Tähän mun on pakko vielä puuttua. En ole millään muotoa arvioinut persoonaasi tai persoonallisuuttasi. Olen puuttunut ainoastaan neuvoihisi ja siihen, mitä olet ollut antavinasi itsestäsi ymmärtää. En kiellä, ettenkö voisi olla väärässä. Jarken elämäntilanteeseen mielipiteen muodossa olen puuttunut. Mikä närää? Kumpikin hänelle hyvää toivonemme.KN1 kirjoitti:Varsin muualla on pärjätty, kuin Alppikadulla tai Herttoniemessä ja särmää riittää. Jos sinun surkean elämän projisointi minuun helpottaa, niin pidä mielikuvasi
Mitä noi Mankkaan kaatikset tai muut, mitä mainitsin, niin noilla mestoilla olen viettänyt useammankin vuorokauden. Noista Jarken metsä on Mankkaan entistä kaatista ja Lepakkoluolaa huimasti ruhtinaallisempi mesta ja päihittää monet asuntolatkin. Lienetkö koskaan poikennut. Sanon tämän ihan selvyydeksi, jos se hiukka helppaa.
Tapasin noilla areenoilla monta mahtavaa miestä, joilla lihakset pullisteli niin, etteivät tahtoneet ryysyt kestää. Tosiasiassa veikot olivat hitonmoisessa pulassa, mutta pitihän sitä jollain "häntäänsä" nostaa, kun ei juuri muutakaan ollut. Tapasin montakin karskia ja riskiä miestä, jotka tuskin esittämällesi komeudelle kalpenivat, mutta silti. Eivät auttaneet pituus, eivät lihakset.
Mitä taas Jarkkeen tulee, en ole havainnut mitään "lihasten pullistelua" tai muutakaan tuon tapaiseen viittaavaa. Mies on selvinnyt metsässään erinomaisen hyvin, suorastaan kunnioitettavasti. On sitten ihan eri juttu, miten hyväksyttävänä sitä on pidetty. Mies on kuitenkin osoittautunut selviävänsä hiukka hankalammissakin olosuhteissa, jos niikseen tulee ja saanut kokemusta elämäänsä.
Nyt tilanteensa on toinen ja ehkä hyvä niin. Mutta noi Sun neuvos, niillä ei elämässä pitemmälle pärjää, kuten totesin. Ihan vapaasti saat itse keinojasi kokeilla. Ei kukaan ole Sinua kieltämässä. Jarkelle en niitä suosittele, koska huomattavasti fiksumpiakin keinoja löytyy.