Perinteinen Suomenlinnan miitti
Valvoja: Moderaattorit
-
Kaarmis
Perinteinen Suomenlinnan miitti
Taas olis tarkoitus nähdä isossa porukassa Suomenlinnan (Helsinki) maisemissa, lauantaina 15.6.2013 noin kello 14, pääsataman rannassa.
Eli kauppatorilta lähtee vähän väliä lauttoja, mutta matka kestää hetken, joten joskus 13:30 paikkeilla lähtevään lauttaan olis hyvä saapua. Siinä pressanlinnan edustalla on sellainen ruskea puinen rakennus jonka edestä lähtee lautta, joka maksaa vain Helsingin sisäisen bussilipun verran. Siitä kauppatorin laidasta lähtee joitain risteilypurkkejakin, jotka saattavat maksaa enemmän ja mennä sinne Suomenlinnan toiseen laituriin.
Jos sää sallii, varmaan norkoilemme siellä ehkä kahdeksaan asti, joten myöhemminkin kannattaa vielä paikalle saapua. Yleensä olemme siinä kirkon puistikossa, mutta kannattaa ottaa mun puhelinnumero talteen että löydämme toisemme. Siis 046 546 2879.
Kannattaa varata jotain mussutettavaa ja omat juomat mukaan, toki siellä on myös hyvinvarustettu Siwa.
Tervetuloa sankoin joukoin! Suomenlinnan kiertokävelyitäkin opastettuina on järjestetty, joten halutessaan saa myös gylttyyriäkin...
Eli kauppatorilta lähtee vähän väliä lauttoja, mutta matka kestää hetken, joten joskus 13:30 paikkeilla lähtevään lauttaan olis hyvä saapua. Siinä pressanlinnan edustalla on sellainen ruskea puinen rakennus jonka edestä lähtee lautta, joka maksaa vain Helsingin sisäisen bussilipun verran. Siitä kauppatorin laidasta lähtee joitain risteilypurkkejakin, jotka saattavat maksaa enemmän ja mennä sinne Suomenlinnan toiseen laituriin.
Jos sää sallii, varmaan norkoilemme siellä ehkä kahdeksaan asti, joten myöhemminkin kannattaa vielä paikalle saapua. Yleensä olemme siinä kirkon puistikossa, mutta kannattaa ottaa mun puhelinnumero talteen että löydämme toisemme. Siis 046 546 2879.
Kannattaa varata jotain mussutettavaa ja omat juomat mukaan, toki siellä on myös hyvinvarustettu Siwa.
Tervetuloa sankoin joukoin! Suomenlinnan kiertokävelyitäkin opastettuina on järjestetty, joten halutessaan saa myös gylttyyriäkin...
Viimeksi muokannut Kaarmis, 12.05.2013 16:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Kaarmis
Re: Perinteinen Suomenlahden miitti
Ei ilmoittautumisvelvollisuutta! Paikalla on ollut aikaisemmin parisenkymmentä exää, huonommallakin kelillä, ja nyt ajankohta siirrettiin vielä vähän kesäisempään ajankohtaan, joten sekaan kaikki vaan!
-
SonOfJesus
Minun kalenterissani 15.5.2013 on keskiviikko. 15.6.2013 on sen sijaan lauantai!Kaarmis kirjoitti:Taas olis tarkoitus nähdä isossa porukassa Suomenlinnan (Helsinki) maisemissa, lauantaina 15.5.2013 noin kello 14, pääsataman rannassa.
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
-
Kaarmis
Kiitos korjauksesta, siis nimenomaan LAUANTAINA 15.6. piti olla. 
-
Mir
Niin ja Suomenlinna eikä lahtiKaarmis kirjoitti:Kiitos korjauksesta, siis nimenomaan LAUANTAINA 15.6. piti olla.
Tapaamisiin en ole vielä tähän mennessä päässyt. Ajankohta olisi tällä kertaa sopiva. Paikkakin on mitä parhain. On vahva tunne, että vähintään puolituttuja naamoja + jokunen yllätyskin tullee bongattua vuosien takaa.
-
Kaarmis
Re: Perinteinen Suomenlinnan miitti
Jopas mä nyt oon mokaillu... 
-
Mievaan
-
SonOfJesus
Niin siinä käy, kun ei pysy Totuudessa! Kun kävisit vaan kokouksissa ja kentällä, niin etpä mokailisi tuolleen!Kaarmis kirjoitti:Jopas mä nyt oon mokaillu...
Vaan olisko sittenkin niin, että kenttäilyn ja kokousten aiheuttama tuska johtaisi pahempaan kuin pariin kirjoitusvirheeseen?
SonOfJesus
-
Emmy
Uskallanko tulla mukaan nuoresta iästäni ja siitä huolimatta, että en vielä ole eronnut? 
-
SonOfJesus
Siihen pystynet itse vastaamaan parhaiten.Emmy kirjoitti:Uskallanko tulla mukaan nuoresta iästäni ja siitä huolimatta, että en vielä ole eronnut?
- 1) Onko niin paljon ikää, että voit matkustaa yksin? (Itse kävin jo 9-vuotiaana kaukaisissakin konventeissa yksin.)
- 2) Uskaltaminen riippuu rohkeudesta. Oletko niin rohkea, että et anna pelon leimautumisesta estää tulemista tapaamiseen? (Itse olin niin rohkea, että minut erotettiin syynä: "tiedäthän sinä itsekin sen")
Omalta kohdaltani suosittelen mukaan tulemista.
SonOfJesus
-
Emmy
Niin siis ikää on 21, ja kuvittelisin kuuluvani nuorimpiin käyttäjiin täällä.SonOfJesus kirjoitti:Siihen pystynet itse vastaamaan parhaiten.Emmy kirjoitti:Uskallanko tulla mukaan nuoresta iästäni ja siitä huolimatta, että en vielä ole eronnut?
- 1) Onko niin paljon ikää, että voit matkustaa yksin? (Itse kävin jo 9-vuotiaana kaukaisissakin konventeissa yksin.)
- 2) Uskaltaminen riippuu rohkeudesta. Oletko niin rohkea, että et anna pelon leimautumisesta estää tulemista tapaamiseen? (Itse olin niin rohkea, että minut erotettiin syynä: "tiedäthän sinä itsekin sen")
Omalta kohdaltani suosittelen mukaan tulemista.
Lähinnä pelottaa kaikki tapaamiset, koska aina tekemisiäni ja sanomisiani on arvosteltu ja pidetty kauheina. Mutta eiköhän näissä miiteissä ole vähän vapaamielisempää porukkaa, kuin esimerkiksi konventeissa.
-
Kaarmis
Sekaan vaan, kyllä ikäluokkasi mukaisia ihmisiää on aina mukana ollut. Eikä tarvitse Seuran agentteja pelätä, niitä ei olle koskaan paikalla näkynyt! 
-
Emmy
Loistavaa
siellä nähdään!
-
loikkarisusi
Kuulostaa hyvältä! Minäkin yritän kovasti päästä tuonne ^^ Merkitsen tapahtuman kalenteriini.
-
Kaarmis
Hop.