Ammattisi?
Valvoja: Moderaattorit
-
Marjolie
Ammattisi?
Olisi mielenkiintoista tietää minkälaisissa ammateissa te olette. Vai onko ammatin vaihto mielessä? Itse opiskelin aikoinani pukuompelijaksi, mutta siltä alalta ei pahemmin töitä löytynyt niin rupesin opiskelemaan kokiksi. Pian on kokin paperit taskussa.
-
Kynsilakka
Re: Ammattisi?
Minusta tuli nuorena kirjanpitäjä, sitten sain henkeytyksen ja aloitin vakituisen ravauksen ja aamuyöllä lehtien jakamisen
se kelpo todistajan työn. Tätä muutaman vuoden kunnes, tajusin palata opiskelemaan tietotekniikkaa. Siihen päälle oman alan töitä ja vielä vähän lisää opiskelua tekniseltä alalta. Töitä on riittänyt. Monta kertaa olen ajatellut, että onneksi lähdin siitä lehtihommasta pois. Työnähän se on aika mukavaakin, vapaata ja saa liikkua mutta itse en olisi sitä pystynyt eläkeikään saakka tekemään.
-
Kaarmis
Jaa. Menneitä ammatteja postin- ja hesarin jakaja, lehtimyyjä sekä sisustussuunnittelija. Nykyisiä mainoslavastaja, kirvesmies, putkimies sekä graafikko. Tulevaisuudessa ilmeisesti taas yrittäjä, onko se ammatti?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Ohjelmisto- ja toimialaasiantuntija. Jotain muutakin voisi välillä koittaa, olen hiljaseltaan haaveillut yliopisto-opiskeluista. Edes työn ohessa. Humanistiset tieteet ja sosiologia kiinnostavat.
And Justice For All
- Sukututkija
Jonkinlainen tietokonemanageri, joka huseeraa jos vaikka missä hankkeessa ymmärtämättä niistä mitään - siis aito päällikkö...
-
Peeveli
Timbermanni n.13 vuoden kokemuksella. Kerrostalot,hirsitalot,hotellit ja huoneisto remontit on alaani.
...Mess with the best, fuck the rest
-
erasmios36
mukana ollessani olin kokki, kun aloin erkaantua jt:sta opiskelin lisää ja tein töitä mm. seuraavissa töissä lääkintävahtimestarin/obduktioavustajan kautta mielenterveyshoitajaksi ja nykyään ensihoitajana
-
Jakke
Sähköllä toimivia härveleitä olen yrittänyt pitää toiminnassa koko työurani. Aluksi 6,5 vuotta viihde-elektroniikkaa, telkkareita ym. hupilaitteita korjaillen, viimeiset 15 vuotta teollisuusautomaation parissa pikkupomona patsastellen.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Agnostikko
Entiset ammatit: Pesula-työntekijä Autonpesu/huoltomies Eläintenhoitaja(maatalous) Eläintenhoitaja(Helsingin pien ja suureläin klinikka) Lehdenjakaja Muuttomies Puhelinmyyjä Leipomotyöntekijä Tietyömies Rakennusmies Varastomies(teollisuus) Piha-rakennusmies Autokuski Varastomies(kauppa) Puuseppä(Jeesuskin muuten oli) Huoltomies
Nykyään olen sairaseläkkeellä
Nykyään olen sairaseläkkeellä
-
Bergerac
Lyhyesti: I C T
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
theos
Höpö höpö. Poliisi sinä oot. Naamasikin on näkyny telkkarissa.Bergerac kirjoitti:Lyhyesti: I C T
-
Bergerac
OT ; Mulla on muuten kaikki jaksot sekä VHS:llä että DVD:llätheos kirjoitti:Höpö höpö. Poliisi sinä oot. Naamasikin on näkyny telkkarissa.Bergerac kirjoitti:Lyhyesti: I C T
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
-
Pehmoluopio
Kotiavustaja, henkilökohtainen avustaja, työtön.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
SisarHento
Eläkkeellä oleva sisätautien ja kirurgian erikoissairaanhoitaja
Noin viisi vuotta olin kotiäitinä, kun noita lapsia siunaantui kolme kappaletta. Siinä ohessa tein kuitenkin sairaalakeikkaa, mutta pääsääntöisesti jaoin Lapin Kansaa aamuöisin.Net olit mukavaa aikaa, niinko meilä täälä Lapissa sanothaan.
Noin viisi vuotta olin kotiäitinä, kun noita lapsia siunaantui kolme kappaletta. Siinä ohessa tein kuitenkin sairaalakeikkaa, mutta pääsääntöisesti jaoin Lapin Kansaa aamuöisin.Net olit mukavaa aikaa, niinko meilä täälä Lapissa sanothaan.
-
jak
Työkyvyttömyyseläkkeellä, aika iso syy JT "kaverien" ulkopuolelle sulkeminen. Piti tehdä valinta minuuteissa antaako vaimon kuolla vai ottaa verta, aortta repesi. Eli tämä ratkaisu oli huomattavasti kamalampi kuin muutaman "kaverin" aviorikokset. Mutta mitäpä tuosta, enään en ajattele jojoon menemistä tai metron alle hyppäämistä. Mutta perkeleen kamala tyyppi olen kun vaimon laitoin ykkössijalle. Niin ne vaimonkin "kaverit" sitten katosivat. Terveisiä vaan sinne vallilaan, luette kuitenkin näitä ja melkein onnistuitte. Varmaan nautitte koko sydämmestä kun yhden ihmisen lähes ajoitte itsetuhoon. No tuli vähän purettua....