Haa... koskas Jehovan todistajat ovat itsensä kirkoksi myöntäneet (papit), aavistelen taktista siirtoa muuhun suuntaan - siis silmänkääntötemppua. Ja taas oiva vanhempien syylllistys, mikä itse asiassa edellyttäisi VTS:n kriittistä tarkkailua. Ei pääse tämä pantteri (VTS) pilkuistaan. Lisäksi Jehovan todistajien "korkea moraali" on hyvin tiedossani - sanoisinko tästä: aita ylitetään sieltä, missä se on matalin. Luoja varjelkoon, ettei ole piikkilanka-aita. Saattaapi osa persamuksesta siihen tarttua. Pelkät jäljet jo kauhistaisivat.Kovanyrkki kirjoitti:Ajatelkaa niiden vanhempien tuskaa, joille on selvinnyt - liian myöhään - että luotetut papit, opettajat tai jopa lähisukulaiset ovat käyttäneet hyväkseen heidän lapsiaan. Teidän olisi hyvä vanhempina kysyä itseltänne: Suvaitseeko kirkkoni lasten hyväksikäyttöä tai piilotteleeko se sitä? Pitääkö uskontoni lujasti kiinni korkeista moraaliperiaatteista? Vastaukset kysymyksiin voivat auttaa teitä tekemään viisaita valintoja lastenne suojelemisessa.
Voin paljastaa yhden perhesalaisuuden: Serkkuni puoliso toimi ALKO:n myyjänä (oliko peräti Tikkurilassa) ollen Jehovan todistaja kuten serkkunikin ja edelleen ovat, kuten heidän lapsensa ja näiden puolisot, etc... Saattaisi serkkuni ukkoparalla olla paljonkin kerrottavaa ns. "korkeasta moraalista", vaan ei kerro. Ja kukapa moiselle perkeleelle, kuten minä, mitään kertoisi näin täydellisestä yhteisöstä kuin VTS. Vai kertoisikohan sittenkin -mistäs sn tietää, paitsi minä.