Ammattisi?
Valvoja: Moderaattorit
-
paula
Re: Ammattisi?
JT aikana olin siivoojana, perhepäivähoitaja ja jaoin varhaislehtiä. Siivoojana olin yleisimmin aamuöisin, hoidin omat lapset päivällä. Srk harrastukset sai hoidettua eikä ollut sosiaalisia paineita työkavereiden suhteen. Ja kun oikea elämä alkoi kiinnostaa niin opiskelin lähihoitajaksi. Vantaalla ja Tuusulassa oli terveyskeskuksessa töissä, täällä maalla olen nyt kotihoidossa.
-
ippe
JT aikana olin myyjänä, tarjoilijana, lehtienjakana ja kiinteistövälittäjänä tienraivauksen lomassa. Tosin tiesin aina että minulla on älliä myös muuhun, joten jo todistaja aikanani lähdin hakemaan jatkokoulutusta, mikä varsinkin loppuaikana järjestössä herätti "pahaa verta ja puhetta". No tässä sitten olen toiminut liiketoimintajohtajana, juristina ja ensi viikolla vannon tuomarinvalan, sillä 1.4. aloitan käräjäoikeuden tuomarina, eli olen tullut melkoisen matkan 
-
Mag Mell
Ipelle onnittelut jo etukäteen.
Olen vähän kade, sillä juridiikka kiinnostaa kovasti, ja ehkä inasen verran harmittaa kun ei sitä tullut nuorempana enemmälti opiskeltua.
Opiskelin sen sijaan liiketaloutta, nyt onkin tullut jo jokunen vuosi huideltua henkilöstö-/palkkahallinnon hommissa. Ihan mukavaa työtä sekin; pääasia lienee että työstään pitää ja että palkalla tulee hyvin toimeen.
PS. Ippe, ei sitten turhia kitsastella lastensuojeluun tai seksuaali/väkivaltarikoksiin liittyvien tuomioiden pituuksissa.
Opiskelin sen sijaan liiketaloutta, nyt onkin tullut jo jokunen vuosi huideltua henkilöstö-/palkkahallinnon hommissa. Ihan mukavaa työtä sekin; pääasia lienee että työstään pitää ja että palkalla tulee hyvin toimeen.
PS. Ippe, ei sitten turhia kitsastella lastensuojeluun tai seksuaali/väkivaltarikoksiin liittyvien tuomioiden pituuksissa.
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
-
ippe
Mag: Mun kaverini jo sanoivat etukäteen säälivänsä niitä reppanoita, jotka tulevat mun tuomittavakseni