KN1 kirjoitti:Oli jengi mikä tahansa jehovantodistajat, homot, kommarit, veljesseuralaiset , niin aina tietty eliitti pyrkii irtautumaan ns. taviksista. Näin olen ymmärtänyt, kun olen Erik Allardtin teoksiin sosiologiasta hieman perehtynyt.
KN1 Kirjoituksesi eliitti-luokasta ja tavis-luokasta herätti mielenkiintoni. Jätetään homot, kommarit + muut sivuun ja keskitytään Veljesseuran ihmisiin. Täältä löytyy ehkä kanssa se nimeämäsi eliitti, mutta jos mentäisiin Veljesseuran-eliitistä asteittain sotilasarvossa askel kerrallaan alemmaksi.
Voisiko näille antaa eri nimet jokaiselle Veljesseuran eri ihmisryhmälle? Ja jos voi niin tuleeko mieleen joitain Veljesseuran järjestys arvo-nimiä? KN1 ja kaikki muutkin voivat heittää Veljesseuran nokkimisjärjestyksen nimiehdotuksia. Miten juttu menee eliitistä alimpaan kastiin järjestyksessä täällä? Itse olen niin uusi täällä että annan vuoron ekaksi muille kokeneemmille. Olkaa hyvät.
Viimeksi muokannut Tony, 07.03.2013 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:OT ketjusta "Hui kauhistus!" jaettu omaksi ketjuksi
Agnostikko kirjoitti:Ja jos voi niin tuleeko mieleen joitain Veljesseuran järjestys arvo-nimiä? KN1 ja kaikki muutkin voivat heittää Veljesseuran nokkimisjärjestyksen nimiehdotuksia. Miten juttu menee eliitistä alimpaan kastiin järjestyksessä täällä? Itse olen niin uusi täällä että annan vuoron ekaksi muille kokeneemmille. Olkaa hyvät.
...Mulla on itsellä iso karkki-mässy pussi täällä ja kokista... popparit unohdin tällä kertaa.. Tarkoitin arvo-nimi ehdotuksilla eri ihmisryhmiä täällä esim. Eliitti, Eliitin-mielistelijät, Oppositio luopiot, jne...... Ei siis tartte teidän itse nimimerkkiä nyt sentään alkaa lateleen ..hui!..
Tai jos haluatte näin toimia, eli itse nimimerkit kehiin niin voihan joku rohkea senkin listan vetäistä.
Agnostikko kirjoitti:Ja jos voi niin tuleeko mieleen joitain Veljesseuran järjestys arvo-nimiä? KN1 ja kaikki muutkin voivat heittää Veljesseuran nokkimisjärjestyksen nimiehdotuksia. Miten juttu menee eliitistä alimpaan kastiin järjestyksessä täällä? Itse olen niin uusi täällä että annan vuoron ekaksi muille kokeneemmille. Olkaa hyvät.
Nyt täytyy ottaa popparit esiin.
Lainaa poppareita Vieraalta ja jättää vain tämän aikanaan käsitellyn aiheeseen osittain liittyvän asian tänne:
VSF Kiinnostunut
VSF Rivijäsen
VSF Avustava palvelija
VSF Tienraivaaja
VSF Toimeton,epäsäännöllinen (->=anonyymipummi)
jne tai jotain tälläistä ja nimitys muuttuu xxx veistien jälkeen. Tämän ylläpito voisi määritellä kuten voisi määritellä myös veikeät nimikkeet.
Onko tälläinen veikeä visuaalinen ominaisuus tarpeen (etenkin jos on mahdollista rekisteröityneen valita näkyykö tämä hellittelynimi) ?
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
No sielläpä oli juttua reippaasti kun kurkistin Bergeracin linkkiin. Ja sit on oma juttunsa Veljesseuran käyttäjissä se minkä nykyisen mahdollisen uskonnollisen tai jonkin muun näkemyksen kukin omaa ja se saattaa muodostaa omia ihmis-ryhmittymiä ehkä. Oma porukkansa voi olla myös ne joilla on hieman vielä toinen jalka vartiotorniseuran puolella. Voi löytyä niitäkin jotka ovat täysin jehovantodistajien mielenhallinnassa vielä mukana mutta uskaltavat jo rikkoa älä paina luopio-nappia sääntöä ja kirjoittaa tänne. Myös oma tarinansa miten henkilökemiat toimii eri ihmisillä. Se synnyttää omat jenginsä.
KN1 kirjoitti:
Lisäys: Alinta kastia ovat julistavat jehovantodistajat (esim. seuraaja), joilla ei näytä olevan mitään suojaa sivistymättömältä kielenkäytöltä. Moukarointi saa aivan rauhassa jatkua sellaisen sanoituksen säestyksellä, että tuskin kenenkään muun kohdalla sellaista siedettäisiin.
Saa ja saa. Edellisen tapauksen yhteydessä viestejä siistittiin melko rankalla kädellä ja moukaroija sai parin viikon jäähyn.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
KN1 tilanne raporttiin.. Eli siis aikanaan uskikset ja ateistit huomasivat kumpikin osapuoli samat valheet vartiotorniseurasta ja yhtenäisenä porukkana häippäsivät siitä. Vaikka ajatus pohja oli kummallakin porukalla sama paljastettu vartiotorniseura-valhe, niin näkemysero Jumalaan uskovien ja ateistien kanssa myöhemmin kärjistyi ja homma meni riitelyksi ja uskikset häippäsivät.
Uskikset sitten otaksuisin (yritän selvän-nähdä) hajosi pienempiin porukoihin, koska heillä tuli vielä keskenään lahko-jakaumaa miten uskotaan ja osa tais jopa löytää jonkin uuden Jeesus-kerhonkin. Ateistit olivat/ovat vahvempi yhtenäisempi ryhmittymä mikä pysyy paremmin kasassa, kun ei niin opillisia näkemyseroja vaikkapa evoluutiosta ja ei tartte kättä vääntää Raamattu-opillisista näkemys eroista kun se on satu-kirja vain heille. Sitten syntyi Veljesseura.
KN1 kirjoitti:
Mutta enköhän tuosta Markku Meilosta ja Torninvartijasta aivan tarpeeksi jauhanut, että lupaan EN ENÄÄ KOSKAAN MAINITSE MARKKU MEILOA JA TORNINVARTIJAA MISSÄÄN KIRJOITUKSISSANI.
Pitäisin tuota sangen asiallisena linjauksena, koska eiköhän käsityksesi heidän toiminnastaan ole tullut täällä kohtuullisen selväksi. Toisekseen, sinulla on ymmärrystä ja kykyä kirjoittaa erinomaisen mielenkiintoista tarinaa muistakin aiheista.