli 40-vuotta kuvioissa mukana ollut.
Hyvä kuitenkin kun pysyt palstalla, kyllä täällä kuitenkin uskoisin tosiasioiden ja epätosien erottuvan aika selvästi.
-
Vieraas
Pystyt tarkistamaan helposti 10 itsemurhaa ja selvittämään kuka näistä oli oikeasti homo? Kaverini tappoi itsensä toissaviikolla eikä kukaan lähipiiristä vieläkään tiedä miehen mietteitä ennen tapausta. Ehkä noissa lausunnoissa kannattaisi säilyttää jonkinlainen realismi, KN. Häipyy muuten uskottavuus asiallisiltakin pointeilta.KN1 kirjoitti:Jos niitä tapahtuu "yllättävän paljon" niin lienee varsin helppoa luetella, vaikka 10 viimeisintä homoseksuaalisuuden ja jehovantodistajuuden ristiriitojen aiheuttamaa itsemurhaa. Paikkakunnat/seurakunta riittävät, sillä kontakteillani voin varsin helposti asiat tarkistaa.
Video ei ollut ohjeistusvideo.