Totuudet järjestöstä hämmästyttävät
Valvoja: Moderaattorit
-
Agnostikko
Re: Totuudet järjestöstä hämmästyttävät
Tästä Paarma tapauksesta vielä On se kyllä aika hemmetinmoinen soppa tollasesta mennä valehtelemaan Kun kuuntelin sitä Paarma-puhetta niin saakeli satoja ihmisiä kuulee jutun jossain konventissa ja sitten vielä sellainen ns. media-seksikäs tyylinen juttu Uskovais-julkkis että sitä on takuulla levitetty eteenpäin puskaradiossa todistajien kesken ja maailmallisillekin
Tähän kun vielä ynnää eri todistajien konventeissa yleisön edessä kertomat elämäntarinat ja ns. kokemukset Osa varmasti totta mutta se toinen osa...?
Paarma-sadun kertoja sai osakkeitansa varmasti nostettua uskis-piireissä pääsi parempiin piireihin jt-piparkakkutalossa Jos taas joku haluaa uskoa Jumalaan niin keräsiköhän kyseinen henkilö niitä kuuluisia aarteita sinne taivaaseen jutullansa nyt sitten
Tähän kun vielä ynnää eri todistajien konventeissa yleisön edessä kertomat elämäntarinat ja ns. kokemukset Osa varmasti totta mutta se toinen osa...?
Paarma-sadun kertoja sai osakkeitansa varmasti nostettua uskis-piireissä pääsi parempiin piireihin jt-piparkakkutalossa Jos taas joku haluaa uskoa Jumalaan niin keräsiköhän kyseinen henkilö niitä kuuluisia aarteita sinne taivaaseen jutullansa nyt sitten
- Jaakko Ahvenainen
No on ja varsinkin tulla mulle siitä totuutena höpöttämään muka luotettavalta taholta.Agnostikko kirjoitti:Tästä Paarma tapauksesta vielä On se kyllä aika hemmetinmoinen soppa tollasesta mennä valehtelemaan
-
KN1
.
Viimeksi muokannut KN1, 28.06.2013 14:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Agnostikko
Tuossa kun viime viesteissä oli ns. todistajien kokemuksista Niin itse muistan n. 7 vuoden takaa Hämeenlinnan konventissa keski-iän paremmalla puolella oleva todistaja veli kertoi kokemuksen nuoruudestaan kun isot pahat pojat tiesivät hänen todistajuudestaan No kerran tää poika jengi piiritti tän todistajan ja alkoivat uhkaamaan : Nyt poltat Jehnu tupakkaa tai tulee turpaan! No todistaja veli kieltäytyi isojen poikien tarjoamasta röökistä ja sitten alkoi sadella kovia nyrkin iskuja joka puolelle veli parkaa Kuulemma yksikään nyrkin isku ei sattunut eikä tuntunut ollenkaan Tarinan opetus oli tietenkin: Jehova suojeli ja varjeli uskollista veljeä koettelemuksessaan Onko tuttu juttu kellekkään?
-
Pehmoluopio
Tässä, esimerkiksiFestus kirjoitti:Pehmoluopio kirjoitti:
Mikään ei hämmästytä enää, mutta kyllä piirroksiin kätketyt salakuvat saa kysymään... "is that weird or what"?
Voitko selventää näitä salakuvia?
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
Ariadna
Joo mä muistan tuon kuvan nojatuolissa istuvasta naisesta, sillä oli ensimmäisessä painoksessa vain aamutakki yllään ja samassa kirjassa oli myös kuva Jeesuksesta, jolla oli sarvet päässä.Pehmoluopio kirjoitti: Tässä, esimerkiksi
- Jaakko Ahvenainen
Miten mulle tuleekaan mieleen kuvan oikeasta yläreunasta Sikstiniläiskappelin tietty maalaus. Kovin plagioinnilta vaikuttaa, mutta tää hommahan on niillä hanskassa ja hyvin.
-
Agnostikko
Kyllähän tämäkin totuus järjestöstä mua edelleenkin hämmästyttää ja tympäisee. Kun näyttävästi? liian vaikeiden vartiotorni-kysymysteni, joita esitin vanhimmalle.. Vanhin lupaa palata asiaan ja sen lisäksi hän itse kirjoittaa käsin mulle oikein kirjeen jossa hieman jt-kysymyksiäni pintapuolisesti alustavasti pohtii ja kirjeessä lupaa palata asiaan allekirjoituksensa kera.
Olen tätä jankuttanut jo aikaisemminkin täällä, mutta onko teillä muillakin kokemuksia kun teille kirjoitetaan vartiotorniseurasta/vanhimmalta oikein kirje missä luvataan palata asiaan? Mutta käy sitten näin niinkuin mulle, kirjoitettu kirje onkin valehtelua ja ei palata asiaan?
Olen tätä jankuttanut jo aikaisemminkin täällä, mutta onko teillä muillakin kokemuksia kun teille kirjoitetaan vartiotorniseurasta/vanhimmalta oikein kirje missä luvataan palata asiaan? Mutta käy sitten näin niinkuin mulle, kirjoitettu kirje onkin valehtelua ja ei palata asiaan?
-
Filippos
Jahven totistajat oliski melkosen totista sakkia.
-
artoodetoo
Ei nyt välttämättä kuuluisi tähän ketjuun, mutta ihan hauska juttu kun äiti kertoi, että heidän seurakunnassaan on kehotettu hävittämään vanhaa kirjallisuutta, ettei se vaan päädy kenttätyössä kiinnostuneille. Onkohan tätä tapahtunut muissakin seurakunnissa nyt viime aikoina, vai onko kyseessä vain paikallinen ohjeistus?
- Tony
artoodetoo kirjoitti:Ei nyt välttämättä kuuluisi tähän ketjuun, mutta ihan hauska juttu kun äiti kertoi, että heidän seurakunnassaan on kehotettu hävittämään vanhaa kirjallisuutta, ettei se vaan päädy kenttätyössä kiinnostuneille. Onkohan tätä tapahtunut muissakin seurakunnissa nyt viime aikoina, vai onko kyseessä vain paikallinen ohjeistus?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Festus
No huh huh. Muillakin palstoilla on ollut keskustelua aiheesta. Voisiko tosiaan olla niin, että "vanhaa valoa" sisältävät kiusalliset painotuotteet koetetaan mahdollisimman tehokkaasti tuhoamaan? JW.org kirjastokin ulottuu "jopa" vuoteen 2000.....artoodetoo kirjoitti: äiti kertoi, että heidän seurakunnassaan on kehotettu hävittämään vanhaa kirjallisuutta, ettei se vaan päädy kenttätyössä kiinnostuneille. Onkohan tätä tapahtunut muissakin seurakunnissa nyt viime aikoina
Totalitaarista meininkiä....
"Mehän ei mitään tietoja olla sillä tavalla kerätty"
-
Markku Meilo
Tai vähintää laitetaan salilla lukkojen taakse, tällaisestakin ohjeistuksesta tai käytännöstä olen lukenut. Mutta siis joka tapauksessa tavoittamattomiin, eikä ihme jos jt haluaakin tarkistaa netissä esitetyn asian todenperäisyyden.Festus kirjoitti:..."vanhaa valoa" sisältävät kiusalliset painotuotteet koetetaan mahdollisimman tehokkaasti tuhoamaan?
-
Nimrod
Lähemmäs vuoden vanha kirjoitus mutta pakko kommentoida! HAH. Olen kuullut kirjaimellisesti saman tarinan omakohtaisena kokemuksena erään kierrosvalvojan suusta. Liekö sama veli kyseessä vai kiertääkö jutut (paikka tosin ei ollut lähimainkaan Hämeenlinnan lähellä ja vieläpä täysin eri kierrokset ja alueet).Agnostikko kirjoitti:Tuossa kun viime viesteissä oli ns. todistajien kokemuksista Niin itse muistan n. 7 vuoden takaa Hämeenlinnan konventissa keski-iän paremmalla puolella oleva todistaja veli kertoi kokemuksen nuoruudestaan kun isot pahat pojat tiesivät hänen todistajuudestaan No kerran tää poika jengi piiritti tän todistajan ja alkoivat uhkaamaan : Nyt poltat Jehnu tupakkaa tai tulee turpaan! No todistaja veli kieltäytyi isojen poikien tarjoamasta röökistä ja sitten alkoi sadella kovia nyrkin iskuja joka puolelle veli parkaa Kuulemma yksikään nyrkin isku ei sattunut eikä tuntunut ollenkaan Tarinan opetus oli tietenkin: Jehova suojeli ja varjeli uskollista veljeä koettelemuksessaan Onko tuttu juttu kellekkään?
"Kuka on jumala, niin että minun pitäisi totella hänen ääntään? En tunne ketään jumalaa." -Mahtava metsästäjä