My thoughts precisely. Jos tätä ns. pyhää henkeä leijuisi tämän järjestön yllä, niin millään noilla kysymyksillä ja niihin annetuilla vastauksilla ei olisi mitään merkitystä. Raamatun saduista löytyy mm. kertomus sedästä, joka pimitti osan myymästään lahjaksi tulevasta omaisuudesta saadusta rahasta ja tämä setä näin valehteli ja kuolla kupsahti ja Paavali tiesi suoraan että hän valehteli - ilman mitään kyselykaavaketta.Voimantorni kirjoitti:Nii-in, sanopa muuta. Jos Jumalan henki ohjaisi Vt-seuraa ja sen rakennushankkeita, ei tuollaisia yksityiskohtaisia uteluja varmasti tarvittaisi.Veli-Hopea kirjoitti:Jessus sentään mitä kysymyksiä!
Tiukat pääsyvaatimukset rakennusprojekteille
Valvoja: Moderaattorit
-
ajoulupukisti
Re: Tiukat pääsyvaatimukset rakennusprojekteille
"Ilmaus "uskollinen ja ymmärtäväinen orja" viittaa siis ryhmänä kaikkiin niihin tuon voidellun hengellisen kansan jäseniin, jotka kulloinkin ovat eläneet maan päällä vuodesta 33 lähtien aina nykyaikaan saakka" -w04 1/3 s. 8-12
-
Veli-Hopea
Re: Tiukat pääsyvaatimukset rakennusprojekteille
Pakko vastata kyselyyn :
How long have you been studying the Society's publications?
-Noo pikkusesta asti tuota on syötetty, niin lasketaanko se sitten syntymästä? yli 30 vuotta.
Ihan lukemalla niitä, opin hygienian ja muuraamisen. mitä tekisinkään ilman näitä mahtavia julkaisuja.
Do you believe that spiritual food from Jehovah is being provided through the "faithful and discreet slave" class and are you in harmony with its teaching?
-En usko, eikä mitään tuollaista orjaa vtseuralla olekaan. sen tiedätte itsekin.
FIELD SERVICE: In what year did you begin to go out in field service?
-Joskus 8vuotiaana alkoi tuo "treeni", missä vanhimmat veivät kentälle. siitä lähtien olen tutkinut, kuinka huolellisesti talot ovat rakennettu, joten olen aika tarkka.
HOURS: What are your average hours in field service for the past six months?
If average hours are below ten, explain why
-
öö NOLLA! miksi? en syötä puppua muille. Väitättekö että eliittijoukolla(elin) on yli 10 tuntia? Onko niillä joku erityisvapautus? En tiedä, mutta epäilen noiden juoksevan ovilla... tosin explain why?
Ei kai tästä alenneta rakennuksella kahvinkeittäjäksi?
PIONEER: Since when have you been a regular pioneer?
- En oo ollu, mutta oli tossa tollanen houkutteleva meriitti tarjolla, jossa olisi saanut puolella tuntimäärällä itselleen mainetta ja kunniaa :p
What are your hours for each of the last six months? 1) __ 2) __ 3) __ 4) __ 5) __ 6) __
- nolla per numero
If average hours are low, explain why
-ihan niinku tuota olis kysytty jo..
Were you DISFELLOWSHIPPED or DISASSOCIATED within the last five years?
-no kyllä lähdin vetämään. onx tää paha juttu? Joudunko pitämään rakennuksella jotakin mustaa huivia päässä?
MORALS: Do you listen to heavy metal, RAP, or other music inappropriate for a Christian?
-Kerron heti, kun perustelette, mitkä eri musiikkilajit raamattu mieltää sopimattomaksi. vai onko kyse niistä, missä kielenkäyttö on ala-arvoista? Rakennuksella voin toki kuunnella perinteistä viulunvingutusta(nne)
Do you view material inappropriate for Christians, such as R-rated movies/videos?
-Pitäisikö teidän kysyä tuota ensin itseltänne? Olen katsonut, mutta osaan myös rakentaa.
Jos tuo on pääsyvaatimus, teillä ei ole ainuttakaan raksamiestä.
Have you ever had a homosexual relationship? If you answer yes, please explain
-Ei, teillä tosin historian suhteen on asian suhteen selitettävää,kun näyttää tuokin olevan teille jokin ongelma. Meinaatteko ,että homoseksuali ei osaa rakentaa tai muurata?
Have you ever engaged in child sexual molestation? If so, when?
-Ei. ei todellakaan. mut jos rakennuksella minulle annetaan tehävä, missä olen köökin puolella tarjoilemassa pillimehua, on riski tuohon. haluan tosimiesten hommiin.
How long have you been studying the Society's publications?
-Noo pikkusesta asti tuota on syötetty, niin lasketaanko se sitten syntymästä? yli 30 vuotta.
Ihan lukemalla niitä, opin hygienian ja muuraamisen. mitä tekisinkään ilman näitä mahtavia julkaisuja.
Do you believe that spiritual food from Jehovah is being provided through the "faithful and discreet slave" class and are you in harmony with its teaching?
-En usko, eikä mitään tuollaista orjaa vtseuralla olekaan. sen tiedätte itsekin.
FIELD SERVICE: In what year did you begin to go out in field service?
-Joskus 8vuotiaana alkoi tuo "treeni", missä vanhimmat veivät kentälle. siitä lähtien olen tutkinut, kuinka huolellisesti talot ovat rakennettu, joten olen aika tarkka.
HOURS: What are your average hours in field service for the past six months?
If average hours are below ten, explain why
-
Ei kai tästä alenneta rakennuksella kahvinkeittäjäksi?
PIONEER: Since when have you been a regular pioneer?
- En oo ollu, mutta oli tossa tollanen houkutteleva meriitti tarjolla, jossa olisi saanut puolella tuntimäärällä itselleen mainetta ja kunniaa :p
What are your hours for each of the last six months? 1) __ 2) __ 3) __ 4) __ 5) __ 6) __
- nolla per numero
If average hours are low, explain why
-ihan niinku tuota olis kysytty jo..
Were you DISFELLOWSHIPPED or DISASSOCIATED within the last five years?
-no kyllä lähdin vetämään. onx tää paha juttu? Joudunko pitämään rakennuksella jotakin mustaa huivia päässä?
MORALS: Do you listen to heavy metal, RAP, or other music inappropriate for a Christian?
-Kerron heti, kun perustelette, mitkä eri musiikkilajit raamattu mieltää sopimattomaksi. vai onko kyse niistä, missä kielenkäyttö on ala-arvoista? Rakennuksella voin toki kuunnella perinteistä viulunvingutusta(nne)
Do you view material inappropriate for Christians, such as R-rated movies/videos?
-Pitäisikö teidän kysyä tuota ensin itseltänne? Olen katsonut, mutta osaan myös rakentaa.
Jos tuo on pääsyvaatimus, teillä ei ole ainuttakaan raksamiestä.
Have you ever had a homosexual relationship? If you answer yes, please explain
-Ei, teillä tosin historian suhteen on asian suhteen selitettävää,kun näyttää tuokin olevan teille jokin ongelma. Meinaatteko ,että homoseksuali ei osaa rakentaa tai muurata?
Have you ever engaged in child sexual molestation? If so, when?
-Ei. ei todellakaan. mut jos rakennuksella minulle annetaan tehävä, missä olen köökin puolella tarjoilemassa pillimehua, on riski tuohon. haluan tosimiesten hommiin.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.