Raiskauksen estäminen
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieraas
Raiskauksen estäminen
Vartiotorni-seura ohjeistaa naisia pelkästään kirkumaan, mutta tämä metodi vaikuttaa paljon tehokkaammalta. Eikä edes mene pahasti väkivallan puolelle. Nainen "iski veitsen miehen kädestä, halkaisi sen kahtia, puri häntä käteen, pakotti hänet maahan ja lukitsi hänet reisiensä väliin." Kätevää.
http://bit.ly/ZRqfoT
http://bit.ly/ZRqfoT
Video ei ollut ohjeistusvideo.
-
Kaarmis
Re: Raiskauksen estäminen
Halkaisi "sen" kahtia?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
- Jaakko Ahvenainen
-
Vieraas
Ei vaan se halkaisi sen miehen kahtia. Sit se söi sen. *tirsk*Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Paloiteltua kättä lienee helpompi pureskella.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Rape Raiskaaja ollut ihmeissään, tämän merinaisen kohdattuaan. Vaatii tuo jo vähän senluonteista koreografiaa, jota ei peruskoulussa tai marttakerhossa kovin pitkälle opiskella.
Minulla ei ole päteviä neuvoja raiskaus- tai muunlaisiin väkivaltatilanteisiin, mutta olen ajatellut että mikäli väkivallan kohteeksi joudun, niin pistän hanttiin viimeiseen veripisaraan asti. Jos käy kipiää minulle, niin käy kyllä sinullekin.
Minulla ei ole päteviä neuvoja raiskaus- tai muunlaisiin väkivaltatilanteisiin, mutta olen ajatellut että mikäli väkivallan kohteeksi joudun, niin pistän hanttiin viimeiseen veripisaraan asti. Jos käy kipiää minulle, niin käy kyllä sinullekin.
And Justice For All
-
YksinäinenSusi
voisi myös ajatella että "halkaisi sen kahtia" - tarkoittaisi että halkaisi sen veitsen kahtia,
raiskauksen voi kuulemma myös estää potkaisemalla miestä haarainperään, niin lujaa että mieheltä pakenee ilma keuhkoista ja mies tukehtuu, loppuu raiskaukset sen miehen osalta,
ja jos ei tukehdu niin, voi tulla jotain muuta sivuvaikutusta, ettei haluta pitkään aikaan raiskata ketään,
ja eihän siihen raiskaukseen paljon tarvita, aviovaimo saattaa valittaa, että aviomies raiskasi hänet, koskapa hän ei halunnut seksiä,
lienee parasta varmistua että vaimo haluaa, ennenkuin ryhtyy toimiin hänen kanssaan
raiskauksen voi kuulemma myös estää potkaisemalla miestä haarainperään, niin lujaa että mieheltä pakenee ilma keuhkoista ja mies tukehtuu, loppuu raiskaukset sen miehen osalta,
ja jos ei tukehdu niin, voi tulla jotain muuta sivuvaikutusta, ettei haluta pitkään aikaan raiskata ketään,
ja eihän siihen raiskaukseen paljon tarvita, aviovaimo saattaa valittaa, että aviomies raiskasi hänet, koskapa hän ei halunnut seksiä,
lienee parasta varmistua että vaimo haluaa, ennenkuin ryhtyy toimiin hänen kanssaan
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Kaarmis
Munille potkimisesta voi joutua itse tuomiolle tässä rakkaassa Suomenmaassa, jossa rikollisten oikeudet on turvattu paremmin kuin uhrin.
Voi joutua, ja on joutunutkin.
Voi joutua, ja on joutunutkin.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Vieraas
Oikeustajua vastaan soti pahasti sekin keissi, missä bussikuski suojautui päällekarkaajalta tönäisemällä tätä. Kuski tuomittiin makselemaan korvauksia miehen katkenneesta hampaasta ja ties mistä kivuista ja säryistä. Näissä epäilemättä lain kirjain toteutuu, mutta ei kyllä henki.Kaarmis kirjoitti:Munille potkimisesta voi joutua itse tuomiolle tässä rakkaassa Suomenmaassa, jossa rikollisten oikeudet on turvattu paremmin kuin uhrin.
-
YksinäinenSusi
ehkä ainoaksi konstiksi jää kunnon voltti-annos sähköaseesta, jota nainen kantaisi taskussaan, ei tulisi isompaa ulkoista vammaa, ehkä punoittais se kohta pari päivää,
ja jos nainen pitäisi suunsa kiinni, kukapa sitä voisi todistaa
(vai onkohan semmoisia oikeasti olemassa, en ole kyllä oikeasti nähnyt)
ja jos nainen pitäisi suunsa kiinni, kukapa sitä voisi todistaa
(vai onkohan semmoisia oikeasti olemassa, en ole kyllä oikeasti nähnyt)
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
odette80
No ei välttämättä poliisille voi kertoa et hei joku meinas raiskata minut, mutta potkasinkin sitä päähän. Siinä vaiheessa katoaisin vähin äänin pois paikalta.
Meidän entisen asunnon takametsässä joku äijä oli käynyt naisen päälle jolla oli vielä muistaakseni iso koira mukana. Nainen oli päässyt karkuun... jostain syystä tuli kartettua kyseistä metsää. Onneks nuorin koirani murisee käskystä aika hyvin ja tosiaan on kunnon murinaa!
Meidän entisen asunnon takametsässä joku äijä oli käynyt naisen päälle jolla oli vielä muistaakseni iso koira mukana. Nainen oli päässyt karkuun... jostain syystä tuli kartettua kyseistä metsää. Onneks nuorin koirani murisee käskystä aika hyvin ja tosiaan on kunnon murinaa!