RE: Maistuuko Mustamakkara
Valvoja: Moderaattorit
-
Bergerac
RE: Maistuuko Mustamakkara
Mustamakkaran valmistusprosessissa veren ainesosat pilkkoutuvat Seuran vaatimuksien mukaisesti Seuran näkökulmasta hyväksyttäviin osiin.
Miten on tällä hetkellä, Maistuuko mustamakkara ? Tänne maistuu puolukan ja muiden vastaavien kera tai ilmankin. Tartte muutakuin muutama pötkäle ja maha on täynnä.
Miten on tällä hetkellä, Maistuuko mustamakkara ? Tänne maistuu puolukan ja muiden vastaavien kera tai ilmankin. Tartte muutakuin muutama pötkäle ja maha on täynnä.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Bergerac
Re: RE: Maistuuko Mustamakkara
Jostain kumman syystä olen maistanut ja toimii enemmän kuin hyvin.Bergerac kirjoitti:Mustamakkaran valmistusprosessissa veren ainesosat pilkkoutuvat Seuran vaatimuksien mukaisesti Seuran näkökulmasta hyväksyttäviin osiin.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
-
Veli-Hopea
En ole maistanut ja aion jatkaa samalla linjalla. Sen verran tuota kieltoa on tuputettu, etten helposti idealle lämpeä, että erikseen verimakkaraa lähtisin ostamaan. Aion jatkaa veren "karttamista" vaikka ihan muodon vuoksi. Verensiirto on asia erikseen. En tapa itseäni tai tapata ketään sen edessä.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Jaakob
En ole maistanut enkä aiokaan maistaa. Sama koskee myös esim. verilettuja. Kyllä se verikielto vaan on saanut jonkin pysyvän oikosulun aikaiseksi mun pääkopassani.
edit: olen toki muutenkin ruoka-ainerajoitteinen, vaikka allergioita ei olekaan
edit: olen toki muutenkin ruoka-ainerajoitteinen, vaikka allergioita ei olekaan
Viimeksi muokannut Jaakob, 07.04.2013 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
-
p0ter0
Mustamakkara on ihan OK silloin tällöin. Meni kyllä näin syntymästä lähtien karttaneena hyvin pitkään, että edes tuli mieleen maistaa.
-
Kaarmis
Maistan kyllä aina tilaisuuden tullen, mutten ole oppinut tykkäämään. Johtuupi sen ryynisestä rakenteesta, ei veripitoisuudesta.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Peeveli
Pisteet ja suosittelut tapolan palvi-ryynimakkaralle 
...Mess with the best, fuck the rest
-
Seuraaja
En ole maistanut mitään verituotetta koko "maailmassa" oloni aikana vaikken ole ollutkaan sen enempää omani kuin muidenkaan "moraalinvartija", enemminkin "kaksinaismoralisti" salliessani yhtä ja kieltäessäni toista, enkä aio vast'edeskään maistaa.
- varhaislapsuuden aikana jolloin perheessä ei vielä oltu Jehovan-todistajia käytettiin verituotteina "punaslättyjä" ja rössyä joten silloin olen syönyt.
- joskus on silti tullut kiusaus syödä verilättyjä, mielihalu on askarrellut siinä miten ne joskus maistuivat voissapaistettuina, tämän suhteen omatunto ei ole nyt syyttäjänä sillä vastustin tuota halua jostakin syvältä kumpuavasta kunnioituksesta Jumalan sanaa kohtaan... ja olen huomannut toimineeni oikein seuraavaa Room.kirj.raamatunkohtaa lukiessani:
14:20 Lakkaa repimästä maahan Jumalan työtä vain ruoan tähden. Tosin kaikki on puhdasta, mutta se on vahingollista ihmiselle, joka syö antaen aihetta kompastumiseen.... 23 Mutta jos hänellä on epäilyksiä, niin hänelle on jo langetettu tuomio, jos hän syö, koska hän ei syö uskosta.
- Paavalihan ei tässäkohtaa puhu verenkäytöstä elintarvikkeena...tämä on silti sovellettavissa käytäntöön siinä mielessä ettei pidä ylönkatsoa lähimmäistä olipa hän nyt sitten vaikka ihan kukatahansa ja säilyttäen näin itsekunnioituksen.
...näin olen perustellut itselleni kieltäymystäni.
- varhaislapsuuden aikana jolloin perheessä ei vielä oltu Jehovan-todistajia käytettiin verituotteina "punaslättyjä" ja rössyä joten silloin olen syönyt.
- joskus on silti tullut kiusaus syödä verilättyjä, mielihalu on askarrellut siinä miten ne joskus maistuivat voissapaistettuina, tämän suhteen omatunto ei ole nyt syyttäjänä sillä vastustin tuota halua jostakin syvältä kumpuavasta kunnioituksesta Jumalan sanaa kohtaan... ja olen huomannut toimineeni oikein seuraavaa Room.kirj.raamatunkohtaa lukiessani:
14:20 Lakkaa repimästä maahan Jumalan työtä vain ruoan tähden. Tosin kaikki on puhdasta, mutta se on vahingollista ihmiselle, joka syö antaen aihetta kompastumiseen.... 23 Mutta jos hänellä on epäilyksiä, niin hänelle on jo langetettu tuomio, jos hän syö, koska hän ei syö uskosta.
- Paavalihan ei tässäkohtaa puhu verenkäytöstä elintarvikkeena...tämä on silti sovellettavissa käytäntöön siinä mielessä ettei pidä ylönkatsoa lähimmäistä olipa hän nyt sitten vaikka ihan kukatahansa ja säilyttäen näin itsekunnioituksen.
...näin olen perustellut itselleni kieltäymystäni.
- pilkkominen ja hajoaminen ovat eri prosesseja.Mustamakkaran valmistusprosessissa veren ainesosat pilkkoutuvat Seuran vaatimuksien mukaisesti Seuran näkökulmasta hyväksyttäviin osiin.
Viimeksi muokannut Seuraaja, 07.04.2013 22:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Mustamakkara on ihan OK. En ole suuri makkarafanaatikko, mutta siinähän mustamakkara menee kuin muukin kyrsä, silloin harvoin kun makkaraa nautitaan.
Verilätyt sun muut verimakkarat on testattu myös. Kai niitäkin syö, vaikka eivät mitään järisyttäviä makuelämyksiä minulle edusta.
Veriruokiin kajoaminen vaati viimeistenkin jehofiilin elkeiden poisoppimista. Olisiko ollut luokkaa 7-8 vuotta monotuksen jälkeen. Veren luovuttaminen on vielä todo-listalla. Ei senkään suhteen enää mitään uskonnollista kohinaa ole, mutta kun en oikein diggaa piikittelyä...
Verilätyt sun muut verimakkarat on testattu myös. Kai niitäkin syö, vaikka eivät mitään järisyttäviä makuelämyksiä minulle edusta.
Veriruokiin kajoaminen vaati viimeistenkin jehofiilin elkeiden poisoppimista. Olisiko ollut luokkaa 7-8 vuotta monotuksen jälkeen. Veren luovuttaminen on vielä todo-listalla. Ei senkään suhteen enää mitään uskonnollista kohinaa ole, mutta kun en oikein diggaa piikittelyä...
And Justice For All
-
YksinäinenSusi
hmm...
kyllähän se mustamakkara maistuu taivaalliselta varsinkin puolukkasoseen kera, ainakin minun mielestäni ...
mutta ehkä vasta eronneen ei kannata hätäillä sen kanssa, vaan syödä vasta sitten sitä kun on päässyt irrottautumaan kunnolla valtakunnan kahleista ...
kyllähän se mustamakkara maistuu taivaalliselta varsinkin puolukkasoseen kera, ainakin minun mielestäni ...
mutta ehkä vasta eronneen ei kannata hätäillä sen kanssa, vaan syödä vasta sitten sitä kun on päässyt irrottautumaan kunnolla valtakunnan kahleista ...
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Vieraas
En ole pystynyt syömään, en myöskään verilettuja. Ei vaan pysty. Kummallista sinänsä, syvälle on kyseinen inho lapsena istutettu.Bergerac kirjoitti:Miten on tällä hetkellä, Maistuuko mustamakkara ? Tänne maistuu puolukan ja muiden vastaavien kera tai ilmankin. Tartte muutakuin muutama pötkäle ja maha on täynnä.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
-
Veli-Hopea
Offtopic,eli et ole Jehovan todistaja , mutta olet Jehovantodistaja perheestä?Seuraaja kirjoitti:- varhaislapsuuden aikana jolloin perheessä ei vielä oltu Jehovan-todistajia käytettiin verituotteina "punaslättyjä" ja rössyä joten silloin olen syönyt.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-
Viljo
Olen maistanut ja onhan se pudonnut, mutta ei ole mun suosikkilistalla. Kannattaa mielestäni maistaa, sillä demonisoidun ruoan syömisen voi nähdä siirtymisriittinä tavallisemmaksi ihmiseksi. Ei sitä tarvitse fanittaa jos ei tykkää.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
loikkarisusi
Inhottaa useimmat sisäelimet ruoassa, joten enpä ole maistanut eikä tee mieli. Lisäksi en pidä aidosta, lihaisasta lihasta - olen sellainen lenkkimakkaran puputtaja. Sillä ei ole mitään väliä jos jossain ruossa on veren jäänteitä tms., en tarkastanut niitä edes jt-aikoinani. Verilettujen haju taas on niin kuvottava että ruokahalu menee välittömästi.
-
Nimrod
Niille jotka eivät vielä ole maistaneet; maku o hyvin samankaltainen verraten maksalaatikkoon. Rapsakka pinta ja mieto maku. Ei siinä veri maistu vaikka se ensin jännitti. Hyvää on ja tulee toistekin syötyä.
"Kuka on jumala, niin että minun pitäisi totella hänen ääntään? En tunne ketään jumalaa." -Mahtava metsästäjä