Jäkiksen Mömmöm-kisat
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
Re: Jäkiksen Mömmöm-kisat
Mutta koska aina kannattaa varmistaa win-win -tilanne, niin pitkävetoon kannattaa laittaa panosta tasurille ja slovakkien voitolle. Näin kaikki tulokset on jollain tavalla positiivisia.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Veli-Hopea
Tony kirjoitti:Mutta koska aina kannattaa varmistaa win-win -tilanne, niin pitkävetoon kannattaa laittaa panosta tasurille ja slovakkien voitolle. Näin kaikki tulokset on jollain tavalla positiivisia.
Tasuria ei oo laitettu,mutta vielä näyttää ihan hyvälle.
Se on vaa nyt niin että suomipojan pitää hävitä. Lupaan laittaa puolet maailmanlaajuiseen jos voitan
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
- Tony
Hyvältä näyttää maailmanlaajuisen kannalta tällä htekellä.Veli-Hopea kirjoitti:Tony kirjoitti:Mutta koska aina kannattaa varmistaa win-win -tilanne, niin pitkävetoon kannattaa laittaa panosta tasurille ja slovakkien voitolle. Näin kaikki tulokset on jollain tavalla positiivisia.
Tasuria ei oo laitettu,mutta vielä näyttää ihan hyvälle.
Se on vaa nyt niin että suomipojan pitää hävitä. Lupaan laittaa puolet maailmanlaajuiseen jos voitan
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
Kuten huomaat, mikään vastustava ase ei menesty Suomen joukkuetta vastaan.Veli-Hopea kirjoitti: Se on vaa nyt niin että suomipojan pitää hävitä.
-
Veli-Hopea
No olisihan se pitänyt arvata. Onhan niillä mukana Kummolan siunaus ja vaikuttava voima.Tony kirjoitti:Kuten huomaat, mikään vastustava ase ei menesty Suomen joukkuetta vastaan.Veli-Hopea kirjoitti: Se on vaa nyt niin että suomipojan pitää hävitä.
No jokatapauksessa kun kerran Betelin pojat lukevat näitä, voitte lopettaa käsien hieromisen.
Yhdellä matsilla meni veikkaus vipuun , eikä mitään lahjoitusta maailmanlaajuiseen ole tulossa.
Teillä oli vain yli-innokkaita odotuksia... taas.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Että sitten Ruotsi-Suomi lauantaina. Eipä juuri paremmin olisi voinut käydä. Ei Suomi kyllä eilisellä pelillä Ruotsia kepitä. Kun ne karmeat panikointijaksot saataisiin pois, niin hyvä tulisi.
Kun nyt kerran menevät Ruåttiin, niin ehkä Jellonien kannattaisi soittaa Curre "Lekpappa" Lindström keksimään jotain hauskaa ohjelmaa perjantaille. Kierros Skansenilla, heppakaruselli Gröna Lundissa. Jospa se kasvattaisi pelaajien henkistä rentouspääomaa sen verran, ettei lauantaina mene missään vaiheessa puppendaali pöksyyn.
Edit:-i
Kun nyt kerran menevät Ruåttiin, niin ehkä Jellonien kannattaisi soittaa Curre "Lekpappa" Lindström keksimään jotain hauskaa ohjelmaa perjantaille. Kierros Skansenilla, heppakaruselli Gröna Lundissa. Jospa se kasvattaisi pelaajien henkistä rentouspääomaa sen verran, ettei lauantaina mene missään vaiheessa puppendaali pöksyyn.
And Justice For All
-
Veli-Hopea
sinner74 kirjoitti:Että sitten Ruotsi-Suomi lauantaina. Eipä juuri paremmin olisi voinut käydä. Ei Suomi kyllä eilisellä pelillä Ruotsia kepitä. Kun ne karmeat panikointijaksot saataisiin pois, niin hyvä tulisi.
Esittelykierros osoitteessa : [Vinbäcksleden 15, 732 49 Arboga, Ruotsi] saisi pojat varmasti hyvälle tuulelle ja mielikin olisi valmiiksi manipuloitu voittamaan vaikka henki menisi.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Oliskohan tuo kuitenkaan hyvä ajatus? Pelkään, että pelaajia alkaa kutittaa niin kovasti, ettei pelistä tule mitään. Tuolla kun puhutaan niin paljon siitä Leijonan rapsuttelusta.Veli-Hopea kirjoitti:Esittelykierros osoitteessa : [Vinbäcksleden 15, 732 49 Arboga, Ruotsi] saisi pojat varmasti hyvälle tuulelle ja mielikin olisi valmiiksi manipuloitu voittamaan vaikka henki menisi.
And Justice For All
- Jaakko Ahvenainen
Voi harmin paikka. Pääsivät ruotsalaiset pullistelemaan. Eipä silti, hyvin pelasivat ja Suomella pari, kolmekin tosi hyvää paikkaa, vaan kun ei, niin ei. Seuraavaksi jännäämme, jääkö Suomi neljänneksi, vai saaneeko pronssia.
Neljäskin sija on ihan kelvollinen, mutta yksi toive, haave, tai miksi tätä sanoisin, minulla on, nimittäin se, että Sveitsi voittaisi koko skaban. Fanitan Sveitsiä. Se olisi sensaasiomaista: voitti kaikki matsit.
Neljäskin sija on ihan kelvollinen, mutta yksi toive, haave, tai miksi tätä sanoisin, minulla on, nimittäin se, että Sveitsi voittaisi koko skaban. Fanitan Sveitsiä. Se olisi sensaasiomaista: voitti kaikki matsit.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Varsinkin nyt, jaan toiveen kanssasi. Rukoilkaamme.Jaakko Ahvenainen kirjoitti: Neljäskin sija on ihan kelvollinen, mutta yksi toive, haave, tai miksi tätä sanoisin, minulla on, nimittäin se, että Sveitsi voittaisi koko skaban. Fanitan Sveitsiä. Se olisi sensaasiomaista: voitti kaikki matsit.
And Justice For All
-
Vieraas
- Jaakko Ahvenainen
Jehova on siis olemassa.
Voisinpa vaikka veikata Sveitsin voittavan. Ruotsi on luonnolliseskin kakkonen. USA voittaa Suomen ja sitärataa. Hieno matsi tuo Sveitsi-USA.
Voisinpa vaikka veikata Sveitsin voittavan. Ruotsi on luonnolliseskin kakkonen. USA voittaa Suomen ja sitärataa. Hieno matsi tuo Sveitsi-USA.
- Tony
Sveitsin mestaruutta toki toivoo ihan kybällä, mutta paha kanki on Ruotsi kaskessa.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Ruotsi on ihan kusessa, jos Sveitsin peli säilyy välierän kaltaisena. Mutta terävin kärki ratkaisee, Ruotsilla se on parempi. Henki vastaan materia.Tony kirjoitti:Sveitsin mestaruutta toki toivoo ihan kybällä, mutta paha kanki on Ruotsi kaskessa.
And Justice For All
- Tony
Toivottavasti näin. Parin kaverin kanssa laitettiin pikku veto mestarista ja itse jostain mielenhäiriöstä johtuen valitsin Sveitsin. Ja luonnollisesti yksi osasi valita myös Ruotsin, joten jännää on.