Hyvää joulua :)
Valvoja: Moderaattorit
-
Bergerac
Rauhallista Joulun aikaa ; Hyvää Joulua
Hyvää Joulua Kaikille, myös vilpittömille Jehovan Todistajille.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
HannaJo
Hyvää joulua :)
Arvatkaas mitä mä huomasin tässä päivänä muutamana? Mä en oo tänävuonna toivottanu kenellekkään hyvää joulua
! Se oli aikoinaan heti erottamisen jälkeen tosi tärkeä juttu sanoa se joka tiskillä missä vaan voi, mutta nyt huomasin, että eipä oo tullu tänävuonna viljeltyä kysyeista lausumaa, ei kai vaan enää tarvi.
Oikeastaan koko asiaan mä havahduin, kun sain työn puitteissa tekstarin todistajalta, ja siinä luki lopuksi"mukavaa pyhien odotusta"
Että taitavasti kierretty tää joulu asia; tuli toivotettua jotain sanomatta hyvää joulua 
Oikeastaan koko asiaan mä havahduin, kun sain työn puitteissa tekstarin todistajalta, ja siinä luki lopuksi"mukavaa pyhien odotusta"
- Jaakko Ahvenainen
Re: Rauhallista Joulun aikaa ; Hyvää Joulua
Kuittaa, kiittää ja toivottaa Hyvää Joulua myös.
-
loikkarisusi
Re: Hyvää joulua :)
Hyvää joulua minultakin!
Itse en sitä vietä erityisemmin (ei edes todistaja-aikoina herättänyt kateutta, koska perinteisessä joulussa on niin paljon mauttomia elementtejä), mutta on kieltämättä hyvä ettei tarvitse enää keksiä noita ihme kiertoilmauksia. Ja joulukortteja kyllä teen, koska tuntuu mukavalta muistaa läheisiä jotenkin
Minulle parhaat "vapautuneet" juhlat ovat Ystävänpäivä, Halloween ja kaikki sellaiset pienemmät juhlat kuten Runebergin päivä. On myös hyvä kun ei tarvitse erikseen korostaa että jouluna syö erityisen paljon riisipuuroa ja pipareita "ihan muuten vain" yms.
Itse en sitä vietä erityisemmin (ei edes todistaja-aikoina herättänyt kateutta, koska perinteisessä joulussa on niin paljon mauttomia elementtejä), mutta on kieltämättä hyvä ettei tarvitse enää keksiä noita ihme kiertoilmauksia. Ja joulukortteja kyllä teen, koska tuntuu mukavalta muistaa läheisiä jotenkin
-
Peeveli
Hyvää joulua ja uutta vuotta myös. itse en joulua juhli mitenkään mutta kinkku ja joskus toinenkin tulee toki paistettua mikä onkin joulussa hyvää.
...Mess with the best, fuck the rest
-
Vieraas
Re: Rauhallista Joulun aikaa ; Hyvää Joulua
Erinomaisen Hyvää Joulua kaikille!
Video ei ollut ohjeistusvideo.
- Tony
Leppoista joulua kaikille. 
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Markku Meilo
Joulun lisäksi maailmanloppupelotonta tulevaa vuotta.
-
Mievaan
Kiitoksia samoin=) Ei mustakaan oo tullu mikään joulun ystävä, mutta ei tarvitse keksiä niitä kiertoilmauksia "ja kaikkea hyvää teille, hyvää lomaa...yms. Muutama joululaulu on tullu laulettua, Ihmettelin miks ei "kulkuset" laulua mukamas saanu laulaa, eihän siinä edes lauleta joulusta 
"Lunta tulvillaan on raikas talvisää,
ei liinakkommekaan, nyt enää talliin jää.
Sen kohta valjastan reen pienen etehen,
ja sitten joutuin matkahan me käymme riemuiten.
Kulkuset, kulkuset riemuin helkkäilee.
Talven valkohiutaleet ne kilvan leijailee.
Rekehen, rekehen nouse matkaamaan!
Lumi alla jalasten se laulaa lauluaan.
On ryijyn alla lämmin, kun lunta tuiskuttaa.
Nyt liinakkomme kiitää ja valkoinen on maa.
Talven valkohiutaleet ne kilvan leijailee."
"Lunta tulvillaan on raikas talvisää,
ei liinakkommekaan, nyt enää talliin jää.
Sen kohta valjastan reen pienen etehen,
ja sitten joutuin matkahan me käymme riemuiten.
Talven valkohiutaleet ne kilvan leijailee.
Rekehen, rekehen nouse matkaamaan!
Lumi alla jalasten se laulaa lauluaan.
On ryijyn alla lämmin, kun lunta tuiskuttaa.
Nyt liinakkomme kiitää ja valkoinen on maa.
Talven valkohiutaleet ne kilvan leijailee."
-
Ariadna
Iloista joulun aikaa kaikille!
-
Seuraaja
~ Lumiset oksat talvisen puun,
kimmeltää valossa öisen kuun.
Katsoen tähtien hopeista nauhaa,
toivon lämpöä, rauhaa. ~
- toivon kaikille levollista sydäntalven aikaa ja terveyttä; joka ei ole aina itsestään selvyys eikä omissa käsissämme, sekä menestystä tulevaisuuteen...
Time - Pink Floyd -
http://www.youtube.com/watch?v=ntm1YfehK7U
kimmeltää valossa öisen kuun.
Katsoen tähtien hopeista nauhaa,
toivon lämpöä, rauhaa. ~
- toivon kaikille levollista sydäntalven aikaa ja terveyttä; joka ei ole aina itsestään selvyys eikä omissa käsissämme, sekä menestystä tulevaisuuteen...
Time - Pink Floyd -
http://www.youtube.com/watch?v=ntm1YfehK7U
-
HannaJo
Hassuinta niissä on se, että kukaan ei huomaa, jos niitä ei käytä, mutta niiden käyttäminen on silmiinpistävää. Mä en olis yhtään huomannu jos olisin saanu viestin, jossa on vaan asia, mutta kun siinä oli se "hyvää pyhien odotusta" meinasin revetäloikkarisusi kirjoitti: on kieltämättä hyvä ettei tarvitse enää keksiä noita ihme kiertoilmauksia.
Joskus taas joku ihmetteli, että enkö mä muka tienny että he on todistajia, kun ei he puhunu mitään jouluvalmisteluista tai toivottanu hyvää joulua. Juu, en tienny, en olis huomannu joulun puuttumista heidän elämästä, jos he ei olis kokenu tarpeelliseksi valistaa muo asiasta. Toisinsanoen ne asiat, joiden takia itsensä tuntee erilaiseksi on varsin usein sellaisia, että kukaan ei huomaa, jos ei itse tee niistä numeroa...
Ja silti, vaikka en huomaa muiden joulua tai jouluttomuutta mä tunnustaudun jouluihmiseksi, olen ollu sitä aina! Rakastin joulukoristeita ja sitä kaikkea hömppäkrääsää jo todistaja-aikana ja nykyään mikään ei voi olla ihanampaa kun joululahjojen ostaminen lokakuusta asti ja kaiken kruunaa niiden paketointi!
-
Viljo
Season's Greetings!
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
Mir
Hyvää joulua itse kullekin säädylle. Erityisen hyvää joulua kaapissa sitä (toistaiseksi) viettäville. Tiedämme, että teitä on paljon. Tervetuloa ensi vuonna viettämään sitä vaikka kanssamme vähän avoimemmin.