ValoVedet

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vieraas

Re: ValoVedet

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Kyseinen sivusto myy myös tyylikkäitä traktaatteja.

Kuva
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Varmaan siitä samasta orjantappuratehtaasta, joka valmisti niitä Palestiinassa vientiinkin jo ajanlaskumme ekalla vuosisadalla?
SonOfJesus

Viesti Kirjoittaja SonOfJesus »

Ihan tulee mieleen "Aidot Jeesuslapsen muoviset maitohampaat". :)
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Markku Meilo

SonOfJesus kirjoitti:Ihan tulee mieleen "Aidot Jeesuslapsen muoviset maitohampaat". :)
Kunnon ikivanha 'aito kelsiturkkijäljitelmä' -sanonta sai mut miettimään, että jäljitelmäkin on kopioitavissa, eli tuote voi olla kopio aseman saavuttaneesta tuotejäljitelmästä.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Uutisten perusteella Talvivaaran kaivosyhtiö on tehnyt todellisen palveluksen paikkakuntalaisille ja vähän kauempanakin asuville. Kuvitelkaa, millaisen määrän he ovat toimittaneet ympäristöön värähtelevää (säteilevää) vettä ja vieläpä ihan ilmaiseksi.
Let me go Master I hate you so
Vieraas

rippeli kirjoitti:Uutisten perusteella Talvivaaran kaivosyhtiö on tehnyt todellisen palveluksen paikkakuntalaisille ja vähän kauempanakin asuville. Kuvitelkaa, millaisen määrän he ovat toimittaneet ympäristöön värähtelevää (säteilevää) vettä ja vieläpä ihan ilmaiseksi.
Ehkä Talvivaara-kivennäisvesi on pian kovakin brändi?

Kuva
Markku Meilo

Vieraas kirjoitti:Ehkä Talvivaara-kivennäisvesi on pian kovakin brändi?
Tuskin saa Jehovan kansaa liikkeelle samoin mitoin kuin tämä puoskaroiti aikoinaan.
Vieraas

Sanna Ukkola kirjoittaa Minä Olen -messuista niin osuvasti, että ainakin itse voin allekirjoittaa kaiken. Eletään vuotta 2013 ja maadoituskosketusta myydään 15 eurolla.

http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_turh ... at/6488757

Jokainen saa tietysti aivan vapaasti uskoa ja laittaa rahansa mihin tahansa. Mutta kun...
Parhaimmillaan rajatiede on harmitonta hömppää. Pahimmillaan se tappaa ihmisiä.
Tätä faktaa jouduin todistamaan läheltä, sen kun olisi jotenkin voinut estää.
Vieraas

Nyt olisi tarjolla mindfulness-meditaation opetusta lapsille. 135 euroa per kaksi päivää, Amerikan kielellä. Eräs Carriekin oli kuulemma pystynyt vaihtamaan lääkkeet ja terapian tähän. Ikärajoista ei mainita mitään.

Meditaatio on niinku mun juttu.Se auttaa mua pysyyn rauhallisena ja tiedän, että se on auttanu mua keskittymään koulutyöhön ja auttanut mua myös ratsastamisessa

https://www.facebook.com/events/385556211540556/

Edit: meditaatiolla sinänsä on todistettavasti hyviä vaikutuksia, mutta yhdistelmä "maksa 135 EUR, unohda terapia ja lääkkeet ja ylipäänsä lapset kohderyhmänä on mielestäni melkoisen härskiä touhua."
Vastaa Viestiin