eräällä ex-mäkihyppääjällä on taas uusi naisystävä,
mikähän on miehen salaisuus, varmaan aika mones
nainen jo kierroksessa
ei oo tarvinnu olla hänen puutteessa ainakaan,
osaisko ex-sisaret vastata mikä tuossa mäkikotka-miehessä viehättää,
olis kiva tietää
uusi naisystävä
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
uusi naisystävä
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
loikkarisusi
Re: uusi naisystävä
En osaa, olen ihan yhtä hämilläni kuin sinäkin 
- Tony
Jos vetoa pitäisi lyödä, laittaisin rahat miettimättä vaihtoehdolle että salaisuus liittyy henkilön tunnettuuteen. Random-Mattina metsäonni saattaisi olla 'hieman' laimeampaa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Minäkin luulen että julkisuudella on aika paljon tekoa tuon ilmiön kanssa. Voisiko osaselitys olla myös se, että tämä elämän kolhima mäkikotka laukaisee tietyn tyyppisissä naisissa hoivavietin? Nainen tuntee vastustamantonta tarvetta "eheyttää" Matti "kunnon mieheksi"?
And Justice For All
- Tony
Monta on ollut koittajaa, vaan ei yhtään voittajaa. Tämä ei toki estä yrittämästä.sinner74 kirjoitti:Voisiko osaselitys olla myös se, että tämä elämän kolhima mäkikotka laukaisee tietyn tyyppisissä naisissa hoivavietin? Nainen tuntee vastustamantonta tarvetta "eheyttää" Matti "kunnon mieheksi"?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Mag Mell
Jep, ei osaa sanoa. 
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.